Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
.
Autor: TheThing (Občasný) - publikováno 25.5.2010 (00:39:26)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Vasil (Občasný) - 25.5.2010 > super cvak
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Občasný (Občasný) - 25.5.2010 > To už tady někdy bylo, ne?
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 25.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
pořezaná_sluncem (Občasný) - 25.5.2010 > :-)
<reagovat 
Magid (Občasný) - 25.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 26.5.2010 > mluví to mluví
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 28.5.2010 > Ufff...
Body: 1
<reagovat 
huwik (Občasný) - 25.5.2010 > ukázková kompozice :o) a taky nálada té fotky... mmm :o)
Doporučil 
<reagovat 
 Tzumatcheck (Občasný) - 27.5.2010 > huwik> Kde?? já se chci taky podívat
<reagovat 
 huwik (Občasný) - 28.5.2010 > Tzumatcheck> co - kde? Kompozice nebo nálada? :o) Hochu, to člověk musí cítit.. Kompozice je skoro jako podle barokního obrazu - takzvaná dynamická kompozice (na úhlopříčku). Pak to začne působit živě, dynamicky a má to šťávu... A nálada... to bohužel musí každý čerpat ze sebe. Já z toho cítím chvíle, kdy jsem byla malá a byli jsme s rodinou v Chorvatsku, bydleli jsme v takovém starém hotelu, z okna jsme se třeba dívali na pár prázdných židlí, všude bylo úplně mrtvo, bylo vedro, v dáli jsem slyšela hudbu... A přesně tyhle vzpomínky se mi vrátily... mám ráda takový druh fotek, protože ve mě vyvolávají něco víc než jen ,,hmm, hezké..." Ale to je jen můj subjektivní pocit... Každý to asi cítí někde jinde, pochybuju, že se někde shodnou všichni.
<reagovat 
 Tzumatcheck (Občasný) - 28.5.2010 > huwik> Dynamická kompozice je velmi šikovně schována za tím velkým přepalem, který působí opravdu moc rušivě. Fotka celkově působí ponuře a ten přesvícený plechový rantl kazí i to málo co v té fotce je.
<reagovat 
čtenář oslík - 20.6.2010 > v náhledu to vypadá jako baletky u tyče.. krásné alabastrové bílé baletící panenky..
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 2.6.2011 > krásné obrazové vyjádření osamělosti, opuštěnosti, prázdnoty a nějakého neuchopitelného smutku...
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 2.6.2011 > krásné obrazové vyjádření osamělosti, opuštěnosti, prázdnoty a nějakého neuchopitelného smutku...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 2.6.2011 > krásné obrazové vyjádření osamělosti, opuštěnosti, prázdnoty a nějakého neuchopitelného smutku...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter