Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
To, co JE.
Autor: kouzelný človíček (Občasný) - publikováno 17.6.2010 (21:00:00)

 

Když pochybnosti  (o čemkoli) vytáhnou své mocné zbraně,

tvař se neúčastněně a odevzdaně.

 

Odevzdej se křišťálově čisté vyšší moci.

Dokáže ti to, že nikdy na nic nejsi bez pomoci

 

tím, že v srdci rozhostí ti nekonečný mír a klid.

Jistě cítíš touhu za tou zvláštní mocí jít...

 

Jen nech se klidně vést tou věčně nekončící silou.

Ukáže ti to, co JE a nechá navždy zmizet to, co BYLO

 

tak, že rozprostře svou něžnou lásku po světě a všude

postará se o to, co tu zatím ještě není a co teprve BUDE...

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Ovečka (Občasný) - 17.6.2010 > tak jsem se cítila včera na přijimačkách
Doporučil 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 18.6.2010 > bez boje nic
<reagovat 
Věza (Občasný) - 18.6.2010 > jj  :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 18.6.2010 > Mám dojem, že tyto pocity znám :o)
Body: 5
<reagovat 
andzi (Občasný) - 19.6.2010 >  
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ireversible (Občasný) - 19.6.2010 > hezká. jako duchovní poezie moc měkný. s tím smailem taky nesouhlasim, ale moudrost v tom je jinak velká.
Body: 5
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 19.6.2010 > ireversible> děkuji za pozitivní hodnocení - a smajlík je smazán - ani nevím, proč mě v tu chvíli když jsem to sem vkládal napadlo ho tam dát - asi pro odlehčení nebo co...
<reagovat 
 ireversible (Občasný) - 20.6.2010 > kouzelný človíček> každej má svůj vlastní způsob vyjadřování, kterej mu v danou chvíli připadá nejlepší. kdyby jsi to nesmazal, tak to má vliv jen na formu básně, ale na hloubku nikoliv.
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 20.6.2010 > ireversible> jo - to je jasný - ale když jsem pak na to kouknul bez toho smajlíka - tak to bylo fakt lepší...:-) díky
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 20.6.2010 >

líbí.

 

Krásně se to čte. Krásně povzbudivé. I s touhle zelení kolem. ...ses mi trefil přesně do mého vkusu.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 20.6.2010 > germanica> no...díky - to jsem rád, že jsem se ti trefil přesně tam, kam jsem měl... díky za návštěvu
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 20.6.2010 > kouzelný človíček> jj:-)
<reagovat 
ČertíkB (Občasný) - 20.6.2010 > t*
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 22.6.2010 > ČertíkB> děkuji
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 21.6.2010 > život je velká houpačka...
Body: 5
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 22.6.2010 > Mbonita> jo, ale asi to tak má být.. díky
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 22.6.2010 > kouzelný človíček> 

možná:-) a není zač


<reagovat 
Abstt (Občasný) - 23.6.2010 > Pochybnosti jsou sv!ně který maji jen takovou moc jakou jim kdo povolí.
Opět téma mě blízký, ale forma je moc přeslazená na můj vkus.
Hlavně nesouhlasím s vyšší mocí, můj názor je že v otázce pochybností neexistuje vyšší moc než moc vlastní vůle a vlastního vědomí.
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 23.6.2010 > Abstt> dík že jsi se přišel podívat..:-)
<reagovat 
 Abstt (Občasný) - 23.6.2010 > kouzelný človíček> Za málo :)
<reagovat 
A.x.e.l (Občasný) - 17.6.2010 > rýmovačka na konci každé věty na mě nepůsobí moc dobře...hlavně ten rým, kde se nachází smajlík, úplně graduje: Jako kdybys říkal: ,,Tady tohle je nucený rým."

klišé křišťálově čisté ani nemluvím, větu ,,Dokáže ti to, že nikdy na nic nejsi bez pomoci" lze s přimhouřením oči jakž takž chápat... Ostatně kdyby to nedávalo smysl účelně, tak to je něco jiného. Ale tady to vypadá, že to smysl mít mělo...

Na druhou stranu to není úplně plácnutí z první ruky, zdá se mi. Hodnotila bych cca 3.
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 17.6.2010 > A.x.e.l> děkuji - máš dobrý odhad - měl jsem potřebu sem něco plácnout - a plácal jsem se v tom dýl než to bylo vhodný...ale já jsem takový plácal - tak co...
<reagovat 
 A.x.e.l (Občasný) - 23.6.2010 > kouzelný človíček> mno, pokud tohle je výsledek několikahodinové práce, potom by teoreticky hodnocení mělo jít ještě dolů....ale já si myslim, že nezáleží na době, kterou nad tím strávíš (alespoň pokud si na tom někdo nezakládá), ale nad tím, co z toho vyleze. přišlo mi, že vidíš mou reakci zbytečně negativně - ale nejsem si jistá.. takže no..prostě tak:)
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 23.6.2010 > A.x.e.l> 

ne - tvá reakce mi přišla jako naprosto vystihující a naprosto vyhovující... odhadla jsi to dobře - ale to už jsem přece psal...  nevidím to jako negativní - prostě jsi sem napsala to, co jsi potřebovala - to je v pořádku.


<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 14.7.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Kap.ka (Občasný) - 18.8.2010 > přečteno několikrát, mně se líbí formou i obsahem
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter