Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
poslední dvě hodiny "uvnitř"
Autor: mmiiaa (Občasný) - publikováno 29.5.2010 (12:32:55)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
patafyzik (Občasný) - 29.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář Pet - 29.5.2010 > Emocionální...
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 29.5.2010 > dokonalý....a krásný....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář literární agent - 29.5.2010 > hm, pecka!
<reagovat 
dadik (Občasný) - 29.5.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 29.5.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
huwik (Občasný) - 29.5.2010 >

 


Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 29.5.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 30.5.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Impresse (Občasný) - 30.5.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 30.5.2010 > moc všem děkuji za komenty a doporučení!!
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 29.5.2010 > jako ryba ve vodě plavesi je v pohodě :-) a co se narodilo holka, nebo kluk? :-) by bylo hezké foto i s miminkem :-)
Doporučil 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 30.5.2010 > Simonka> simonko, mě se člověče tady nějak nechce už publikovat vůbec nic... jestli někomu tohle přijde neetické, co teprve deviantní fotky z mých začátků?? no chudáci lidi:)) narodil se krásný a zdravý syn Nicolas
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 30.5.2010 > mmiiaa> 

Chápu tvoje pocity, ale zase podívěj kolika lidem se tvoje fotky líbí.

Vždycky se najde nějakej brouk pytlík. Komu se to nelíbí, ať si p...l políbí :-))

Já sem prošňupala tu tvoji galerii, už dřív a ty deviantní jsem si uložila páč se mi líbí přesně můj stajl :-))


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 30.5.2010 > Simonka> tak se těš na nové...mám čím dál větší potřebu zase něco nafotit:)
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 30.5.2010 > mmiiaa> těšííím :-))
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 31.5.2010 > Dokonalé...tak vše začíná
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ich (Občasný) - 31.5.2010 > Mmiio vyfotila jsi skvělou fotku, otázka etiky je zcela mimo. Je to velmi emotivní a hluboký moment, který jsi zachytila naprosto přesně a citlivě. A doufám, že Tě pár "moralistů" neodradí od publikování - obzvláště ti, co fotí např. vystresovaná zvířata. Tahle fotka by byla skvělá i právě jako užitá - do nějaké publikace nebo na plakát... Je prostě skvělá.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 31.5.2010 > wisteca> děkuji moc.. rodině z porodu tvořím fotoknihu, tahle fotka bude mít svou celou stránku....
<reagovat 
 ich (Občasný) - 31.5.2010 > mmiiaa> To je supr, to jen tak někdo nemá, rodina si fotografa vybrala dobře.
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 30.5.2010 > Určitě ´s to myslela dobře, ale tuto fotku považuji za neetickou, tak, jak to je vyfoceno, se to na veřejnost nehodí. Připadá mi, jako bys využila, či spíše zneužila bezmocnosti oné nastávající matky, to se bavíme o etické stránce. Čistě věcně, bez ohledu na etiku, musím konstatovat, že jsi propásla velkou příležitost a špatně´s to vyfotila .
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 30.5.2010 > cvakal> co je na této fotce neetického? chtěl bys raději vidět fotky, které následovaly dvě hodiny na to? ničeho jsem nezneužila ani nevyužila, byla jsem pozvána k porodu matkou i otcem, abych ho nafotila. tahle fotka je z těch nejetičtějších a nejpříjemnějších..
vím, že ta fotka není kvalitní, byla jsem velmi nervózní, a měla jsem pocit že držím fotoaparát prvně v ruce..ale pokud se budu držet tvé poslední věty, že jsem to špatně vyfotila, prosím o rozebrání z tvé strany, abych příště tedy věděla, co není špatně..děkuji
<reagovat 
 Rajče (Občasný) - 30.5.2010 > cvakal> ad etika: Absolutně nesouhlasim. Na focení něčeho tak přirozeného a emotivního, jako je porod, nevidím nic neetického. Pokud rodička souhlasí - proč ne?
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.5.2010 > Rajče> Ty VOLE, pořádně si přečti, co jsem psal. Fotit k lze cokoliv, ale musí se to umět. Fotit porod, proč ne, ale záleží na výsledku. Fotka nahoře je špatná.
<reagovat 
 Rajče (Občasný) - 31.5.2010 > cvakal> Ale já jsem si přečetl Tvůj příspěvek, ve kterém jsi nám sdělil, že podle Tebe je fotka neetická a SLUŠNĚ jsem Ti napsal svůj názor - nesouhlasím...Toť vše. Proč reaguješ tak přehnaně? Klídek, chlape...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.5.2010 > Rajče> Omlouvám se za svou reakci, psal jsem to pozdě večer, byl jsem unavený a podrážděný, mrzí mě to. Přesto trvám na tom, že jsi můj diskusní příspěvek četl nepozorně, protože jsem nenapsal ani čárku o tom, že by se neměl fotit porod. Bezpochyby je to velmi zajímavé, ale choulostivé téma, fotit ano, fotit lze cokoliv ,ale musí se to umět.  
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 1.6.2010 > k fotce nemám co dodat (snad jen, že by mě zbytek série docela zajímal)

ke cvakalovi jen tolik: co čekáš od "znalce", kterej nerozezná hovno od lopaty http://www.totem.cz/enda1.php?a=264983
Doporučil 
<reagovat 
AnnaWeb (Občasný) - 30.5.2010 > Nejsem fotograf, takže nemohu radit po technické stránce, mohu se pouze vyjádřit, co by divák. Po technické stránce mi foto přijde zvládnuté, nic mne na něm neruší. Po obsahové stránce mne foto dojalo, obvykle to nedělám, ale k téhle fotografii se vracím už třetí den po sobě. Sama jsem několikrát rodila a fotografie mi připomíná ošklivost i krásu zrození nového človíčka. Hodně mě zaráží komentáře pana Cvakala. Matka souhlasila, proto mi polemika nad etikou přijde lichá. Dále mi přijde přinejmenším diskutabilní názor, že prsa jsou primárně erotický symbol, ženská prsa jsou primárně sval chránící mléčné žlázy, tudíž jsou určená k výživě novorozeněte a podle mne zcela logicky na fotografii z porodu patří. Diskuse o tom, zda-li měla být fotografie zveřejněna či nikoli, mi připomíná diskuse před dvaceti lety o tom, zda-li je slušné, aby matka na veřejnosti kojila.
Body: 5
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 30.5.2010 > AnnaWeb> Milá Anno, moc děkuji za ta slova...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.5.2010 > AnnaWeb> 

"Dále mi přijde přinejmenším diskutabilní názor, že prsa jsou primárně erotický symbol, ženská prsa jsou primárně sval chránící mléčné žlázy,.."

Nezlobte se, ale toto je děsný, prázdný žvást. Už po xté opakuji, že proti zobrazování prsou ani jiné části těla nic nemám, ale čím choulostivější situace, tím je toto zobrazování náročnější.

Kojící matka mi nikdy navadila, naopak. 


<reagovat 
 AnnaWeb (Občasný) - 1.6.2010 > cvakal> Laskavě mě nenapadejte a nevnucujte mi svůj názor. Já vás pochopila, ale nesouhlasím s vámi. Smiřte se s tím. Doufám, že tímto tato i budoucí konverzace končí, tím chci říci nenamáhejte se reagovat. Děkuji.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 1.6.2010 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 30.5.2010 > Na mě působí trošku rozporuplně. Je to zachycení krásného okamžiku před lidským zrodem. Ale na druhou stranu mi připadá, že tě rodiče požádali spíš o snímek do rodinného alba a ne na publikaci na netu? Nebo se mýlím? Nevím možná ano lidský exhibicionismus má různé hranice. V zásadě pokud platí druhá varianta, nemám nic proti.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 30.5.2010 > Věza> Nejsem píča!!! Velmi se mýlíš
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 30.5.2010 > mmiiaa> Tak to se mi ulevilo.
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 30.5.2010 > mmiiaa> 

Ze cvakala si nic nedělej.

Uživatel s nikem s.z.i, nebo takňák vyfotil kočku na stromě u ptačí budky.

 Cvakal napsal půl strany o tom, jakej je to debil, když dá ptačí budku na strom, kam má přístup kočka, aniž by tušil, zdali budka patří onému fotografovi.

 V té půlstránkové kritice nebylo ani ň o technické kvalitě fotky. Cvakalovi kritiky hehehe


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 30.5.2010 > Simonka> hmmm... tohle mě prostě mrzí...

nejspíš tady opravdu z hecu dám fotku přímo porodu ze strany doktora, ať může kázat o etice a morálce...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 30.5.2010 > Věza> ulevilo se ti, že má někdo jiné požadavky než ty? tak to jsem moc ráda...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.5.2010 > Simonka> Ty chytrá, víš o tom, že balvan (nyní se přejmenoval na s.z.i), má u budek a krmítek foťák s optickou závorou? Budku na strom, volně přístupný kočkám, může dát jen debil. My máme osm koček a krmítko i budky mám před kočkami zabezpečeny.
<reagovat 
 S.z.i. (Občasný) - 1.6.2010 > Simonka> no, vim ze to sem vubec nepatri, ale tu osobu o ktere se tady zminujes ani nenapadlo, ze ohnisko 400mm jeste s koeficientem prepoctu1,6 dokaze velmi zkreslit perspektivu...jinymi slovy ona budka byla ve skutecnosti od kocky vzdalena vic nez 0,5m prave proto, aby nehyla kockami dosazitelna a letici sykorka byla vyfocena v jinem case...vsechny tri fotografie byly vybrany a sestaveny umele pouze s umyslem vytvorit fiktivni pribeh a milym ptackum pri tom nehrozilo zadne nebezpeci...
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 30.5.2010 > mmiiaa> 

Njn asi by byl spokojený, kdyby matka měla cudná malá prasa, které, jako by snad ani nebyla :-))

Je spousta fotografií aktu, které jsou mnohem odvážnější a provokativnější!

Já se sem furt vracím, protože se mi ta fotka strašně líbí je to realita života, osudovej okamžik+ ruka tatínka do toho vnáší ty správný emoce.

Cvakal, když si hraje na fotografa by měl hodnotit hlavně kvalitu fotky si myslim.

Zbytek je na nás amatérech :-)))

 


<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 31.5.2010 > cvakal> 

Tuto informaci jsem samozdřejmě nevěděla, a proto se omlouvám za to co jsem ve své poznámce uvedla k tomuto tématu.

 

 Nicméně to stále nemění nic na tom, že totem je místem, kde fotografové, literáti a výtvarníci publikují svá díla za účelem kritiky svého díla stran jeho obsahu a kvality.

 Od Vás skutečně zazněla jen kritika připevnění budky, nikoliv však technické či jiné kvality fotografie.

V podstatě stejně, jako zde se spíše než kvalitou fotografie zaobíráte etickým prvkem, který je v tomto případě dle mého soudu naprosto irelevantní. Na fotografii kromě prsou není nic erotičtějšího co by snad mohlo kohokoli pohoršovat.

 

Kterákoli jiná fotografie aktu odhaluje mnohem víc a jsou to fotografie uznávaných fotografů, kteří vystavují a prodávají po celém světě.

Vždyť vezměte jen takoveho Saudka s jeho oblibou v nahotě kyprých žen. Jeho fotografie ukazují ženské tělo v celé kráse s velkými prsy, kyprými stehny i pozadím,...

Nechci Vás tu, ale poučovat ani přesvědčovat. Myslím, že jste ve věku, kdy Vám stačí jedna pravda ta Vaše. 


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 31.5.2010 > cvakal> proboha!! a tady tu lež jste vzal kde?? je mi z vás blivno...autor s.z.i. publikuje na Totemu několik let!!!
http://www.totem.cz/goa.php?ot1=51&ot2=16699
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 31.5.2010 > mmiiaa> Ulevilo se mi, že aktérka ví o zveřejnění. Jinak s tou fotkou nemám problém, takže nevím o jakých požadavcích je řeč..
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 31.5.2010 > Simonka> hlavně všemu nevěř... autor s.z.i. figuruje na Totemu několik let...
http://www.totem.cz/goa.php?ot1=51&ot2=16699
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 31.5.2010 > Věza> proč by se ti proboha mělo ulevovat??? odpovím stejně jako před tím..nejsem píča, abych zveřejňovala nedovolené...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 31.5.2010 > Věza> a jeden malý dotaz: ptáš se zvířátek když je fotíš u kopulace zda s tím souhlasí?? tak si nech tady ty moralistický kecy...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 31.5.2010 > Simonka> 

Co se týká balvanovy budky, nic se neděje, omlouvat se nemusíte.

 

Pokud jde o fotku nahoře, prsa mě nepohoršují, pouze jsem podotkl, že jejich zobrazení je nevhodné. Klidně se mohou a možná i mají na rodičce fotit prsa, ale velmi záleží jak se to fotí. To se týká této fotky i jiných fotek obecně. Jedno a to samé se dá vyfotit hezky anebo také špatně. Fotka nahoře se mi nelíbí, napsal, co se mi na ní nelíbí, o pohoršování se vůbec nejedná.


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 1.6.2010 > mmiiaa> No dyk je to tedy v pořádku. Co si pořád tak nastartovaná?
<reagovat 
 Věza (Občasný) - 1.6.2010 > mmiiaa> Myslím že rozumný člověk nemůže tak nesmyslnou otázku položit.   :-))  (Těm je to putna).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter