Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Já za pět let (mozaika) z kolekce arteterapie
Autor: zlatěnka (Občasný) - publikováno 29.5.2010 (23:17:31)
... perte to do mě (jen předem vysvětluju nebyl materiál, takže jsem to vyřešila tim co bylo (dlaždice do koupelny) a barevná místa jsou udělána lakem na nehty..)


Poznámky k tomuto příspěvku
Mima (Občasný) - 30.5.2010 >

příjemné, pozitivní, mozaiky obecně mám v oblibě....jestli je to míněno trochu jako mandala, reakce zde nejsou příliš těmto "zobrazením" shovívavé, no, třeba v tom nastala nějaká změna, jednu dobu tu bylo mandal "na hrstě", asi proto......

Ta budoucnost vypadá příznivě a "bohatě" na údálosti a jejich úspěšnost, vyrovnanost a řád, duchovní růst, dostaví se zhodnocení snah, "komu se nelení, tomu se zelení", a pak soustředěné zklidnění... dle mého pocitu....pardon,...jsem se nekvalifikovaně vyjádřila, tohle z toho vyčte asi každý, a proč to neříct, že?, když se žádá názor....


Body: 5
<reagovat 
 zlatěnka (Občasný) - 30.5.2010 > Mima> mnohokrát děkuji :) teď nevim jen jestli vysvětlit význam barevnosti a obrazce a mé velehluboké myšlenky :D a nebo ti nechat tuto vizi ;-) Každopádně jako mandala to nebylo zamýšlené, ikdyž z toho to může tak vyznít...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 30.5.2010 > zlatěnka> ...tušila jsem, že zámysl byl diametrálně odlišný od mého "výkladu", ty možné významy barev jsem samozřejmě také zvážila...ale takových vysvětlení by bylo určitě více, co člověk, to názor....první myšlenka má naskočila, že ta největší okolní plocha mi připomíná mnoho panelákových sídlišť, zatímco od středu se děje nejprve něco jiného,komorního, střídavě dobrého a horšího, ale třeba i pocit člověka ochráněného vlídným okolím, jako dítě, které roste, dospívá,a pak  je "hozeno" do samostatnosti mezi úskalí života ..., přitom je také něčím obklopen, spíše však obklíčen mnohým, zůstává přitom dost  sám, nedobrovolně anonymním, jako ty mnozí ostatní kolem něj... 
<reagovat 
 zlatěnka (Občasný) - 31.5.2010 > Mima> s dítětem máš pravdu je to ten červený kruh uvnitř, žlutá jsem já "ochraňovatelka" dítěte, růžoví rodiče, modří přátelé, zelená znamená práci, zájmy, aktivitu, přírodu; okolí znamená minulost; myšlenka toho je, že střípky minulosti tvoří naši budoucnost; černé tečky, které tam jsou znamenají nejistotu, jestli to tak bude. Ale veskrze vlastně svoji budoucnost vidím pozitivně, proto to slunce... :) je zajímavé číst, co v tom vidí ostatní a občas je to lepší než původní myšlenka (jestli se názorů sejde víc, ten nejlepší vykradu a budu prezentovat jako vlastní ;-))
<reagovat 
Věza (Občasný) - 30.5.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
 zlatěnka (Občasný) - 31.5.2010 > Věza> děkuji:) vážím si toho...
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 31.5.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 5.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 20.9.2010 > je to blbě vyfocený - škoda - jimak prima...
<reagovat 
zlatěnka (Občasný) - 17.12.2015 > Očividně mé vize nebyly naplněny, tak si dám asi další pětiletku :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter