Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Noční život veteránů tanečního popu
Autor: Hynek (Občasný) - publikováno 3.11.1999 (20:32:08), v časopise 3.11.1999
Jinak vcelku činorodí dinosauři Pet Shop Boys letos po tříleté odmlce vydávají další řadové album. Nedá se však říct, že by chlapci z obchodu s mazlíčky zaháleli. Vedle úspěšného vystoupení na věhlasném festivalu v dánském Roskilde či přehlídce homosexuální kultury Gay Pride a prvních koncertů v matičce Rusi, se věnovali různým projektům s Eltonem Johnem a jinými britskými umělci. Zajisté také zbyl čas na odpočinek a vnímání toho, co se právě děje na hudební scéně, a tak můžeme hned zpočátku směle prohlásit, že nová deska je pozitivním krokem vpřed.


Letošní novinka dál rozvíjí to, na co jsme byli z předchozích dvou desek vydaných v devatesátých letech zvyklí: orchestrální či synteticky pseudoorchestrální aranžmá, hojně podporované dusavou taneční rytmikou a hlasem zpěváka Neila Tennanta, který je pro charakteričnost zvuku tím největším přínosem. Nyní však měli Pet Shop Boys, respektive jejich spolupracovníci, šťastnější ruku při mixáži i produkci a také vlivy taneční scény se neomezují pouze na kopírování ultrajednoduché rytmické šablony, v muzikantském slangu nazývané kopáček, hajhetka a tleskačka.


Ne, že bychom snad slyšeli na Nočním životě něco nového. Tak kupříkladu úvodní skladbu For Your Own Good, lze částečně považovat za jakousi poklonu německé houseové scéně, rytmické přiznávky smyčců a mohutné sbory na začátku skladby Happiness Is An Option nám zase neodbytně vtírají srovnání s Gangsta´s Paradise, hitem černého rappera Coolia. Jak se dalo také očekávat, neopominulo toto britské duo zachytit módní vlnu modernizovaného diska 70.let (I Don't Know What You Want But I Can't Give It Any More či pilotní singl New York City Boy), tak jak jí představila americká zpěvačka Cher na svém posledním albu Believe. Přátelé neprogresivních pořádků zase jistě rádi přijmou anestetikum v podobě písně s dlouhým, avšak dráždivým názvem You Only Tell Me You Love Me When You´re Drunk, kterou bychom s klidem mohli hledat třeba na jejich debutovém albu Please z roku 1986. Když pak ve skladbě Boy Strange dojde i na notně kýčovitou akustickou kytaru, je jasné, že tentokrát Pet Shop Boys líčili jak na neposedné náctileté tanečníky, tak i na usedlé posluchače v "nejlepších letech".


V případě, že považujete Pet Shop Boys za ukázku kvalitního tanečního popu, lze vám toto album vřele doporučit. Pravděpodobně na něm nenajdete takový velký šlágr jakým byly Go West či It´s A Sin, v každém případě vás však tato dvanáctitulová kolekce potěší víc než roztodivné kreace všelijakých uhrovitých hopsálistů, kteří vévodí žebříčkům evropských zemí.


 Pet Shop Boys : Nightlife, 1999, 52 minut



Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 21.10.2001 > Jo, Pet Shop Boys, to mohu, kvalitní popina, z těch novějších mám hodně, hodně, moc, rád Very (vyjma profláklého Go West), Billingual také jde, Night Life už mě moc nevzal...
Body: 5
<reagovat 
čtenář 6 thomas morstead jerseys - 15.10.2018 > nike chicago bears customized orange stitched elite womens nfl jerseywomens nike minnesota vikings 21 josh robinson limited white nfl jersey salegame xavier rhodes mens jersey minnesota vikings 29 home purple nflwhite sox 53 melky cabrera green salute to service stitched youth mlb jersey
6 thomas morstead jerseys university [url=http://www.oberlahnfenster.net/newest-jerseys/6-thomas-morstead-jerseys-university]6 thomas morstead jerseys university[/url]
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter