Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
loďka z kolekce Okolí
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 9.6.2010 (00:31:26)


Poznámky k tomuto příspěvku
jaxxana (Občasný) - 9.6.2010 >

ani voda ani vesla-smutnej pohled to Ti řeknu-no tak dík


Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 9.6.2010 > smutné,...ale krásné foto
Body: 5
<reagovat 
atreb (Občasný) - 9.6.2010 >
Body: 4
<reagovat 
ČertíkB (Občasný) - 9.6.2010 > fakt smutné, ale moc pěkné
Body: 5
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 10.6.2010 > kruciprdel sadafe! víš, jakous mohl mít fotku, být trochu pečlivější??
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.6.2010 > sempiku, nebudu a nechci se vymlouvat na podmínky, ale poraď, s čím jsem si měl vyhrát? Já těch záběrů odtamtud mám povícero, ale tenhle se mi zdál nejlepší. A pořád a stále zjišťuji, není borecký udělat dobrý fotky, ale vybrat z nich tu best...díky moc a měj se parádně :-)))
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 10.6.2010 > sadaf> 

no tak třeba jsi nemusel usekat těm stromům v pozadí koruny (nebo když už usekat, tak pořádně)...

podmínky (světelný) jsi měl podle toho, co vidím na fotce, moc dobrý, motiv taky docela zajímavej (byť provařenej, co si budeme povídat, ale na tom až tak nesejde :)), času na štelování foťáku relativně dost, taky ses mohl vydat blíž - třeba i do bahýnka si kapku zaplout, většinou to za to stojí trochu se kvůli fotce zaprasit (i kdyby ta nakonec nevyšla)... :)


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 10.6.2010 > sadaf> ...mmch, vybrat tu správnou je dycky těžký ;)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.6.2010 >

Vidíš, a to byla jedna z výmluv, kterou jsi mi utřel aniž bych ti jí napsal. Do bahýnka se mi fakt nechtělo:-) A souhlasím s každým tvým slovem. Prostě si opravdu budu muset udělat čas, a vyrazit opravdu jenom fotit. Moje fotky to jsou většinou jenom momentky z cest kudy projíždím (dobrá, už mlčím a máš zase pravdu, sem línej:-))

A wobčas se ozvi, tvoje komenty maj to co maj mít. Jednak hlavu a patu, jednak jsou tolik srozumitelné, že jim i blb (já) porozumí a hlavně, dokážeš poslat čéka do prdele tak, že stáhne wocas, veme foťák a de to zkoušet zas a znova. Teď mamzrovna rozfocený čápy, tady u nás na komíně. Od zahnízdění až po mladý, už maj dvě a tak čekám na jejich první lety. Ale fotim to z tak blbýho místa, že....už zase mlčim...výmluvy:-)

Teď tady tři, štyry dny nebudu, jedu do Kladna a následně do Bělče na nějakou ekšn, notes s sebou neberu a tak budu jenom fotit, drž mi palce, budu pamětliv tvých slov:-)

Ještě jednou díkes a užij si weekendu:-))


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.6.2010 > sadaf> :) i tobě pohodovej víkend
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 11.6.2010 > sempull tampush> 

 

Těžíš z "minulosti", ale usnul jsi na vavřínech, škoda moc pro TOTEM :( ...

Sadafova fota tě v dnešní době převyšují. Vůbec to nemyslím ve zlém a přeji ti, ať "prohlédneš".


<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 11.6.2010 > sempull tampush> 

 

Těžíš z "minulosti", ale usnul jsi na vavřínech, škoda moc pro TOTEM :( ...

Sadafova fota tě v dnešní době převyšují. Vůbec to nemyslím ve zlém a přeji ti, ať "prohlédneš".


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.6.2010 > JARO> kolikrát a na kolik míst mi to ještě napíšeš? :-D

jsi hloupé, Jaro (a taky to nemyslím ve zlým - vážně)
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 11.6.2010 > sempull tampush> Ano, uznávám. Klaním se - ty jsi génius.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 11.6.2010 > JARO> vidíš? jak jsem říkal... :)
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 11.6.2010 > Sadafe, říznout malinko shora a zdola - co říkáš  ?
Body: 4
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 11.6.2010 >

Esli tu fotku ještě někde najdu, tak to zkusim:-)

A prima weekend!


<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 22.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
magnet (Občasný) - 24.6.2010 > pěkné---
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter