Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
U have me
Autor: Simonka (Občasný) - publikováno 3.6.2010 (18:16:56)

Možná, bych byla šťastnější,

 

kdybych nemusela mít sex,

 

ale život je krátkej

 

a já ho musím žít

 

možná, kdybych víc jedla,

 

nebyla bych, tak hubená,

 

měla bych se zamilovat,

 

mít přítele, vzdělávat se,

 

víc číst, naučit se, třeba

 

čínsky a hrát na trombón,

 

udělat si plastiku a stylovej účes,

 

neomlouvat se za to, že žiju,

 

možná mám hormonální nerovnováhu

 

a pomotanou chemii v mozku,

 

měla bych se léčit, ale pořád zůstanu

 

Simonou z Olomouce nic to nezmění.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář literární agent - 3.6.2010 > výborně! :)
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 3.6.2010 > čtenář> děkuju, moc, moc, moc  a ještě víc :-))
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 3.6.2010 > Simonko, ty píšeš jako o život, a máš recht, jinak to ani nejde. Jinak se tomu neříká psaní, nýbrž opisování. - člověk míní, Bůh mění (nebo Nietzsche) - tak já ti nevím, třeba tou Simonou z Olomouce nezůstaneš, čímž chci říct, že se třeba jednoho dne najdeš na jiným místě. - Ale tady začíná již má propaganda, neb jakkoliv je Olomouc po určitou dobu podnětné místo, přichází nutně zlom, kdy to člověk buď zabalí, nebo někam uteče.
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 3.6.2010 > whispermoonlite> Utekla jsem mnohokrát a všude jsem Simonou z Olomouce byla, to že jsem se vrátila zatím pokaždé samo o sobě nic neznamená souhlasím.
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 3.6.2010 > Simonka> to jsi mě doběhla. - v případě, že jsi utíkala a ono Tě to vracelo, mi nezbývá než vyrukovat se syndromem rodného města. - narodit se v Ol. je velký vklad, nevím snad to samo přináší i nějakou imunitu proti staletým rozkladným a stagnačním tendencím, které se na každého obyvatele po čase přenášejí - v tom je naděje, v té vrozené imunitě, a proto, věřím, Tě má propaganda míjí.
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 3.6.2010 > whispermoonlite> 

Syndromem rodného města trpím bezpochyby :-)), i když poslední fráze "pořád budu Simonou z Olomouce", jsem chtěla spíš vyjádřit tu nesmyslnost, hrát si na někoho jiného, předstírat, že jsem něčím, někým, kým nejsem.

 


<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 3.6.2010 > Simonka> pochopil jsem to. - cynickým předstíračům v básních, mezi něž se počítám, to chvíli trvá než se přeladí na čistou řeč, takže asi proto se kolem zahulí ještě pár slov, než si to celé sedne.
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 3.6.2010 > whispermoonlite> ale já sem, taky děsnej cinyk. Tohle je takový první pokus o něco "čistého", jak říkáš, ale asi to není furt vono. Nejspíš to zní ufňukaně, místo aby to jen čistě konstatovalo, jako když boucháš do bubnu, bum, bum, bum. :-))
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 3.6.2010 > Simonka> no vidíš to, Ty na to ještě dojdeš (jakkoliv vůbec neříkám, kam by to mělo být, protože sám nevím), ale třeba takový to bum bum bum by se tam hodilo.
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 3.6.2010 > whispermoonlite>  No a to jsem ti zrovna chtěla napsat, když slíbím, že se neurazím, nenaštvu, nerozpláču, ani nezasamovraždím, jestl by jsi mi to zkritizoval ať vím kam s tím pohnout :-)))
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 3.6.2010 > Simonka> A to já sem Ti to chtěl zrovna napsat, ale kdyžs takhle vytkla před závorku všechny možné radosti, které z toho pro mě posléze koukaly, tak já už to neumím. :DD
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 3.6.2010 > whispermoonlite> éé-é, neošívej se a piš :-))))
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 3.6.2010 > Simonka> ne, já myslím, že se za této situace radši vošiju a nakonec se ještě zapošiju, aby to bylo jako sichr :DD
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 3.6.2010 > whispermoonlite> Dobrá tedy za-pošíj se , ale next tajm s tebou počítám :-)))
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 3.6.2010 > Simonka> příště bude potřeba vypárat zadní stehy, jináč to nevidím :))
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 3.6.2010 > whispermoonlite> 

pokud nebudou na zadni-cových partiích, tak ti je jemně odstraním.

V tom prvním případě stačí nakopnout, i když budou stehy hluboko se to odstraní samo hehe   


<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 3.6.2010 > jo, nakopnutí bude dobrý, myslim, že potom se to aj samo napíše. - sme dohodnutý. - budeš vykopávat, a když mě správně nakopneš, tak já Ti to vrátim. :))
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 3.6.2010 > whispermoonlite> jemně, pochopitelně.
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 3.6.2010 > whispermoonlite>  olrajt domluveno
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 3.6.2010 > A já budu fandit, oběma:-)
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 4.6.2010 > Mlž Svatý> dík
<reagovat 
Věza (Občasný) - 4.6.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 4.6.2010 > Věza> děkujů :-)
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 8.6.2010 > to je otazka, zda je zivot kratkej.



Jde o to hodne, zda stihneme to, co mame :]
<reagovat 
Čtenář - 4.6.2010 > nepis odkial si je to doverna informacia mozeme to zneuzit
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 4.6.2010 > čtenář>jak například?
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 9.6.2010 > Simonka> viz ten Urviš pakůň ...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 9.6.2010 > Luk Malér> Ahoj Luku, nojo urviš si z toho nic nedělám. To víš Simonka se taky trochu změnila, od dob hádek s Emmetem, mám se ráda mnóhem víc zaplať pánbůch :-)) což mi dává svobodu, a když se někomu nelíbí co píšu, tak co už s tím žejo :-))
Ale on mi poslal odkaz na jakousi pouetry na písmáku a to byl vážně děs, esli je to jeho dílo, tak teda potěš koště hehe
A co ty, jak se máš? sem četla u Měrky, že jsi rozšířil rodinku :-)
<reagovat 
 čtenář Simonka - 9.6.2010 > Luk Malér> Jo ty myslíš, že by mi moh, jako uškodit dík tomu, že jsem z Ol. (mám dnes dlouhý vedení :-))
No já nevim těch Simon tady je docela dost a přes net mě nevystopuje ani růžový panter, nikde nejsem, nikde se neangažuju, a všude jsem jenom Simona, nebo Simonka to mu asi moc nepomůže :-))
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 10.6.2010 > :o) Co dodat :o)
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 10.6.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 10.6.2010 >

"... -některé "věci" bych viděl trošku

 

jinak, ale celkově se mi tp líbí...; ... .

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 10.6.2010 > Zeanddrich E.> Děkuju, a které věci by jsi viděl jinak?
Myslíš v obsahu?
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 11.6.2010 > Simonka> 

"... -samozřejmě, že dedukuji z obsahu; ... ...  ...-nebo

 

 

vlastně -nemůžu to přesně specifikovat, ale trošku mi "vadí" taková ta Tvá jakoby utopenost v "banalitě všednosti" či "dočasnosti"...; ...na druhou stranu mám stále silnější "podezření", že jsi si toho sama dost dobře vědoma (( ...určitou míru nadhledu zde projevuješ každopádně )), a záměrně se držíš -na oko pro nás, čtenáře - "jen v takové mírné výšce", a přitom "hotova již k "vysokému" letu".

 

-Mluvím víceméně o celkovém dojmu z těch věcí, které jsem zatím od Tebe četl...; ... .

."


<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 11.6.2010 > Zeanddrich E.> Děkuju za názor.
No tohle byl pokus napsat něco, jiného zkrátka jsem se inspirovala z jednoho filmu :-))
No když píšu o sobě, tak je to věšinou nějaká kravinka jen, tak pro zasmátí.
Moc se neprožívám, ani život neberu nikterak vážně.
Dívám se na to, tak, že jsou možná věci mezi nebem a zemí, třeba se zase znovu narodíme, ale nejsem vidoucí, na to příjdu, až ten práh překročím. Zatím jsem a žiju právě, teď a tady a jsem za to vděčná :-))
Hezký den Síma
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 15.6.2010 >

"

 

."


<reagovat 
mystikus (Stálý) - 10.1.2015 > jsi celkově zdravě dravě nezávadná bytost
Body: 5
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 6.2.2015 > mystikus> halooooo kdo jsi????

<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 6.2.2015 > mystikus> halooooo kdo jsi????

<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 6.2.2015 > mystikus> halooooo kdo jsi????

<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 6.2.2015 > mystikus> halooooo kdo jsi????

<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 6.2.2015 > mystikus> halooooo kdo jsi????

<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 6.2.2015 > mystikus> halooooo kdo jsi????

<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 6.2.2015 > mystikus> halooooo kdo jsi????

<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 6.2.2015 > mystikus> halooooo kdo jsi????

<reagovat 
 mystikus (Stálý) - 7.2.2015 > Simonka> no přece atom v molekule síly nebo molekuly letu v slabosti únorů...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter