Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Uklízecí*
Autor: Simonka (Občasný) - publikováno 12.6.2010 (23:44:03)

Na stěnu záchodu
jsem namalovala
velikánské voňavé květy,
modré, zelené a oranžové,
a vyprala všechno prádlo,
nástávají voňavé, časy
pistáciové,
jahodové a vanilkové
sladké léto.



Poznámky k tomuto příspěvku
Gogin (Stálý) - 12.6.2010 > *
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 12.6.2010 > Gogin> a jakou máš nejraději zmrzlinu? :-))
<reagovat 
čtenář literární agent - 13.6.2010 > já mám na stěnách záchodu chrpy :)
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 13.6.2010 > čtenář> 

 já mám takovýhle, ale je to foto z mobilu, tak to není tak hezký


<reagovat 
Gogin (Stálý) - 13.6.2010 > pistáciovou pak vanilkovou, ale pomálu - víš, teď mě napadlo, že zmrzlina spíš patří k menším městům - Olomouc samozřejmě nemyslím - ale třeba už Prostějov?
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 13.6.2010 > Gogin> co já vím zmrzlina se prodává a jí všude :-)) tady je na každým rohu doslova :-)))
<reagovat 
 Gogin (Stálý) - 13.6.2010 > Simonka>             
<reagovat 
IAN HEROICKY (Stálý) - 13.6.2010 >

pametam si ked som striekaval steny tak by som asi zacinal

na stenu podchodu som vykaslal

kvet stylu hlava a na nej masla

uplne stiahnuta na doraze

odvtedy mi iny na pomniku pri vaze

lyzu zmrzlinu

kym ja hlinu

skurvenu   


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 13.6.2010 > HEROICKY> 

zmrzlina s příchutí zdechlinek


<reagovat 
anae (Občasný) - 13.6.2010 > milé, a a čím se malujou voňavé květy?  ... taky optimisticky věřím, že nastává voňavý, jahodový a třešňový čas :-)
Body: 5
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 13.6.2010 > anae> voňavé květy jsem malovala smradlavýma barvama, ale jen co barva zaschla, tak se květy rozvoněly po celém bytě :-)))
<reagovat 
Věza (Občasný) - 13.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 13.6.2010 > Věza> děkuju za mrk králíčku :-)
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 13.6.2010 > Já mám na dveřích WC vvystřiženej titulek novinovej - "Vypouštění odpadů jen s povolením". Ale chystám se je vylepšit velkou cedulí "Nebezpečí pádu do prohlubně". Uvnitř je mj. velký foto vnitřku rurální kadibudky...
Doporučil 
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 13.6.2010 > Mlž Svatý> :-DD se mi líbí, jak si každej ten svůj záchůdek vylepšuje :-)) hezky se tam tráví čas lepší než jóga hehe :-DD
<reagovat 
pari (Občasný) - 15.6.2010 > máš veselej záchod a hezkou básničku:)
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 15.6.2010 > pari> :-D Děkuju
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 15.6.2010 > Kéž by takové vylepšováky bylo možné zavést na kolejích :-D Jinak super :-D
Body: 5
<reagovat 
 čtenář Simonka - 16.6.2010 > le.papillon> to chce udělat pořádnou študáckou rebélii :-D děkuju
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 15.6.2010 >

"

 

."


Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář Simonka - 16.6.2010 > Zeanddrich E.> děkuju :-)
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 14.6.2010 > co to je ? to je doopravdy poezie?
<reagovat 
 čtenář Simonka - 16.6.2010 > dr. Wojtek> poesie má mnoho podob, takže i když to tak nevypadá, tak ano i tohle je poesie :-)))
<reagovat 
čtenář literární agent - 13.6.2010 > Simonko, to je skoro květostánek! hezký:)
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 13.6.2010 > čtenář> sem, tam měla předtím piškvorky načmáraný, taky to bylo cool. Každej co se vrátil ze záchoda hlásil: nasal jsem kolečko, nebo napsala jsem křížek :-))))
Jen ségra říkala, že mám počmáranej hajzlík. Vůbec neví co to je árt :-))))
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 14.6.2010 > Simonka>  "nasal" - to ve zmiňovaným prostoru skýtá velký možnosti, kolečko napsal, nebo nas.al? :-))))
<reagovat 
 čtenář Simonka - 16.6.2010 > Mlž Svatý> :-DDD ty seš ukrutnej, ale hele, kdyby to bylo nasal s čárkou, nad druhým (a), tak je to ještě husčí, ale by tam museli bejt dva na tom hajzlíku :-))))))
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 18.6.2010 > Ahoj Simonko, do Tvé kavárničky mě navedla Hanako. No a hned ve dveřích jsem se rozesmál. Jen se rozhlédnu a zjistím, je-li někde volné místečko. Jo, už ho vidím a tak usedám. Chvilku se zdržím, obsluha výborná a tak beru ,,jídelní lístek,,
Pokud mohu,(čistě za sebe) nevšímej si pubertálních výroků některých tzv. kritiků. Pro mě je Tvá uklízecí fantastická. Připoměla mi totiž mnoho krásných věcí. Povzbudila jsi mě s ní a dala radost. Prostě se ti povedl zázrak. Vykouzlila jsi úsměv, pohodu a dobrou náladu u jednoho člověka. A o to jde. Snad Ti pár blbců nevezme chuť dávat radost tisícům jiných.
Pokud jsi si opravdu vymalovala záchod jak píšeš, jsi nádherně originální. No a pokud ne, je úžasná myšlenka, kterou jsi originálním způsobem předala dál. Moc se těším na Tvé další dobrůtky. :-)
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 18.6.2010 > Spokojenost ve tvé kavárničce. Ale už musím jít a tak platím. Bodů pět,doporučil a dal avízo prima lidem.
A pokud mohu, velice rád se stavím. Bylo mi u tebe fajn. Bajata.
Body: 5
<reagovat 
freejay (Občasný) - 17.6.2010 > Dobrá píčovina.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 18.6.2010 > freejay> Ahoj Freejay. Mohl by jsi mi prosím vysvětlit Tvoji kritiku? Je to zvláštní názor kterému nerozumím. Nebo jsem ho spíš nepochopil. Zkus poradit jak psát, aby to nebyla ,,píčovina,,. Třeba dobrá. Znám tento pojem jako že to je naprosto k ničemu, že to je špatné. V případě Simonky si to nemyslím. Věřím že jsi odborník a poradíš. S úctou Bajata. Navíc si myslím, že stěny záchodu, na které Simonka namalovala barevné květy, nemusí být skutečný záchod, ale stoka, kterou z dnešního světa dělají mnozí lidé. A pak by to byl námět hodný skutečné úcty. A ne pro cejch ,,PÍČOVINA,,.
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 18.6.2010 > freejay> hloupé hodnotit něčí dílo tímto způsobem, jako způsob odplaty. Pokud můžeš vytkni prosím konkrétní momenty, které se ti na mé básni nelíbí ráda na nich zapracuju.
Svojí kritiku u tvého posledního dila nezměním a stojím si za ní, myslím, že jsem tam vyjádřila svůj názor dostatečně. Ráda příjdu s kladným ohlasem publikuješ-li něco co si jej zaslouží. Hezký den přeji
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 18.6.2010 > Bajata> tisíceré díky za krásná slůvka, která potěšila i povzbudila. Psát budu dál, jinak to zkrátka neumím :-)
Negativní kritika mi nevadí, protože není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem, i když mít jen negativní kritiky, tak jistě něco špatně bude :-)))
Jinak v jednom z mých komentářů je malinký obrázek na, kterém je moje květinová toaleta skutečná, tak jak jsem jí vyfotila :-)))
Ještě jednou děkuju a přeju hezký den Síma
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 20.6.2010 > pěkný
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Simonka (Občasný) - 25.6.2010 > stanislav> kujů :-))
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 11.1.2015 > jsi kus
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter