Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dvě fáze z kolekce Dvě fáze
Autor: Sartori (Občasný) - publikováno 15.6.2010 (20:29:59)

Exploze

 

můj osobní velký třesk

 

     bylo

               je

                     bude

 

rozloženo na oblak částic

 

a kráter o hloubce citu

 

 

Imploze

 

co se rozpíná

chladne

 

a chladnoucí mračna myšlenek

tvoří novou hvězdu



Poznámky k tomuto příspěvku
pari (Občasný) - 15.6.2010 > Tvoje "Mrazivé zamyšlení" se mi zdálo daleko emotivnější.
Hodnotím básně pouze intuitivně, a tady ta se mi jeví v protikladu s červenou barvou a názvem příliš vykalkulovaná, ke mně se ta exploze nedostala.Jinak novou hvězdu ti můžu jenom tiše "závidět".
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 15.6.2010 > pari> No na jednu stranu si říkám, že kdyby to bylo vykalkulované tzn. neprožít to, tak bych byl snad i radši :) Nad barvou pozadí jsem si trochu lámal hlavu..a asi jsem to tedy netrefil...nevadí příště :)
<reagovat 
 pari (Občasný) - 15.6.2010 > Sartori> Vůbec mě nenapadlo, že bys to neprožil, jenom to (soudě podle mého) nejde ven. Pohybuju se na rovině pocitu, tak těžko poměřovat:)
<reagovat 
žaža (Občasný) - 15.6.2010 >

...a budúcnost.....,,,,krasna myšlienka


Body: 5
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 15.6.2010 > žaža> Kuji moc...hlavně za to, že si mě pochopila :)
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 15.6.2010 > To vyznívá trochu bipolárně:-) Ale snad to není tak zlý:-)
Nějak se do toho teď nedokážu vnořit, nevím, jestli jsem tak k zemi přicucnutej nebo co...
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 15.6.2010 > Mlž Svatý> To jsou dva po sobě jdoucí děje :)Názvu si nevšímej..prostě jsem nevěděl jak to pojmenovat..
<reagovat 
dadik (Občasný) - 16.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 16.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 16.6.2010 > už jsem četla včera a nechápala, ale dnes to chápu naprosto a moc se mi to líbí příjde mi dokonalé.. (co se rozpíná chladne)
Doporučil 
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 16.6.2010 > Simonka> Jéééé kuju..to mě potěšilo :) :)
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 17.6.2010 > moc hezký...
Body: 5
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 18.6.2010 > kouzelný človíček> Děkuji :)
<reagovat 
Draconian (Občasný) - 19.6.2010 > Pár slov a řeknou mnoho.
Body: 5
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 6.7.2010 > ,,...osobní velký třesk...a kráter o hloubce citu."

,,co se rozpíná chladne a chladnoucí mračna myšlenek vytvářejí novou hvězdu."

Je v tom hodně moc. Promítám si svůj vlastní život a zážitky.

A pokud mohu i jiný názor, přikláním se k Pari o té barvě. Po pravdě ale nevím, jaký podklad bych zvolil sám. Je pro mě ale důležitější text, i když mi dalo práci odbourat se od podkladu. Námaha se vyplatila, stálo to za to.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 9.7.2010 > Bajata> Díky moc! Potěšilo mě to.. Za barvu se omlouvám..i když pořád nechápu, co vám na ní vadí :)
<reagovat 
andzi (Občasný) - 5.8.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ohromný_fór (Občasný) - 26.8.2010 > čtu dokolečkadokruhu. zakopávám o "kráter o hloubce citu".

tak jdu si nabít o doporučení.
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 4.9.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
yolo (Občasný) - 7.4.2016 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
buden (Občasný) - 4.2.2017 > co jsi to pomazal všecko
<reagovat 
 Sartori (Občasný) - 16.4.2017 > buden> Totem umřel už dávno. Smazal bych i tuhle, ale je buglá a smazat nejde..
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter