Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bolestná, příběh
Autor: anae (Občasný) - publikováno 15.6.2010 (20:13:49)


 Bajata (Občasný) - 18.6.2010 > anae> Ahoj Anae. Poslala mě k Tobě Hanake. Zatím jsem si přečetl jen Tvoji Bolestnou. Nejdříve jsem myslel že mluvíš o náboženství. Tak, jak o Marii, matce Ježíšově hovoří katolíci. Snad. Ale pak jsem si přečetl Tvé vysvětlení o kom píšeš. To beru. Ale nic nevzdávej, také jsem prošel peklem. Nevím co jsi prožila, ale prosím nevzdávej se. Zkus si přečíst, jak si vymalovala svůj záchod Simonka. Moji duši to rozzářilo.
Tvé vysvětlení je skutečné a naprosto pravdivé. O to víc si myslím, že by jsi si mohla přečíst Simonku. A pak to říci dál, především Těm, kteří mají poznamenaný život zlem a ze kterých se stávají Ti největší buřiči. Toužící po pochopení, lásce a spravedlnosti. Nebo alespoň po pravdě bez přetvářky. Píšeš hezky, zkus proto také napsat něco veselého, krásného, co by povzbudilo a přivedlo k radosti. Něco, co vynese duši člověka nad propast, přemýšlení o zlu, které zde je. Načerpá sílu a pak může právě o to víc proti tomuto zlu bojovat. Ale každý potřebuje také povzbuzení a odreagování se. Jsem si jistý že se Ti to povede. Budeš-li chtít. Zkus dát té paní povzbuzení. Třeba jen úsměvem, nebo radostnou básní, kterou složíš jen pro ni. Báseň o naději a radosti. Moc ji pozdravuj, stejně jako každého, koho znáš že je na dně a neví kudy kam. Měj se moc krásně, a hodně síly. Bajata.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter