Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez názvu z kolekce Vlčí máky
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 22.6.2010 (00:36:01)




















Poznámky k tomuto příspěvku
Navždy už bez tebe (Občasný) - 22.6.2010 > Dokonaly kvet,mmmm
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 22.6.2010 >
Body: 1
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 22.6.2010 >
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 22.6.2010 > Docela hezký, jen je to nějak modrozelené (?).
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 22.6.2010 > JARO> To tam asi dělají ty modré rozmazané květy.
Je to krásně snové.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 22.6.2010 > JARO> Je to focené poměrně pozdě, slunce už bylo nízko, různé rostliny mají různé odstíny zelené :-).
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 22.6.2010 > Janahe> Ano, možná v pozadí :-).
<reagovat 
vosička (Občasný) - 22.6.2010 > máky jsou snad víc fascinující než růže ... trochu mi to připomnělo impresionisty, snad lepší než ty od Janahe
Doporučil 
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 22.6.2010 > vosička> Všechny kytičky jsou krásné, jako každé dílo přírody :-).
<reagovat 
ich (Občasný) - 22.6.2010 > Začínám být teda už trochu alergická na ty "trendy" témata, kterým teď makové květy vévodí, ale tohle mě docela zaujalo - líbí se mi ty rozostřené květy v pozadí, možná bych zkusila brutálně uříznout spodek, aby vůbec nebyl na fotce stonek...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 22.6.2010 > wisteca> taky už se vám dělá blivno při pohledu na vlčí mák? :-D
..ale musím uznat, že ty kytky cvakalovi docela jdou a po klánovických větvičkách je to příjemný osvěžení
<reagovat 
 ich (Občasný) - 22.6.2010 > sempull tampush> Tak tak. Chápu, že je vlčí mák velmi vděčné téma k focení, ale nechápu, proč je nutné zahlcovat internet stále dokola těmi samými cvaky, které už někdo před tím nafotil (a mnohdy lépe). Zrovna u takového tématu - pokud bych ho chtěla vzít za své - bych nejdřív prolezla internetové galerie, koukla se na již zveřejněné fotky a kritiky a rady pod nimi - pokusila bych se z toho poučit a pak bych se vydala na makoviště. Je těžký zvládnout nějaký populární téma nějak neotřele a originálně. Tahle fotka mě celkem zaujala - mezi tou záplavou kopiíí toho samého makového pole :-) a ano po Klánovickém lese příjemná změna.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 22.6.2010 > wisteca> 

:-), internet je zahlcován stále stejnými tématy :-), teď kvetou vlčí máky, jsou krásně červené, kdy by odolal, že :-)? U vlčích máků je to možná nápadnější, ale každé téma je těžké. Já osobně bych se tolik nerozhořčoval nad tím, že lidé fotí (vlčí) máky stále stejně, když se to jinak nepodaří, tak se to holt jinak nepodaří, není to žádné neštěstí. Horší je, že když někdo někomu napíše, že jeho fotka se moc nepovedla, dotčený člověk to považuje za útok na svou osobu, přestože to tak vůbec není myšleno. To je těžké, každý tvůrce svému dílku rozumí, on ví nejlépe proč a nač to fotil, zná všechny okolnosti atd., které náhodný pozorovatel nezná. Zkrátka mnohdy se cítí (podle sebe právem) ukřivděn. Potíž je v tom, že nezávislý a nezaujatý divák to vidí jinýma očima. Každý tvůrce by zkrátka měl i záporné hodnocení chápat jako snahu někoho jiného otevřít mu oči, zprostředkovat jiný pohled. Každá matka je hrdá na své děti a myslí si, že jsou nejkrásnější, to je správné, podobný postoj zaujímá každý tvůrce, ale měl by v klidu připustit záporné hodnocení, není to příjemné, nikomu to není příjemné, ale každý si z toho něco může pro sebe vzít :-).

 


<reagovat 
 ich (Občasný) - 23.6.2010 > cvakal> S tím hodnocením máte pravdu, pokud si za svým dílem stojím a někdo mi ho pohaní, měla bych být schopna ho ve vší slušnosti obhájit věcnými argumenty. Já tady třeba publikuju kvůli zpětný vazbě a jsem ráda, když mě někdo upozorní na něco, co jsem přehlédla (a pak vim, na co si dávat bacha). Je tu ale spousta lidí, kteří sem dávají díla jen na obdiv, nebo "pro pohlazení dušičky" a kritika se pak tvrdě trestá....
S těma mákama jsem to myslela i tak, že když si někdo vybere neotřelé téma a fotka má děj a zaujme, pak lze omluvit i případné nedostatky. Když si ale vyberu téma milionkrát zobrazované, pak bych se měla snažit zejména zachovat kvalitu a pokusit se vyvarovat už milionkrát zopakovaných chyb ostatních....Páč jinak to pozorovatele fakt může dráždit...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter