Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez názvu z kolekce Vlčí máky
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 22.6.2010 (00:36:01)


 ich (Občasný) - 23.6.2010 > cvakal> S tím hodnocením máte pravdu, pokud si za svým dílem stojím a někdo mi ho pohaní, měla bych být schopna ho ve vší slušnosti obhájit věcnými argumenty. Já tady třeba publikuju kvůli zpětný vazbě a jsem ráda, když mě někdo upozorní na něco, co jsem přehlédla (a pak vim, na co si dávat bacha). Je tu ale spousta lidí, kteří sem dávají díla jen na obdiv, nebo "pro pohlazení dušičky" a kritika se pak tvrdě trestá....
S těma mákama jsem to myslela i tak, že když si někdo vybere neotřelé téma a fotka má děj a zaujme, pak lze omluvit i případné nedostatky. Když si ale vyberu téma milionkrát zobrazované, pak bych se měla snažit zejména zachovat kvalitu a pokusit se vyvarovat už milionkrát zopakovaných chyb ostatních....Páč jinak to pozorovatele fakt může dráždit...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ich
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter