Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bez názvu z kolekce Polní kvítí
Autor: cvakal (Občasný) - publikováno 23.6.2010 (00:40:22)
další v kolekci>

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 23.6.2010 > fotka má moc povedenou dynamiku...
Body: 4
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 23.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
dadik (Občasný) - 23.6.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Mira (Občasný) - 23.6.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 23.6.2010 >

jo,líbí


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 23.6.2010 > fotka je opravdu krásná,když si odmyslím tu šedivku a na pozadí bych něco ubrala,myslím dole uprostřed ta skvrna mně ruší,ale já vím je to jenom zbožný přání, autor má  jistě jiný názor
Body: 5
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.6.2010 > jaxxana> Možná jsem mohl dolní prosvětlený list umazat, nezkoušel jsem jak by to vypadalo .
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 23.6.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 24.6.2010 > Asi je to moc kontrastní, chybí mi tady tvé obvykle krásné pozadí, které tak zuřivě kritizuje Franta F.
Ovšem špatná ta fotka rozhodně není, a kdyby se vymazal ten trs vlevo dole, aby zůstaly jen oblouky trávy, byla by moc hezká.
Pozadí kolem fotky příliš neladí, jak správně podotkla Jaxxana. Ten Totemový výběr je děsně chudý, měl by sis barvy míchat.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.6.2010 > Janahe> Trs vlevo dole jsem vymazat mohl, ale nyní už tak činit nebudu, na to je pozdě :-). Na pozadí kolem fotky nejsem tak choulostivý jako, vy, milé dámy, stačí mi totemovské dva odstíny šedivé :-)).
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 23.6.2010 >

Rozděl si na kanály a uprav si jednotlivé barvy. Všechny kanály jsou přepálené - jak jsem si zjistila. Nebo jednoduše (ale to nebude mít ten správný efekt) stáhni červenou a přepalík na listu malinko ustoupí i "svítící" listy dole, které dost ruší.

třetí možnost - zaretušuj podobnou barvou.

Histogram je dost "slabý".

Chtěl jsi koment ode mě - máš ho - mlask !


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.6.2010 > JARO> 

dobře, dobře, tak teď nevím, jestli se nevmísila do mé diskuse s Frantou, zelený kanál  n e n í  přepálený. Na listu je přepal a tam pochopitelně všchny kanály, v tomto místě, přepálené jsou, logicky.

Svítící listy dole si cvičně zaretušuji, ale na této fotce v galerii už nic měnit nebudu :-).


<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.6.2010 > JARO> 

Nezlob se, ale mluvíš úplně z cesty. Na fotce je přepálené jedno jediné místečko, jak by mohly být všechny barvy přepálené?! Na histogram či histogramy jednotlivých barev se podívám sám a vidím i bez tebe, jaké jsou. Prostě o histogramech se bavit nebudu, nemá to vůbec žádný smysl.

Zajímá mě, jaký máš z fotky dojem, co se ti na ní nelíbí, jen mi neříkej nic o přepalech, opravdu mě to nezajímá, protože na histogram se dívám při úpravě barev fotky. Jestli se ti to líbí nebo nelíbí je mi jedno.

Zajímají mě pouze estetické problémy fotek, technické jsou naprosto okrajové, je možno se o nich zmínit, ale v žádném případě z toho nebudeme dělat hlavní téma, ano ?   


<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 23.6.2010 > Pokus o foto motivu překrývajících se křivek. Jenže se to tak nějak nepovedlo. Počítám, že zelený kanál na histogramu kvílí v maximálních hodnotách a oko trpí přebíjejícími se kontrasty pozadí a popředí. Pomohl by možná trochu jiný úhel pohledu, ale spíš prostě počkat na lepší světlo. Je to uřvané.
Body: 2
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.6.2010 > Franta F.> Pokus o motiv překrývajících se křivek, píšeš. Co se mělo povést, křivky nevidíš? Hlavně mi ale o žádné křivky jako takové vůbec nešlo.  Už vůbec mi není jasný tvůj výraz "zelený kanál histogramu kvílí".

Mohl bys mi to vysvětlit?

<reagovat 
 Franta F. (Občasný) - 23.6.2010 > cvakal> Stahovat foto a kontrolovat histogram se mi skutečně nechce - ta fotka za to nestojí, ale i prostým pohledem si troufám říct, že zelená je přepálená. Na mnoha fotkách to není problém, ale tady ti to uřvaný pozadí přebíjí hlavní motiv. Pokud ti nešlo o křivky, chybí ti tam název rostliny (pokud možno i latinsky). Laici by se poučily a měla by ta fotka nějaký význam, takhle nechápu k čemu je tohle dobré. Projel jsem tvých cca 20 posledních fotek, dál jsem neměl sílu. Jsou o ničem. Od nikud nikam.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 23.6.2010 > Franta F.> 

Takže jen od oka plácneš něco o "přepálené zelené" a teď tvrdíš, že se ti nechce fotku stahovat. Hm, nemusíš, histogram zeleného kanálu jsem si prohlédl, normálně to nedělám, ale co bych pro tebe neudělal, že. Zkrátka zelený kanál je všechno jen ne přepálený.

Je mi líto, ale  nejen tento, ale i jiné tvé komentáře jsou pouze nekonkrétní řeči. Zkus být věcnější. 


<reagovat 
 Franta F. (Občasný) - 24.6.2010 > cvakal> Asi jsi toho moc o histogramu nepobral, co? Konkrétní jsem až, až. Pořád ještě nevím proč fotíš pozadí tak aby přeřvalo popředí, pořád ještě nevím proč sem cpeš jednu prachmizernou fotku za druhou bez jakékoliv invence, pořád ještě nevím proč poučuješ ostatní vyčtenými poučkami, které evidentně neumíš sám pochopit a alespoň v základu se jimi řídit. Také ještě nevím proč ses ještě nenaučil alespoň základy komprese a doostřování - téměř na každé tvé fotce jsou příšerné artefakty, které samy o sobě každé foto znehodnotí. Tak povídej a pokud možno k věci.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 24.6.2010 > Franta F.> Vůbec ničím jsi mě nepřesvědčil, že technické stránce fotek rouzmíš lépe než já, o estetické ani nemluvím. Omíláš fráze, které sis o mně již na Totemu přečetl. Rád bych s tebou debatoval o fotkách, ale na histogram, ať už celkový anebo jednotlivých kanálů se podívám sám, na to žádného Frantu ani nikoho jiného nepotřebuji.
<reagovat 
 Franta F. (Občasný) - 25.6.2010 > cvakal> Já myslel, že se tady bavíme o tvé nepovedené fotce a ty si tady honíš triko, kdo ho má většího. Nemám důvod tě o něčem přesvědčovat a už vůbec ne číst komentáře pod tvými staršími výplody. Chrlíš sem jednu kravinu za druhou a na konkrétní kritiku odpovídáš snůškou nesourodých výkřiků. Ptal jsem se tě na celkem dost věcí, nějak jsem se nedočkal odpovědi. Rozhovor s tebou je jako tvoje fotky - o ničem.
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 25.6.2010 > Franta F.> No dobře.
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 24.6.2010 > Vidíš - co jsem psala? Neuneseš kritiku ! A pak mi piš, ať dám. Kdyby tady bylo zvlášť estetické a technické hodnocení, třeba bych dala bodíky a rozdělila na dvě hromádky .
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 25.6.2010 > JARO> Obávám se, že si nerozumíme, Jaro. Pouze jsem ti napsal, že mě nezajímají rozbory histogramů apod. Když tě to baví, tak to klidně piš, ale vezmi na vědomí, že to zase nebaví mě z toho prostého důvodu, že na jakýkoli histogram se mohu podívat sám a je to lepší, než abych četl tvé zprostředkované informace. Jestli ti to nebude vadit, omez se na to, jak na tebe ta která fotka působí, třeba vůbec . To je pro mě zajímavější, než úvahy o histogramech .   
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 30.7.2010 > nic :/
Body: 1
<reagovat 
r.h.factor (Občasný) - 13.10.2010 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
0 0 1 1 (1) 5 7 9 10 11 12
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter