Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
pes
Autor: kouzelný človíček (Občasný) - publikováno 23.6.2010 (17:33:27)


Poznámky k tomuto příspěvku
g morr (Občasný) - 23.6.2010 > ano, krásné zvíře
Body: 1
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 23.6.2010 > g morr>  díky
<reagovat 
Franta F. (Občasný) - 23.6.2010 > Jsi opravdu kouzelný človíček - drž se básnění ;-)
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 23.6.2010 > Franta F.> jojojo...neboj...
<reagovat 
Čtenář - 23.6.2010 > takové upřímné oko
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 23.6.2010 > pěkný hafuš
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 23.6.2010 > tohle je fotka na facebook, ne na totem
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 23.6.2010 > mmiiaa> ...tak nějak......i souhlasím...
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 23.6.2010 > kouzelný človíček> když zapomenu na tu fotku, tak jinak pejska máš překrásného:)
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 23.6.2010 > mmiiaa> :-)
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 23.6.2010 >

proč?


Body: 1
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 23.6.2010 > sempull tampush> jen tak, protože to vůbec neumím...a ani se to nebudu učit -  chtěl jsem se jen podělit o svou současnou radost...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 23.6.2010 > kouzelný človíček> 

psa už jsem viděl a ten tvůj mě, snad odpustíš, nezajímá... a o fotografii tu tedy nejde, je to tak?

fakt blázinec toto...

(mmch divím se, že tě nepokousal za ten blesk...)
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 23.6.2010 > sempull tampush> 

kupodivu mě nepokousal - asi byl zároveň oslněný i sluncem... a o fotku opravdu nejde - jde o pouhou a velmi obyčejnou a velmi neuměleckou lidskou radost...

tak mi to taky snad odpustíš..:-)


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 23.6.2010 > kouzelný človíček> 

jasněže ve výtvarné sekci serveru pro amatérskou uměleckou tvorbu nejde o fotografii, co jsem si to já vůl zase vzal do hlavy!

(mmiiaa už zbytek napsala za mě, tak je asi zbytečný to opakovat)


<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 23.6.2010 > sempull tampush> 


<reagovat 
zochrova (Občasný) - 24.6.2010 > pejsáček
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 24.6.2010 > krásnej pejsek a sdílená radost .............. díky
<reagovat 
ich (Občasný) - 24.6.2010 > Takovej pěknej pejsek by si zasloužil pěknou fotku...a ne toto...
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 24.6.2010 > wisteca> 

no - ale naštěstí pro mě i pro pejska - on má naprosto jiné hodnoty a potřeby... dík za komentík...


<reagovat 
Věza (Občasný) - 25.6.2010 > Potěšílo - děkuji. Krásný pejsek.  (A protože zdaleka ne každý má úmysl druhé potěšit - a tobě se to podařilo, posílám pětku). 
Body: 5
<reagovat 
andzi (Občasný) - 29.6.2010 >

..mluví i když mlčí, ví aniž kdo tuší.. věrný přítel a strážce lidských duší..


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Lopuch - 8.7.2010 > Chtělo by to potahat křivkami, aby se zlepšil kontrast, ořez také není nejlepší, o blesku již byla řeč. Naopak ale pěkná kresba srsti. Jeden bod si tahle fotka určitě nezaslouží. Různé nepodařené obrázky zde dostávají 3-4 body. Dát jedničku je ubohé, tohle si zaslouží víc...
<reagovat 
čtenář Lopuch - 8.7.2010 > No jo, teď jsem mrknul na tvou ostatní tvorbu tady. Asi jedna z tvých prvních fotek zde vložená, možná dokonce úplně první. Takže někteří rádi páni fotografové tě tady odepisují jako nováčka - fotografa, nenech se prosím odradit :-)
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 8.7.2010 > čtenář> 

Děkuji ti za konstruktivní kritiku. Víš - já jsem amatér - ale ne profesionální amatér - jak jsem odtušil z některých zde uvedených příspěvků - protože jak jsem zjistil tak  je amatér a Amatér...

Jinak fotím rád a s chutí a nemám v tomto oboru žádné větší ambice. Touto fotkou jsem se chtěl spíš podělit o radost - jak už jsem nakonec výše uvedl. A navíc nemám ani pořádný fotoaparát - jen laciný běžný digitál...  ale nakonec - ani na tom příliš nezáleží - při fotografování jsou důležitější jiné věci.

Odradit se nenechám - pokud dostanu zase chuť sem něco vložit - vložím.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter