Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Závody v epipytlech
Autor: opožděné zrcadlo (Občasný) - publikováno 28.6.2010 (10:52:29)

Závody v epitetech

 

 

Když hřiště, tak fotbal. Ohníčky jistě snů, koberec-li, tedy zelený.

Závody v epitetech a metafory v pytli.

A meta vzdálená, vytoužená.

 

Utkvělá prohra, zdá se mi to, že má?

Tak to jsem doma, tak dobro došli, neklopýtli

vavřín básníků, o věnec bobkový, o věnec od ženy,

 

Co vytouženou prohrou celý život spoutané nohy má 

A tak kráčí k ráji.

A lauru lupeny žloutnou, žloutnou a schnou. A pak opadají.



Poznámky k tomuto příspěvku
Pastevec (Občasný) - 29.6.2010 > Tak to si můžeš myslet ty - hřiště může být na házenou, košíkovou atd. viz tiket Sportky. Koberec-li, může být šedivý, u nás bývala velká sucha. Atd. Ale jinak je to sice vemlouvavé, ale i poučné a vtipné.
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 29.6.2010 > :)
Body: 5
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 29.6.2010 > Do epipytle, to je dobrý!
Doporučil 
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 29.6.2010 >
Body: 4
<reagovat 
mrtvýmouchám (Občasný) - 29.6.2010 >
Body: 3
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 29.6.2010 > ještě jedna jiskra navíc, resp. věnec jisker tomuto pokusu o travestii na důstojné lyricko-poetické motivy chybí. - recykláty byly odhaleny, ale na jejich místo nepřišlo nic nového. pluješ na stejně děravé lodi a jednou nohou se chytáš do vlastní sítě. - chápu, že o tom zádrhelu víš. - píšu to, aby bylo poznat, že o tom vím i já. - abychom si v případě zájmu porovnali své poznatky. - :)))

(ačkoliv jak to teď čtu znovu, jakousi kvazi-existenciální rozehru nad rámec recyklátů tam ještě čtu - takže přeci jen trocha přibyla, plus to jazykové taškářství - no, není to tak zlá zastávka, mám-li být upřímný. - aha, tak ona je to zase nastražená parodie - no nemáte si s Pastevcem moc co vyčítat ani závidět - dva kosí bratři, ačkoliv nevím, zda k tomu ten jeden nepřišel jak slepý k houslím. :DD)
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 29.6.2010 > whispermoonlite> Jsem poněkud neukázněné, leju zprudka vodu do kyseliny, tak je jasné, že zůstanou leckde vypálené díry. A že dopředu nevím přesně kde.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 29.6.2010 > whispermoonlite> A jistěže jsem samo v té síti: když se v ní nenalíčím, tak se do ní nenalákám -- a zůstanu si nepolapitelné.
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 29.6.2010 > kloktadlo slavíka> to musím uznat jako přesvědčivé poeticko-estetické východisko. - dokonalá definice kruhem. :D
<reagovat 
travail (Občasný) - 30.6.2010 > ale ta poslední náhodou velmi, slavíče
Body: 4
<reagovat 
 travail (Občasný) - 30.6.2010 > taire> i když teď vlastně koukám, že spíš sdělením. ale přijde mi jako dobré zhodnocení. nebo diagnóza. nebo tak.
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 8.7.2010 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter