Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proměny
Autor: kouzelný človíček (Občasný) - publikováno 15.7.2010 (23:00:00)

Lítost s odporem se prapodivně snoubící

a odevzdanost při polknutí v otazníku - "Co ty ?"

 

Sám v sobě vězeň  uvržený do tesknoty.

Zbraň nabije si střelným prachem - zalící -

 

a Prásk... přímo tam kde prý krev nejvíc z těla prýští

tam - do srdce - a život  rázem jde ven z kola.

 

Jen  Bůh - ten mlčenlivý svědek - bezslyšně teď volá:

Nechceš tento život? Tak  dobrá...dám ti  příští...

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
zochrova (Občasný) - 16.7.2010 > Na mě patetický,ale dobrý druhý verš...neznámkuji
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 16.7.2010 > jak ta ruská ruleta
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 17.7.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
andzi (Občasný) - 20.7.2010 >

 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 23.7.2010 > ahoj, myslím že Zeandrich ví co píše, pokud jsem ho dobře pochopil v souvislosti s tvým příspěvkem.
Ale můj názor: ,,Až mě z toho mrazí. To, co se skrývá mezi řádky a vyplouvá na povrch..."
to vše podtržené barvou podkladu a písma... Myslím že to je návod na debatu.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 23.7.2010 >

"... - "...a už je to tady, dáváš výpověď... (( Lucie ))"; -a zase to tak dlouho

 

 

 

netrvalo, bohužel. ; ... -nepočítej ale v tom případě s tím, že se pak ještě kdy sem zpět vrátíš (( viz také "http://www.totem.cz/enda1.php?a=257812", např. ... )) !, ..... .

 ."


Body: 1
<reagovat 
 Čtenář - 23.7.2010 > Zeanddrich E.> to hodnotíš poezii?? nebo to, co jsi ve skutečnosti ani nevyčetl ??
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 23.7.2010 > Zeanddrich E.> Promiň - ale tomuto komentáři nějak nerozumím...fakt - jsem mimo. Zkus to ještě jednou a pro úplný pitomce jo? Dík.
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 24.7.2010 > čtenář> 

"... -na "anonynymy" většinou nereaguji, ba

 

 

 "ani" skrytá čísla" nezvedám apod., Tobě přeci ale jen krátce odpovím: ...-když přiměje mě nějaký text -např. právě báseň -vzpomenout na bezejmenné hroby sebevrahů, "pohřbených" bez pohřbu u "hřbitovních" zdí, pak opravdu uměleckou hodnotu díla na prvém místě nehodnotím, ale spíše ten "obsah".

 ."


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 24.7.2010 > kouzelný človíček> 

"... -chceš po mně, abych Ti to, co každý by měl mít

 

 

hluboce zapsáno ve svém Srdci, Ti na pár řádcích tady vypsal ? ...-já, přestože tak malý a jen "na začátku své cesty", poradím Ti tedy alespoň "svůj" "recept": ...-na čtyřicet let zavři se sám v sobě, vydoluj z "minulých tisíců let svého žití", co zůstalo tam ze "sklizní" po všech setbách Božích, a na těch základech pak "počni" stavět chrám, který bude tak "pevný", že na možnost jeho "zbourání" Ti nepřipadne jediná  myšlenka  "vážně míněná" (( viz také např.: "...Šimone, Tebe zvu Petrem; skálou, na které zbuduji svou stavbu (( ...církev )), a ta tak pevná bude, že mocnosti pekelné ji nepřemohou..." (( -Bible, NZ, Ježíš Nazaretský II. -Kristus )) )).  

 

-A zbavuj se -tak, jako každý musíme- vytrvale pýchy, jako když cibule ze slupek se loupe -právě ta totiž nejvíce zaslepuje (( ...abychom u "holé" cibule viděli, musíme přece přestat mluvit... )), a "právě" "ta" také zaujme na "prvý pohled" ne-li ve většině, tak v několika Tvých "básních" "určitě".    

."


<reagovat 
 Čtenář - 24.7.2010 > Zeanddrich E.> hm zajimavé...pleteš hrušky s jabkama Zeandrichu

dělat si nějaký obrázek o autorovi jen na základě toho co si někdo někde přečetl je velice troufalé a pak z toho vyvozovat dalsi predstavy..
a navíc, každej může tuhle básen pojmout jinak
stejně ví nejlíp autor sám o čem doopravdy píše...
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 25.7.2010 > Zeanddrich E.> to zní jako Boží soud... Zeanddrichu  - být tebou - jsem ve svých výrocích opatrnější...
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 25.7.2010 > Zeanddrich E.> ale každopádně díky za to že jsi se na mě zas po delší odmlce přišel podívat - těší mě to - a slibuju že se budu snažit žít tak jak nejlépe dovedu, jo?
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Stálý) - 26.7.2010 > kouzelný človíček> 

"...-hm, "Boží soud" by byl daleko "ostřejší" a "nekompromisnější", to mi věř; -nechci se tedy s Tebou přít o

 

 

 

 to, kdo z nás dvou by "ve svých výrocích měl být opatrnější"  :); ... -ale jsem rád, že jsi se již vzpamatoval, a tak že dalších intervencí, alespoń prozatím tedy,  "zřejmě" netřeba; ... .

 ."


<reagovat 
Kap.ka (Občasný) - 18.8.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Horac (Občasný) - 2.11.2010 > Jo taky jsem pročetl debatu, ale za sebe, citlivého konzumenta poezie, říkám dost dobrý. Jen douška: ...sice volá, ale bývá snad vyslyšen?
Body: 5
<reagovat 
palosacek (Občasný) - 10.5.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter