|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
bryndáček Autor: anae (Stálý) - publikováno 20.7.2010 (13:51:12)
|
| |
... Zas jsem si pokecal bryndáček sedě u oběda na své zvýšené židli v Brně ve střední Evropě
Mr. Thatcher, to jste ještě nebyla na světě Za mnoho a mnoho let potom budu vám nosit gladioly jak od Olgy Scheinpflugové české herečky a spisovatelky, manželky Karla Čapka Když byl zavražděn Jan Masaryk, mysleli jsme všichni na vás ještě neznámou, ještě neviditelnou v stranické hierarchii jako bychom tušili, že se jednou stanete "železnou lady" ale začalo to kolidovat s mou láskou k Brežněvovi, dobru Slovani jsou snad ještě roztomilejší než Angličani a dívky s copany tam chodí na prechodilku Brežněv otevře ještě mnoho kostelů shromáždění těch nemnoha přístupných jsou přeplněná českému filosofu disidentovi jehož jméno jsem zapomněl bylo povoleno opustit zemi za Stalina by byl na Sibiři takže, drahá paní Thatcher, musíme doufat v pokrok a nevkládat do toho tolik železa polibte Brežněva až budete na banketu v Kremlu.
***
original
... Zas jsem si pokecal bryndáček sedě na své zvýšené židli u oběda in Brno in central Europe Mr. Thatcher you were not then born yet Za mnoho a mnoho let potom budu vám nosit gladioly jak od Olgy Scheinpflugové české herečky a spisovatelky, manželky Karla Čapka
Když byl zavražděn Jan Masaryk, mysleli jsme všichni na vás ještě neznámou, ještě neviditelnou v stranické hierarchii as if we knew that you would one day become "the iron lady" but that already starts to interfere with my love to Breznev, the good the Slavs are even sweeter than Englishmen a dívky s copany tam chodí na prechodilku Brežněv otevře ještě mnoho kostelů the congregations of the few which are now open are packed a czech dissident philosopher whose name I forgot was permitted to leave the country under Stalin he would be in Siberia so, dear Mrs. Thatcher, we must hope for progress and don´t put so much iron in it kiss Breznev on a banquit in the Kremlin.
|
|
|