Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Doprava se nedívám. Je tam lístek salátu a Fantomas
Autor: A.x.e.l (Občasný) - publikováno 25.7.2010 (06:19:26)

 

 

Zvracím pocity s rukolou,

bloček křížovek k tomu.

Vědomost střídá nevědomost.

(Ale ty už se na IQ neptáš.)

Nějak nemáš proč.

 

Brzy bude konec,

bolest řekne: ,,Měj se."

(Pak si ani nevzpomeneš.)

No tak, sakra, směj se!

 

...Bohužel však před sebou…

svůj cit nikdy nevymažeš.

(Ani klávesou delete.)

Hm.

 

Slunce, plavky, komáři

ve tvém srdci, ve tváři.

Bolest opět prozáří

tu nicotu...

No jo.

 

Doprava se nedívám,

je tam jaksi nevolno;

ale do zítřka...

Už ani to nebude mít význam.

 




 



Poznámky k tomuto příspěvku
Bajata (Občasný) - 26.7.2010 > Ahoj, píšu jen proto že máš zájem o vyjádření, Přečetl jsem to mnohokrát, a snažil se číst ,,mezi řádky".
Je to poezie které moc(asi skoro vůbec) nerozumím. Z pohledu slovosledu a veršování. Jsem vyznavačem jiného stylu, ale to ať tě neodradí.
No a co by MOHLO být ,,mezi řádky?":
a) Že tě nechala holka a ty by si si jí chtěl získat.
b) ,,Brzy bude konec, bolest řekne ,Měj se,..." no, nedomýšlet. Ale může to být víc významů. Tak se měj a drž se, hodně štěstí.
Body: 3
<reagovat 
 A.x.e.l (Občasný) - 27.7.2010 > Bajata> Díky za názor.
Samozřejmě by bylo pošetilé rozebírat pointu. Nicméně jsou to spíš vnitřní pohnutky, které mohou být pro cizí oko neprostupné... Je to trochu moje mínus, protože se tím nezaměřuju na ,,odbyt".
Prostě jsem to napsala - něco tím vyjádřila - ulevila si.
Ale v poesii zatím dost tápu, pokud tě to uklidní. :-) Možná jenom experimentuju. Což si žádá názory!!



<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 27.7.2010 > A.x.e.l> Jupí...uklidní! sám nevím co je vlastně poezie!!!
Je tolik často rozporuplných názorů na tento pojem, že člověk neví.
Takže vlastně píšu věci úplně stejně jako ty.
Pro mě je důležité co mi dá to, co čtu!!! Dotkne se mě to? něco mi to řekne, napoví? pak není o čem mluvit. Ať je to napsaný jakkoliv.
No a jsou věci, které mnozí jiní doslova opěvují...ale ke mě to nepromluví!!! Vůbec nic se neděje!!! Nerozumím tomu, tak jdu dál, jinam. A vrátím se třeba za čas. No a mnohdy mě to až samotného překvapí, co vlastně autor říká!!!! A myslím že o tom to je.
No a ve tvém případě jsi chtěla hlubší kritiku, tak jsemnapsal svůj názor a pohled. Dík za odpověď a ahoj, hodně štěstí :-)
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 31.7.2010 > předpokládám, že je to (polo)automatický text a nějaké očesávání by nejspíš nebylo na místě
Doporučil 
<reagovat 
 A.x.e.l (Občasný) - 31.7.2010 > Gogin> mno, jo, máš recht... to jelo samo. ale upravování se nevyhneš. a škrtání taky ne.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter