Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poklad
Autor: kouzelný človíček (Občasný) - publikováno 4.8.2010 (01:39:47)

Zvolna se

snášíš.  

V tichounkém

prostoru

sem

ke mně dolů.

zase nahoru

vznáším

se

za tebou. Potichu

do ticha.

Skoro nic nevážím.  

Vždyť 

ani  nedýchám.

V podivném

zachvění

poklad svůj prostíráš.

V očích

tvůj obraz

a odlesk mých nadějí.

Dívám se na tebe.

Ty se však

nedíváš.

Mizíš z mých snů

a já vím.

Jde to snadněji...

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mbonita (Občasný) - 4.8.2010 > přijde mi to velmi jemné a osobní
Doporučil 
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 4.8.2010 > Mbonita> přišlo ti to správně... díky
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 4.8.2010 > viz Mbonita + nádherná modrá
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 4.8.2010 > Neexistující> děkuji moc
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 4.8.2010 > kouzelný človíček> 
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 7.8.2010 > dal jsem také avízo... :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 7.8.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 9.8.2010 > trouchu mě to připomnělo sluneční koronu
<reagovat 
Draconian (Občasný) - 9.8.2010 > Opravdový poklad
Body: 5
<reagovat 
andzi (Občasný) - 4.8.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 9.8.2010 > andzi>  díky...
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 7.8.2010 > Ahoj kouzelný človíčku, zmínila se mi le.papillon a tak jsem zaskočil hned jak jen to šlo.
Jsem moc rád, že máš takovýhle postoj.

..JDE TO SNADNĚJI..."

Osobně jsem si jinak seskupil, NE PŘEHÁZEL!!! sled slov.
Ale to není důležité, důležité je co jsi napsal a jak jsi to napsal(mám na mysli co jsi do toho vložil ze sebe)
Hodně štěstí... :-)
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 9.8.2010 > Bajata> děkuji moc Bajato...  jsem rád že chodíš.
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 7.8.2010 > Chjo..rozumím..
Body: 5
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 9.8.2010 > Sartori>  ...já taky...
<reagovat 
žaža (Občasný) - 6.8.2010 > pre mna troska moc spevave ale inac pekna ....
Body: 5
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 9.8.2010 > žaža> 

vyšlo to tak - začalo to plynout  a zpívat, tak jsem to tak nechal - díky za návštěvu


<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 5.8.2010 > Skvostné, niterní :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 7.8.2010 > le.papillon> Ahoj Lee, díky moc za avízo na další příspěvek kouzelného človíčka... :-), pokud by jsi našla ještě někde něco... budu rád.
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 9.8.2010 > le.papillon> pokud se líbí, jsem rád že se líbí...
<reagovat 
 le.papillon (Občasný) - 9.8.2010 > kouzelný človíček> Líbí se... moc... ;o)
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 9.8.2010 > Sen je tvou nedostižnou elegancí,která tě ani ve Smrti nezradí
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 9.8.2010 > zochrova> zkušený odhad...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 9.8.2010 > zochrova> ...sen je Tvou dostižnou prohrou,.... když  život sen zradí...sen nikdy nezradí život!......a smrt může být i elegantní....to je pro zochrovou...ale človíku kouzelnej, pro Tebe taky.........
Doporučil 
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 10.8.2010 > nerušit :D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kolohnát (Občasný) - 10.8.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 9.8.2010 > ...a pak, že kouzla a poklady jsou "o ničem".........dojalo mě, ztichla jsem, nechala plynout slova...Človíku, to se Ti povedlo,... bohaté citem, stručné výrazivem......asi Tvá aura zářila jako všechny barvy a odstíny moře najednou........i bílá tam byla....
Body: 5
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 11.8.2010 > Mima> díky moc za nakouknutí
<reagovat 
kolohnát (Občasný) - 10.8.2010 > BOMBÓZNÍ!!!!3. věc v řadě kterou si na totemu ukládám
Body: 5
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 11.8.2010 > kolohnát> je mi ctí... děkuju moc
<reagovat 
born to be child (Občasný) - 11.8.2010 >

koukám, že mnozí stále přehání v hodnocení tvých děl

mno..co je mi vlastně do toho? - i když pokud by to mělo mít vliv na výchovu a vývoj mých dětí, pak bych jistě zasáhl

asi vyjdeš knižně, což?

 


Body: 2
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 11.8.2010 > born to be child> 

což o to... vydat to knižně ? možná bych tím zachoval zdravý úsudek aspoň u vašich dětí - když jej nedokážete zachovat vy sám... díky za rejpanec - snad jste si aspoň maličko ulevil...


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 13.8.2010 > born to be child> Ahoj Borne, myslím že jsme se už dlouho neviděli. Nebo si spíš nevyměnili názory. Máš velmi,,DOBROU, KVALITNÍ" kritiku, jako vždy !!!
Nebo je to spíš něco jiného????? Máš svou úzkou klientelu, ale nikdo tě ,,nechválí" způsobem jak to děláš ty!!! Alespoň jsem si nevšiml. Co mě se týká, byl jsem u tebe jen na základě toho, co jsi napsal Kouzelnýmu človíčkovi. Porovnat jeho tvorbu s tvojí.
Zkus to dělat jako to dělají mnozí jiní. Když se ti to nelíbí a nechceš, nebo spíš neumíš napsat věcnou, konkretní kritiku, nepiš nic. Nechci tě urazit, také bych nikdy nic nenapsal pod tvůj příspěvek, pokud by se mi to nelíbilo, hlavně proto, že se to líbí někomu jinému. Ale pokud bych si měl vybrat mezi knihou od tebe a Kouzelného človíčka, určitě, zcela určitě bych si nevybral tvojí. Natož ji dát číst svým dětem.
A pokud chceš z Totemu vyštvat lidi kteří píší a publikují něco jiného než ty...jak je praxe mnohých podobných, zkus si uvědomit, alespoň pokud jsem to dobře pochopil, že Totem je také pro začínající autory a hlavně!!!! každý, kdo se přihlásí na Totem, ZAVAZUJE SE ZACHOVÁVAT JISTOU ETIKU VŮČI DRUHÝM !!!!

Ale pokud jsi přesvědčen že tvé vyjadřování a způsob jak píšeš kritiku je správný a vedeš k tomu své děti...jak jsem proti nábožensky silně zaměřený...BŮH NÁS OCHRAŇUJ !!!
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 15.8.2010 > Bajata> ..a já myslel, že pitomci jsou jen na písmáku
<reagovat 
 kouzelný človíček (Občasný) - 16.8.2010 > born to be child> V tom případě vítej ve světě pitomců.... co naplat - v příštím životě se snad dostaneš na lepší planetu než je tahle.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 17.8.2010 > born to be child> AhojBorne...díky za tip...na Písmáku jsem ještě nebyl, ale vidím,že hodně cestuješ.
Pravděpodobně inteligenty tvého ražení pitomci nemají rádi. Inu, co naděláš, nebýt pitomců, CHYTŘÍ by nikdy nepoznali, jak jsou chytří !!!
Na Písmáka se určitě podívám a budu se tě tam snažit najít. Mezi pitomcema to jistě nebude žádný problém.

Mimochodem, rád bych tě poznal osobně...bylo by to možné???
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 17.8.2010 > kouzelný človíček> Ahoj ,,PITOMČE" :-)...doufám že zas brzy napíšeš něco nového. Těším se. V tomhle světě PITOMCŮ je mi fajn.
Jen nechápu, proč sem lezou INTELIGENTI.
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 18.8.2010 > Bajata> jistě..příští víkend je u nás literárně - hudebně - dramatická dílna - přijedeš?
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.8.2010 > born to be child> Dík za pozvání, napíšeš-li kde přesně, v kolik hodin a kdy (sobota, neděle, nebo oba dny?) budu se snažit.
To mě zajímá. A myslím to vážně !!!
Také napiš další podrobnosti nutné ke vstupu.
Budu se snažit, ale nic neslibuju. Dělám na směny a bydlím na severu Čech. Takže nevím spojení.
Jinak...těším se a ještě jednou díky.
Dodatek: Na koho se mám v případě dostavení obrátit?
<reagovat 
GabrielRonay (Občasný) - 4.9.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Horac (Občasný) - 7.11.2010 > Jo.
Body: 5
<reagovat 
palosacek (Občasný) - 10.5.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter