Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Cesty z kolekce Přetlak
Autor: Anna Vítková (Občasný) - publikováno 5.8.2010 (20:16:39)
další ve sbírce>
Když jsem byla malá a v tátově červeném embéčku jsem seděla, 
vedle dálnice, že vede v podstatě rovnoběžně normální silnice, jsem věděla.

Pár týdnů uběhlo, váhání nekonečné překvapilo.
Krutost Tvá nezničila nic, ego Tvé pobavilo.

Že škodolibost zdravá není, vím, ale já byla, jsem a budu hravá.
Jednu výhodu proti Tobě mám, na rozdíl od Tebe svůj směr znám.
Z rohu do rohu neosciluju a mraky důvodů neřeším.
Vzdorovala jsem, bojovala, abych se Tobě vyrovnala.
Dnes do hloubky umím jít, po povrchu neplácám se jako Ty.

O důvodech a příčinách cest našich jsem přemýšlela.
Na různoběžnost, rovnoběžnost, souběžnost, horizontální,
dorsální, frontální, mediální, sagitální, proximální, distální
a paralelní roviny jsem narazila.

Podle čeho pozná se směr pravý?
Laterální, kraniální, kaudální, superficiální…?

Vyfikundaci Tvou jsem odhalila…
Jsi zákeřný.
Namyšlený.
Zamyšlený.
A překvapený.

Až rychlostí vysokou po dálnici směrem svým pojedeš, vedle mrkni se na silnici souběžnou.
Významy jsou schovaný, snadno je neslyšíš. Ten, kdo to má v hlavě srovnaný, hledá, hledá...
Měj oči otevřený, uši otevřený, srdce otevřený ze všech stran.
Nezáleží na druhu cest, není podstatné, kdo/kam vlastně běží.
My, co cítíme, to víme.
Jedno je, kam jdeme.
Mít se ke komu vrátit... je důležité.


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 6.8.2010 >
Body: 4
<reagovat 
 Anna Vítková (Občasný) - 6.8.2010 > Věza> Děkuju!
<reagovat 
čtenář já5 - 5.8.2010 > Ten text je jak bublající hrnec.Závěr to trochu dusí.
<reagovat 
 Anna Vítková (Občasný) - 6.8.2010 > čtenář> No, já bublám... takže je to poznat... asi...
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 5.8.2010 >

velmi rozporupný pocit - námět, formát atd  velmi slibné

- zpracování daleko horší

 

Že škodolibost zdravá není, vím, ale já byla, jsem a budu hravá.
Jednu výhodu proti Tobě mám, na rozdíl od Tebe svůj směr znám.


<reagovat 
 Anna Vítková (Občasný) - 6.8.2010 > Gogin> Zpracování? Snažila jsem se... co bys vylepšil?
Díky za info. Anna
<reagovat 
 Gogin (Stálý) - 6.8.2010 > Anna Vítková> co jsem uvedl - opravdu takto mluvíš?- bys mluvila?
<reagovat 
 Anna Vítková (Občasný) - 7.8.2010 > Gogin> To asi ne...
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 7.8.2010 > Kam jdeme? Vsichni mame stejnej cil..kam se vratit. TAM vsichni jdeme. Jen mezitim si davame ruzny "pozastavenicka", ze jo... Ano, mame se kam vratit.
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 5.8.2010 >

jj, je to špatný, když člověk v mládí ztratí svou cestu. Těžko pak nalézá jinou. Nebo tu samou, jen změněnou.

 

srdce otevřený...? Co když už to nepůjde...

 

Mít se ke komu vrátit, jj, tj... k sobě sama.


<reagovat 
 Anna Vítková (Občasný) - 6.8.2010 > Neexistující> No, já si myslím, že to jde, ale člověk nesmí bejt línej a nevymlouvat se na to, proč to nejde...
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 7.8.2010 > Anna Vítková> ..násilím otevrit sve srdce?? - No to sou mi veci... Budto to je, anebo neni. Bud to prijde, nebo se to proste nestane. Ale nutit se do neceho s nejvetsi pravdepodobnosti, ze srdci zas bude ublizeno, kor kdyz se to treba stalo uz nekolikrat??!!tragédie To neni zadna vymluva, to je obrana - ochrana pred dalsim jistojistym atakem!!!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
 Anna Vítková (Občasný) - 7.8.2010 > Neexistující> Násilí? He? Je to narážka na lidskou zabedněnost a nevšímavost, která není naschválem, ale pro samou práci a únavu zní vyplývající nevidíme a neslyšíme. Ženeme se bezhlavě vpřed a při tom by stačilo zpomalit a všímat si i jiných věcí.
<reagovat 
 Navždy už bez tebe (Občasný) - 10.8.2010 > Anna Vítková> Jo, násilím... reaguji na Tvé: měj oči..atd.. , srdce otevřené.. zavřené srdce nemusí bjt zavřené ze zabedněnosti a nevšímavosti, nýbrž ze zranění!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 0 1 2 3 4 6 7 8 10 12 13 16 17 (19) 20 21 22 23
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter