Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
skl
Autor: magnet (Občasný) - publikováno 4.9.2010 (00:44:52)


Poznámky k tomuto příspěvku
jaxxana (Občasný) - 5.9.2010 > pěkný to je asi použitý nějaký světlo že ?
Body: 5
<reagovat 
rohe (Občasný) - 5.9.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 9.9.2010 >

Mlž Svatý> Tak snad  přeci jen rychle namátkou:

http://www.idif.cz/cs/digitalni-fotografie-polopate.php

(vydávají nemálo knih a asi pro začátečníky dobré)

 

http://www.digineff.cz/jaknato/

server - rady, postupy...

 

Ráda kupuju třeba časopisy, ty jsou myslím super přísun foto přehledu (autoři, fotky, postprodukce, technika, soutěže...) 

Nejlepší DigiArt už bohužel není, teď jsem si objednala Fotograf (http://www.fotografnet.cz/), minulý týden jsem si ve foto absťáku na cesty koupila FotoVideo (http://www.ifotovideo.cz/) a mile mě to překvapilo. Alespoň to číslo, co jsem pořídila nebylo marné.

 

Podobných fakt najdeš stovky, jen si vybrat, co Ti sedí.


<reagovat 
Mishka (Občasný) - 4.9.2010 > já musím prostě pochválit! vidím větší pokrok v technické zdatnosti i vkusu. fotit sklo je hodně těžký žánr, ale máš hezky našlápnuto. ČB převod konečně slušný, tady na T. málokdo umí čb fotku tak, aby nevypadala jako amatérsky přebarvená digitálovka, co byla ještě půl roku na slunku. ;)   po všech těch Tvých předchozích fotkách je to fakt skok. jde vidět, že zkoušíš, učíš se.  jen tak dále!
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 4.9.2010 > Mishka> podívej se na Magneta dozadu, takovejch pěknejch kousků tam měl mrtě... jo, tohle je fajný. naprostej fotografickej neználek na měsíci se ptá - je to ode mě ptákovine vyblemcnout se, já já vosobně bych nechal malilinko víc místa vlevo a nahoře? :-)
<reagovat 
 magnet (Občasný) - 4.9.2010 > Mishka> jen mě moc nechvalte.. jak píšeš pořád zkouším..
<reagovat 
 magnet (Občasný) - 4.9.2010 > Mlž Svatý> jo a nahoře by to chtělo trošku více místa..
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 8.9.2010 > Mlž Svatý> no, já právě žádný "mrtě" nenašla. ;)
dílka před i za mi přijdou v průměru ne příliš dobrá a tady se podařilo vybočit...
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 4.9.2010 > magnet> a jsem omylem napsal vpravo a myslel vlevo :DDD se vomlouvam, opraveno :-) poslední dobou jedu takový v podstatě chemoterapie a občas po nich nevím, čí jsem (ono možná lepší nevědět). tož omluvte, občané, občasnou haluz :-)
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 8.9.2010 > Mishka> mně jich tam prá přišlo zaujímavejch, i když třeba s chybkama. ale já jsem laik, tak možná tak. vím, jak jsi měla nějakou konverzaci na téma "pětibodující laik" s Neexistující... kdyby byl někdy čas, mohl bych si např. nechat doporučit nějakou literatůru apod.? :-) (bych se taky někdy rád naučil i fotit :D)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.9.2010 > Mlž Svatý> Já osobně zase na tu literaturu moc nejsem, i když knih je dneska spousta. Přímo pro digitální fotografii od toho, jak zaclonit a jaký objektiv je ideální na co až po různé finty pak s postprocesem atd.

Mi se zdá ale kupovat dneska knížky na toto téma trochu zbytečné. Internet je plný "živých" foto serverů, kde člověk najde všechno. Od základů, přes ten postproces, ukázky známých kvalitních autorů a prací...
A je spousta kvalitních galerií, kde člověk kouká s otevřenou pusou na jednu fotku za druhou.

Pokud má člověk trochu pro to cit, tak pozná, která fotka je dobrá a která ne a zkouší fotit a fotit, až se mu budou zdát ty vlastní fotky (trochu:) srovnatelné s tím, co vidí v těch kvalitních galeriích/od kvalitních autorů.

Pro mě tohle všechno byla leta nejlepší škola.
+ vystavování na lepších serverech, kde člověk mohl brát zpětnou vazbu zkušenějších vážně a učit se na ní.
Což na Totemu už bohužel nejde. :(
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 9.9.2010 > Mishka> Díky, moc... a nějaký doporučený servery? Já na Totem chodím hlavně kvůli poezii, ale galerii taky rád očumuju:-) Fakt je, že z počítačový obrazovky mě po chíli začnou bolet oči a úplně nejpohodovějc se mi vstřebává z papíru (pomineme - li výstavky):-) Ale což:-)

Díky moc za trpělivost a hezký den.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.9.2010 > Mlž Svatý> 

Tak Google určitě znáš a najdeš toho mraky. Hlavně si najdeš to, co vyhovuje Tobě. Knížky i servery. V češtině či angličtině.

Já toho sleduju dost a hlavně nárazově. Ale můj rozpal je velký a mnohé by "začátečník" vůbec neocenil. ;)

 


<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 9.9.2010 > Mishka> Díkydík:-)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 9.9.2010 > Mlž Svatý>  poslední reakci s linkama jsem šoupla nechtěně samostatně, ne přes "reagovat", tak snad jsi zaregistroval...
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 9.9.2010 > Mishka> dokonce jo:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter