Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Vliv mladých holek na zralé muže...
Autor: dandylion (Občasný) - publikováno 6.7.2000 (23:55:25), v časopise 10.7.2000
Tedy nutno úvodem prohlásit, že mé projevy jsou pouze a jen zplašky mých subjektivních soudů. Ne, nebudu zapírat, že mé unavené oko si rádo odpočne na křivkách, které se mi zdají postupem času "čímdáltímvíce" nepřístupnými a tudíš tajemnými. Cítím v mém pohledu trochu nostalgie , trochu lítosti a rozhodně ne jásot, že jsem dozrál v muže nejlepších let. Právě tyto křivky nutí jednoho k neobvyklým úkonům, jako je křečovité zatahování břicha, rádoby vyzývalé žvíkání orbitky, žovialně světácké chování, honosné modifikování sporadického porostu lebky, čímž se onen stává ještě směšnějším než kdykoliv dříve. Křivky mladé holky jsou nasyceny toliko energií, která se zralému muži již nedostává v patřičném množství a proto tuto touhu po ní kvantově umocňuje. Kategorická prohlášení tipu " já bych jim ještě ukázal, že nepatřím do starého železa... Mě někdo bude srovnát s nějakým mladým blbečkem , pcháá.", obvážnější " ječela by ,až by jí z nosu vylítla nudle", končí nezřidka totálním fiaskem a suicidními depresemi. Bod mého pozorování se vzdaluje úměrně dospělosti mých dcer. Při odpočívání mého zraku na křivkách mladých holek je pravidelnou ránou pod pás sakramentální zjištění, že mnohé nositelky křivek jsou již mladší než mé něžnější potomstvo. Při Lennonově písni "A Happy Xmas / Was is over" mi vždy ukápne slza, neboť bitva o křehounké, provoněné négligé je skutečně over. Ne, nenamlouvám si, že mohu skotačit a bláznit po boku hladé holky. Jen kdyby šlo, zapojit do některé z nich komunikační kabel a odčerpat alespoň trochu té bezbřehé energie, elixíru mládí.
Zdám - li se někomu posmutnělý, je to spíše smířenost s nezastavitelností času. Blazněte mladé holky, jančete, jančete tak jak vaše matky kdysi jančily i pro mě. Nebudu kvůli vám již tajit dech, ni zatahovat břicho, vyžaduje to mnohem více energie, než setřít slzu ze tváře.


Poznámky k tomuto příspěvku
komix (Občasný) - 6.3.2002 > klasika. nie je zle ze som stary.zle je ze nie som mlady.
<reagovat 
Martina (Občasný) - 10.4.2002 > Když napíšu pravdivé, bude to znít ode mne divně, vcítit se do třeba moudrého, možná i pošetilého "starého muže" , kdo mi to uvěří..., ale stařešinové kmene byli vždy velmi uctíváni - a mladých žen bylo kolem kam oko... pro potěchu dohlédlo - tak asi tak. :O))
Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 11.7.2000 > Ty jo, Dandylione,:)) uplne jsi mi spravil naladu :))) ... to je pekny ! Ten deda nahore jeste vice vsechno sugestivne podbarvi ... :)))
Body: 5
<reagovat 
klárka () - 11.7.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 12.7.2000 > To je hezký článek, takový poetický a lyrický. Zralí muzi, kteří mají dcery, nejančí a nazatahují břicha... Seznamila jsem se jednou s muzem, jehoz syn byl stejne stary (a to téměř na den) jako já. Vydrzelo nám to rok. V článku by to chtelo trochu méně překlepů.
Body: 5
<reagovat 
dandylion (Občasný) - 12.7.2000 > Překlepů jsem si všimnul, jakmile jsem stisknul enter k odeslání. Budiž mi mé rozechvělé srdce omluvou. (BTW, co dělá redakce? proč to neopravila?) :o)))))))
<reagovat 
Cid (Občasný) - 13.7.2000 > Je to hezké zamyšlení. Takové dojemné. Ale nepatří spíše do rubriky povídek?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter