Who knows about this voyage today Covered in dusty sands of time Who knows where it's caught it's fate In memoirs is written 'Still alive?'
Who remembers this lavish polish feast Brave cool men and women on silver deck Photographers crowds flags and TVs Watch their start HD online and live as well
Up to stars Flies today Discovers the new Planets Earths
Who knows about this voyage today Covered in dusty sands of time Who knows where it's found it's fate In memoirs is written 'Still alive?'
"Dear viewers, there are some breaking news! We can see the whole company of this exciting event called Odysea X. Odysea X, our hope and challenge is going to find some other planets in known universe, which are quite simmilar to the Earth. Are there any? Are there some place where man can live like here? Answers to those and some more questions are still unknown, but... In a few moments those doors will be closed and it's a start of a journey, which will begin writting of a brand new chapter of human's history ever! Odysea X, a famous and long project will end - or start? - in seconds, and you can be in with us!"
Look out - it's a hope for us Those unsuspected possiblities A new world without wars and fights Oh, there must - there must somewhere be!
We chase some good place for us With pure waters and without smoke Clouds are white and night is dark All we can do - We can only hope so!
Bon voyage! Bon voyage! Bon voyage!
Who knows what happpened behind that doors Thousand sixty seven hours ago In the ether last echo of human voice 'We've got something that's to known'
Years went by No message Nowadays History
Sometimes you can hear it late in pub Or in some children fairy-tales Yesterday 'twas in documentary club We watched it with my girlfriend Three years ago also in cinema Movie "Forsaken In The Universe"
It's a story living in old myths Expedition Odysea X Who knows the truth after all those years And fantasy is over memory It's a story living in old myths Expedition Odysea X Who knows what is crazy and what just seems 'cos fantasy is over memory
***
Kdo už dnes ví o té výpravě Skryté v prachu písků času Kdo ví kde dohonila svůj konec V kronikách stojí 'Naživu?'
Kdo si vzpomene na opulentní slávu Krásní odvážní na lesklé palubě Fotografové davy vlajky štáby Sledujte je online HD a taky živě
Ke hvězdám Vzlétají Objevit Zem další
Kdo už dnes ví o té výpravě Skryté v prachu písků času Kdo ví kde dohonila svůj konec V kronikách stojí 'Naživu?'
"Vážení diváci, máme pro vás aktuální zpravodajství! Právě vidíme kompletní posádku oné vzrušující události jménem Odysea X. Odysea X, naše naděje a příležitost se chystá najít další planety ve známém vesmíru, které jsou podobné naší Zemi. Jsou vůbec nějaké? Jsou vůbec další místa, kde může člověk žít podobně jako zde? Odpovědi na tyto a další otázky jsou zatím neznámé, ale... Už za pár chvil se tyto dveře uzavřou a začne cesty, která započne psát novou kapitolu lidských dosavadních dějin! Odysea X, slavný a náročný projekt skončí - nebo začne? - v několika sekundách, a vy můžete být při tom!"
Pozor - naše naděje je to Ty všechny nečekané možnosti Nový svět kde není válka, boj Oh, musí tu - musí tu někde být!
Hledáme nějaké dobré místo nám S čistou vodou a bez kouře Bílé jsou mraky a noc je temná A v to všechno - v to doufejme!
Šťastnou cestu! Šťastnou cestu! Šťastnou cestu!
Kdo ví co se stalo za tamtěmi dveřmi Tisíc šedesát sedm hodin poté V éteru poslední ozvěna hlasu lidí "Máme něco, co světem otřese!"
Léta přešly Bez zprávy A dnes jsou Už dějiny
Občas o tom zaslechnete v pozdní hospodě Nebo v dětských povídačkách Včera to bylo v dokumentárním klubu, že S přítelkyní jsem to sledoval Před třemi léty taktéž v kině Film "Trosečnící ve vesmíru" se hrál
Ten příběh žije už jen v starých mýtech O výpravě Odysea X Kdo zná pravdu po všech těch letech Fantazie místo paměti Ten příběh žije už jen v starých mýtech O výpravě Odysea X Kdo ví ce je šílenost a co jen se jeví Ve fantazii místo v paměti
|