Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Metálení
Autor: susa (Občasný) - publikováno 7.9.2010 (13:23:23)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 7.9.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 7.9.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
ich (Občasný) - 7.9.2010 > Pěkná serie, poslední fotka je úplně skvělá :-)
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 7.9.2010 > beze slov...exelentní série...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
patafyzik (Občasný) - 7.9.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sempull tampush (Občasný) - 7.9.2010 > heavy mentals
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 7.9.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
sikatka (Občasný) - 7.9.2010 > Supr:-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
RadkaM (Občasný) - 8.9.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 8.9.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 8.9.2010 > ...daj-li mi medaili, či nedaj-li...?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 8.9.2010 > docela profi!
Body: 5
<reagovat 
pilgris (Občasný) - 8.9.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mi63rek (Občasný) - 8.9.2010 >
Body: 5
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 9.9.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
čtenář WDV - 8.9.2010 > Moc pěkné, nádherně ostré! Čím fotíš??
<reagovat 
 čtenář susa - 8.9.2010 > čtenář> Nikonem, takovým černým, se žlutým popruhem.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 8.9.2010 > čtenář> :D krásný (že se vám motám do rozhovoru, no)
<reagovat 
 susa (Občasný) - 8.9.2010 > sempull tampush> Jen se motej, je tu nějak mdlo... :-)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 9.9.2010 > susa> mdlo a většinu času poněkud blivno, Zůzo (jak jsem se tě tůhle pal na nějakej rozumnej é prostor, asi furt nic novýho, co?)
<reagovat 
 čtenář susa - 9.9.2010 > sempull tampush> Ale jasně, že ne... myslím, že nic rozumného ani nemůže ve virtuálnu vzniknout. Jedinou cestou je návrat k setkávání živejch lidí nad fotografiema většíma než poštovní známka z arabskejch emirátů. Internet je ve všech směrech krokem zpátky a patří mu poměrně velký podíl viny za devastaci výtvarna, hudby i literatury. Prostě celosvětové zlenivění a povrchnost. A zároveň nutnost vyzdvihovat naprosté pitomosti a tvářit se jak jsou úžasné... aby ta bublina nesplaskla.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 9.9.2010 > čtenář> je fakt, no
<reagovat 
 ouldrič_nouvy (Občasný) - 10.9.2010 > čtenář> Ale jestli je internet krokem zpátky, zajímalo by mě krokem zpátky k čemu? Že za cokoli může internet, je podle mě omyl... stejně jako to, že lidé jsou celosvětově povrchnější. Díky internetu jsou jenom ti, co by takoví byli i bez něj, víc vidět. jen dává prostor lidem, kteří dřív ten prostor neměli,....tím, že publikuješ fotku na internetu neznamená, že se automaticky stane součástí nějakého "umění".Ani tím umění nezaniká. To, že si někdo vlivem pár kladných kritik bude myslet, že něco umí (i když to samozřejmě spoustu lidí bude rozčilovat), nic nezmění. Nevím proč bychom se měli snažit o "návrat" někam.. to setkávání živých lidí u skutečných fotografií snad existuje paralelně s virtuálním světem... Lidé, kteří mají nějaké estetické cítění a umění "rozumí", to byla vždycky dost malá skupina, dřív i teď..aspoň tak mi to přijde. (mi to nedalo, pardon za vstup do debaty .)
<reagovat 
Navždy už bez tebe (Občasný) - 10.9.2010 > no jo, uniformy...

...jak píše Sempík, heavy mentals.

Ale jo, celkem fajn. Něco z toho i pobavilo.
Body: 5
<reagovat 
pomerančová (Občasný,Redaktor) - 13.9.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 17.9.2010 >  
Doporučil 
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 23.9.2010 > Neni nic horsiho jak pochodujici vojak, To je jen dukaz toho, ze mnoha lidem staci k zivotu micha...
<reagovat 
neandrtalec (Stálý) - 3.10.2013 > paráda

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter