Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Další taková chvíle
Autor: Emmet_RAY (Občasný) - publikováno 20.9.2010 (00:16:15)

 

 

 

 

Kdybychom spolu byli sami,

díval bych se, jak jsi krásná,

když zapálíš si cigaretu

s tou lehkou výčitkou vůči sobě,

 

 

a přemýšlel bych,

jak těžké je říct miluji tě,

aniž by to znělo prázdně.



Poznámky k tomuto příspěvku
Ovečka (Občasný) - 20.9.2010 > mě se to líbí je to aspoň upřímné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 20.9.2010 > Nějak se mi tam bije ten obraz vs. 17 let ...ale kdo v tý době nebyl trochu přemoudřelej co.. Na ten věk solidní (i když maličko nudná) momentka..
<reagovat 
muck (Občasný) - 1.11.2010 >
Body: 4
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 10.12.2010 > p74> ze bys take konecne neco vypustil do eteru krome neustale kritiky? cekam na tvou tvorbu a porad nic. zjevne nic jine nez gramaticke korektury neumis.
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 11.12.2010 > p74> jak se to jezero prosim jmenuje? at si poctu to, co je autorem pokladano za kvalitu. a neni nahodou moc ciste az bez zivota, kdyz si chodis zgustnout na rybach ze stoky?
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 12.12.2010 > p74> klidne zvracej. nekomu pomaha psat a publikovat, nekomu zvracet.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 31.12.2010 > p74> Vážený pane, najdete konečně odvahu říct kde to čisté jezero máte??? Už bych si od vás konečně také něco přečetl...
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 31.12.2010 > zuska janis> p74 je hustej. Měl spoustu keců a když jsem mu vyhověl, ani neodpověděl. Jen zase vylez jak myš. Nemá cenu s ním komunikovat.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 8.1.2011 > p74> Přeju hodně štěstí... MOHU VÁS UJISTIT, ŽE JSEM OD VÁS NIC NEČETL. ANI MIMO TOTEM. DOSUD JSTE NIKDE NEŘEKL KDE PUBLIKUJETE. RÁD BYCH ZE STOKY, KTEROU PRO VÁS TOTEM JE, VYLEZL DO ČISTÝCH VOD. JEN NEVÍM KDE JE HLEDAT, TAKŽE KONEČNĚ ŘEKNĚTE KDE ŽE TO ,,PLUJETE."
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 8.1.2011 > p74> :-) ... věřím že si to NEPAMATUJETE.
Máte k tomu více než dobrý důvod. Na Vašem místě bych si také asi raději NEPAMATOVAL.
Hodně štěstí.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 13.1.2011 > p74> Díky že jste věnoval tolik času pro svá vyjádření.
Hodně štěstí.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 21.6.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
celulosa (Občasný) - 14.1.2012 > Echtes Eckel fehlt nur Deckel.
Body: 1
<reagovat 
píč (Občasný) - 29.1.2012 > naštěstí to byla asi poslední, ale asi se s ní vážou vzpomínky.To nás dojme vždy.OK
Body: 2
<reagovat 
mystikus (Stálý) - 6.2.2014 > také se přikláním k tomu, že se jedná o slátaninku v 17
<reagovat 
prymytyf (Občasný) - 17.12.2015 > Vommite, kamaráde, po dlouhé době mne brutálně napadl verš, ale nějak mi to nejde napsat. Plocha pro hlavní příspěvek je pořád nebílá,co dělat? Poraď.
<reagovat 
veršoun (Občasný) - 20.9.2010 > dnes, vida ženu s cigaretou, je mi na zvracení, ale když jsem byl mlád, býval jsem také hloup, myslím, že to není dobrá báseň (ani v sedmnácti)
<reagovat 
 prymytyf (Občasný) - 17.12.2015 > veršoun> Když jsi byl mlád, byl jsi hloup? Jsi si tedy jist, že se něco změnilo? To ti závidím! Já jsem starej,a pořád hloup.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter