Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Podzim
Autor: Gituša (Občasný) - publikováno 23.9.2010 (19:01:06)

Podzim

 

Je podzim ! už dávno vyvětral nádech sluníčka z naší pleti a je nám permanentní zima, vlastně: je mi zima a bude mi i v krematoriu ( ti co mě znají, to říkají ), začínáme přitápět a tetelíme se blahem jen pod peřinou. Zahrada čeká, že se ještě stavíme a my se stavujeme a kocháme se už nerostoucí travou, jsme uneseni jakmile dosbíráme poslední padanky a už pro dnešek nemusíme, děsíme se jablek rostoucích na vrcholcích korun starých stromů, které bychom my nikdy nevysadili a blaženě očekáváme s nosem vraženým do barelů s majčem, až se tato nevábně vypadající sečka promění v homeopatikum, kterému souhrnně říkáme slivovice, i když  kolikrát slívu ani nevidělo.

Ženské se konečně začly oblékat a holky už vystavují jen holá bříška a  s piercingem, nahoře svetr, dole bokovky, ale břicho musí být vidět, holky !!! i kdybychom měly chcípnout !!!! Kluci vytahují bundy s kapucí, manageři baloňáky. Báby a dědky už vidět není, semotamo potkám osůbku zahalenou do šátku a nebo do chlapíka s ustaranou tváří sklánějícího se nad kočárkem, to jsou možná oni. Těžko rozeznávám dědečky od tatínků, milenky od dcer, vnučky od manželek….Stáří pomalu ale jistě s mými přibývajícími roky přestává mít jasnou tvář . Ještě jsem schopna rozlišit pohlaví, zřídka orientaci. Podzim nás zahalí do hadříků a budeme najednou všichni děsně hezcí, dokud si neodložíme. V tomto období chlapi logicky neradi balí holky, protože tohle riziko dobře znají a pak co s tím, co s ní!!!!!!!!! Holky, chcete-li přesto být sbaleny a užívat si celoročně, máte dvě možnosti : první jste možná prošvihly, chce to být sbalena, dokud je co ukázat a než chlapům zamrznout chutě. Druhá možnost : neváhejte se poodhalit všude, kde je pokojová teplota a alespoň jeden jedlej chlap.

Venku bude nejspíš nasviněno až do února, kdy ta břečka zapadne sněhem. Nabereme svých deset kilo, abychom je mohly shazovat než vypukne jarní blázinec s úbytkem hadříků. Je to kolotoč, na který si nikdy nezvykneme a rok od roku se nám z něho chce víc zvracet. Přežít podzim a zimu je úspěch a zaslouží si bujaré poklepání na rameno. Odejít ze světa v tomto období je snazší, než z jara, to by mě naštvalo!!!! Vzpomínám si na kuřáka, co přestal kouřit a povídá : Teď by mě fakt nasralo, kdybych umřel na rakovinu plic !!!!!!!!!!!!!! a to je obdoba, přežiju ten hnus od října do března a pak chci žít na plný pecky !!!!!!!!!!!



Poznámky k tomuto příspěvku
Aaen (Stálý) - 23.9.2010 > Příjemný čtení, Gitušo, díky. Jinak mi přijde, že text neteče tolik jako u Tvých předchozích (Naděje, Seznamte se se mnou). Má pro mě i menší sílu. Jakobys Podzim psala narychlo, bez spontaneity, bez velký energie, se kterou ale jinak umíš pracovat. btw laděním mi to trochu připomnělo jeden z mých textů.
<reagovat 
Sakora (Občasný) - 26.9.2010 > tak asi každý si v textu najde "něco svého"... fajn čtení do dnešního hnusnýho podzimního dne
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 29.9.2010 > palec nahoru
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter