Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: dadik (Občasný) - publikováno 6.10.2010 (09:31:41)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mlž Svatý (Občasný) - 6.10.2010 > !!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 6.10.2010 > je to hodně o strachu, o strachu z citů, dnes na to hodně myslím ... sedla jak prdel na nočník! (i za design)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kouzelný človíček (Občasný) - 6.10.2010 > ta pravdivost až děsí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 6.10.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
žaža (Občasný) - 6.10.2010 > skusila si sa  podivat....
<reagovat 
le.papillon (Občasný) - 8.10.2010 > Ten podklad, ten text.... máš moje velké ANO!!! Ukládám si...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 6.10.2010 > "... -STRACH je "...největším" nepřítelem Tvým



až tehdy, kdy "víš", "co" bys měl udělat, a "...bojíš" se "to" udělat; pokud jsi ve "výukovém mezidobí (( ...-tak, jako např. byli Izraelité "uprostřed pouště" po 40 let při svém exodu "do země zaslíbené" z Egypta, přestože by to v "reálu" mohla být relativně pohodová cesta na pár měsíců po pobřeží moře ... ))"; ... -aneb -"čtěmě Bibli, tam to "všechno" je..."; ... :).
."
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 6.10.2010 > Zeanddrich E.> strach, který se váže k očekávání jakého si ortelu, třebas, o něm píšu...
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 8.10.2010 > dadadik> 

"... -hmm, ale přesto -nejedná-li se o "ortel" soudu Božího -a to zde na

 

 

 

Zemi snad ještě ne -je stále ještě "čas na změnu" -a tím tedy znovu "musím trvat na svém"; -jakýkoliv "...strach (( ...kromě "...strachu" ze samého Boha, samozřejmě ))" je škodlivý a "...zbytečný"...; ... ...

."


<reagovat 
 dadik (Občasný) - 8.10.2010 > Zeanddrich E.> no šak vo tým to tak nějak je přece :)
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 8.10.2010 > naše vnitřní strachy...jo krachy snů..
Doporučil 
<reagovat 
Impresse (Občasný) - 10.10.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
#posledny (Občasný) - 11.10.2010 > a ja sa neviem rozhodnut, ci je to hlbka ako pri haiku, alebo len jednoduchy oznam :-)
<reagovat 
 dadik (Občasný) - 11.10.2010 > #posledny> taky nevím :)
<reagovat 
atreb (Občasný) - 17.10.2010 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter