Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dle Darvina
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 19.10.2010 (00:07:01)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
patafyzik (Občasný) - 19.10.2010 >
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 19.10.2010 >
Body: 5
<reagovat 
NEMINI (Občasný) - 19.10.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 19.10.2010 >
Body: 5
<reagovat 
zxy (Občasný) - 20.10.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 20.10.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 20.10.2010 >

Ta teď modní vlna je stará asi pětadvacet let, možná víc.

Nebylo mým cílem napadat Darwina (mimochodem on sám byl lamarckista, nikoli darwinista), jen si při prohlížení takových výtvorů uvědomuji, jak málo světu kolem sebe rozumíme. Přes všechny úžasné teorie, které jsme si vytvořili.


Ostatně máš pravdu, byl to jen žert a netýkal se tak úplně pouze ježovky.
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 20.10.2010 > a já vidím zip, korzet, prsenku, a všechno vůbec tam jak to je
<reagovat 
Petr Štech (Občasný) - 20.10.2010 > ...no myslim, že Giger by z tebe měl radost....(tím nemyslim, že by to byla napodobenina, či co...) moc fajn....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 21.10.2010 > ty si byla vždycky krásně zvrhlá :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 21.10.2010 > Balcarka> Ó, díky, takového ocenění si vážím
<reagovat 
 Balcarka (Občasný) - 21.10.2010 > Janahe> :D
<reagovat 
Mira (Občasný) - 26.10.2010 > vtipné..pro mne hrudník nějaké indické bohyně
Doporučil 
<reagovat 
r.h.factor (Občasný) - 30.10.2010 >

Prsa na zip.Ok,proč ne? :)
Body: 5
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 19.10.2010 > ježovka v autě? vidím odraz stěračů! A co konkrétně má Darvin co dělat s ježovkami?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.10.2010 > hloupy ivan> 

Ne, fakt nebrázdím oceány se zapnutými stěrači . Ty "stěrače" jsou z jiné makrofotky, kterou jsem tam dodala stíny.

 

Co má dělat Darvin s ježovkami? Darvin má co dělat se vším, ne? Zkus vymyslet, jakou evoluční výhodu má ježovka, když má krásnější vnitřní kostru.

 


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 20.10.2010 > Janahe> Co je blbé na Darwinovi, respektive darvinismu, je, že si všichni - z jakéhosi neznámého důvodu - myslí, že jej znají...a málokdo se stydí o něm mluvit...

ty čáry, ať už se tam dostaly jakkoliv, jsou tam podle mne špatně
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 20.10.2010 > hloupy ivan> 

Sice moc nechápu, jak jsi poznal, že o darwinismu nic nevím, ale to  je jedno.

Za připomínku k těm čarám děkuji, nikdy si nejsem moc jista tím, co dělám, takže jsem za připomínky vděčná.


<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 20.10.2010 > Janahe> No, neříkám, že o něm nevíš nic...ale zas toho nebude mnoho, jinak by Tě asi nenapadlo s jeho jménem, jeho teorií takhle zacházet. Možná už jen proto, že bys pak celkem nutně věděla o dalších alternativách přírodovědecky orientované filozofie a estetiky. Tvé představy by pak nebyly bipolárního typu: Darwin X estetika, popř. evoluční biologie X "krása". Já vím, že to byl žert, ale v intencích takové teď módní vlny vyhraňování se vůči evolucionalismu. Zdá se mi, že alespoň v našem sekulárním středoevropském prostředí představuje pouhé vyhraňování vůči institucím, respektive školnímu vzdělání bez reálné, pozitivní alternativy (tím myslím alternativu evolucionalismu obvykle personifikovaného Darwinem). A ten "darvinismus" je tak pro většinu lidí přežitou teorií o které byli nuceni se učit ve škole. Odnesli si o ní bohužel velmi pokřivený obraz, který se pak s evolucionalismem často stotožňuje a snadno se na něj útočí, protože ve své otesanosti a pokřivenosti je skutečně směšný. Ve skutečnosti většina útočících nemá potuchy ani o původním smyslu Darwinovy teorie a jejím kontextu, ani o moderní evoluční biologii.

Nemá asi cenu se rozepisovat víc. Ber to jako pokus nastínit moje pohnutky.

<reagovat 
 ataner (Občasný) - 5.11.2010 > hloupy ivan> pohnutky beriem, ved mi napis. ma to zaujima
<reagovat 
ataner (Občasný) - 5.11.2010 > darvin lamarck.. je mi to jedno.. nervozna som, netusim co je to????
janaheeeeeeee, prezrad :)))
Body: 5
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 5.11.2010 > ataner> Vždyť to prozradil Ivan - je to detail schránky mořské ježovky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter