Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 28.5.
Vilém
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
svatba
Autor: zuska janis (Občasný) - publikováno 28.10.2010 (00:12:48)


Mima (Občasný) - 28.10.2010 >

...............mám k tomu "příhodu"...S kamarádkou na výletě,..v katolickém kostele místním, turisticky velmi frekventovaném, zúčastnily jsme se náhodně pravidelné mše,... obě "bez vyznání", ačkoliv jedna z nás "nesvéprávně" křtěná evangelička ve třech letech věku na přání babičky....,ale obě jsme "praštěný"přes ezoteriku...Mladý, křečovitě vtipný, familiérní, až odpudivě rozšafný farář při závěrečném podávání hostií bez zaváhání odmítl podat "tělo boží"   kamarádce, která si pro hostii odvážně přišla...prý zda chodí pravidelně k "přijímání"...odpověď ne,...."tak vám aspoň požehnám"....Je zvláštní, jak rozpoznal v tom davu náhodných turistů jednu " zbloudilou ovci"....přitom jsme se při mši absolutně přizpůsobily, vstávaly, klekaly, zpívaly dle digitálně upozorňujícího " itineráře" poblíž kazatelny umístěného ......

Takže těžko říct, co a jaký má význam při sňatcích v kostele, nebo na radnici.......selhávají ve slibech posléze mnohé     dvojice, i jednotlivci...snad je jednodušší všechno "bez papíru",...ovšem, co se zákonem daných právních aspektů týče, tam to svůj jednoznačný význam má,.... půl-napůl, za jakýchkoliv okolností, nepromlčitelná práva obou stran...někdy dost nechutná záležitost, ba fatální, až k exekuci dojde,....a PRÁVO je často úplně mimo mísu....

Vyjde to opravdu nastejno, fara nebo radnice...jenže jsou ty věci mezi nebem a zemí,...a farář může být i nadaný psycholog, odezírající neverbální komunikaci...třeba....?...A "zabít",... " zabýt".... jeden den, ...nebo podstatnou část života....?


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mima
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter