Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
KATARÍNA1123
Autor: paleček (Občasný) - publikováno 26.12.2010 (10:29:05)
odpovede na tvoje otázky v profile O MNE
Lá@KA

Láska nie je vymyslené slovo, ale je to duševný stav nepoznaných polôh. Láska nie je ani vzťah, ani viditeľné spojenie. Exupéry chcel svojím postrehom naznačiť tzv. vnútorný zrak, teda pochopenie súvislostí. Ja si predstavujem lásku, ako veľmi vzácnu nádhernú súhru citov vyvolanú pôsobením vonkajších aj vnútorných vnemov medzi milencami. Schopnosť lásky je daná prírodou inštinktívne a intuitívne všetkým živým tvorom. Vo svojej podstate je láska nástrojom na prekonanie rozdielov medzi pohlaviami a na zaistenie vývoja rozmnožovaním za pomoci sexuálneho pudu. Zdalo by sa, že láska je skôr biologickým javom, než duchovným. V skutočnosti opak je pravdou, duchovná príťažlivosť je pre vzplanutie lásky najdôležitejšou podmienkou.

Láska je bolesť a utrpenie. Od vzplanutia až do vyhasnutia je láska veľmi bolestivá, pretože obnáša v sebe obrovskú disproporciu novoobjavených možností a dosažiteľných naplnení. Každý sme iní a preto aj precítenie tohoto stavu je individuálne .. čo som cítil ja ? láska ma naplnila priestorom, ktorý bol hymnický a všemocný napriek tomu, že to bol prietor zaplnený studenou tmou a ostrým kamením. Bol vesmírny. A tiež som raz sedel v parku (presne viem v ktorých miestach na ktorej lavičke pod gaštanami) a cítil som na predlaktí slnečný lúč. Ale cez ten lúč som stúpal stále vyššie a vyššie v podvedomí a pocit moci vo mne rástol až do onoho hymnického nadšenia, až som myslel, že mi srdce praskne.

Preto viem, že píšeš pravdu, že sa celé telo trasie a srdce bije od úzkosti. Prežila si to, viem, lebo ti môžem dosvedčiť. A smrti sa neboj, smrť dokonca ani nebolí. Uvedom si, ako sme prišli na svet .. bolelo to ? Odídeme do nevedomia tak, ako sme sem prišli. Nevidieť tam, len vtedy, keď sa pozrieš do očí novorodeniatku. Tam je to prázdno, vesmír, svet stvoriteľa - Prozreteľnosti. Tá jeho krása je v očiach toho, kto sa díva. Ale láska je nebezpečná preto, lebo ovláda ľudskú bytosť a táto bytosť na rozdiel od zvierat - myslí. Preto je zamilovaný schopný "oslepnúť, hory prenášať", dokonca aj podľahnúť. Láska nie je, ani nemôže byť racionálna a vonkoncom ju nemožno porovnávať s fyziologickým zážitkom, ako je milovanie. Pravdou však je, že láska povýši milovanie na podstatne vyššiu úroveň, keď dve - do seba zamilované bytosti splynú vo vyvrcholení.

Ako dlho vydrží láska ? Správnejšia by bola otázka .. čo všetko pozitívne, alebo negatívne ovplyvňuje našu lásku ? Sme schopní, ak sme láskou zasiahnutí - toto posúdiť ? Ak príjmeme toho druhého do seba, cítime ako on, myslíme ako on. Naše ja sa však potupne prebúdza, osamostatňuje a hlási sa o slovo. Je len prirodzené, že všetci sme rozdielni a máme rôznu mieru tolerancie. Aj pochopenie slova
odpusť je dôležité, lebo odpúšťaním vlastne seba oslobodíme a očistíme od túžby po odplate. A manželstvo ? Bol som ženatý, tak viem .. podívaj na internet, aké prádlo sa tam perie pri hesle "manželstvo" .. samá nenávisť a ťahanice o majetky. Možno to je odvrátená tvár lásky. Viem to z vlastnej skúsenosti, túžba po majetku spojená s intrigárskou svokrou je pre manželstvo živelná pohroma, kde všetci zúčastnení trpia, najviac ten najmenší.

ano máš pravdu, lásku potrebujeme k životu ako podmienku byť nažive, pretože bez nej sme bez ducha sa pohybujúce telá. Hodnotu lásky nie je možné stanoviť, je pre mňa kategorickou podmienkou - láska je, alebo nie je. Aj ten tlejúci ohienok lásky má cenu života, kto lásku nemá síce funguje, ale je natiahnutý ako strojček, púha súčiastka v pohonných mechanizmoch našej planéty. Samozrejme som po rozvode ani ja nezostal sám. Získal som (zviedol !) priateľku s ktorou sme sa neskôr v dobrom rozišli - akceptoval som jej profesionálne záujmy - odišla pracovať do zahraničia. Ona má teraz psíka - fenku Víky, ktorú som jej prenechal a ktorá porodila tie nádherné šteniatka - vidieť ich na adrese :

http://www.go2album.com/album/p/o/e/t/o/poetor/4cee910f390/vikymimi.swf

KATARíNA, čítal som, že žena s týmto menom je mimoriadne krásna zovňajškom, ale vo vnútri je nervózna cholerička. Na svoje okolie vraj pôsobí namysleným dojmom, pretože málokoho si k telu pripustí. Je inteligentná a k svojmu okoliu kritická. Ale jej záchvaty zlosti vyvádzajú jej okolie z konceptu
a šokujú zakaždým, keď vybuchne, a to viac menej vždy - s cieľom niekoho zraniť, alebo zničiť. Veľmi rada cestuje a venuje sa aj dvom činnostiam naraz. JE TO PRAVDA ?

Ale veď sme len na Pokeci a nebudeme sa predsa ničiť .. hm? Veď pôvod tvojho mena je z gréckeho Katharos, čo znamená čistý, mravný. Kataríny nájdu uplatnenie v technickej oblasti, alebo ako podnikateľka. Máš vraj ešte jednu zlú vlastnosť a tou je klebetníctvo. Neunikne ti žiadna intriga, či najnovšia pikoška ? V partnerskom vzťahu si to ty, ktorá riadiš a diriguješ svoju rodinu ? Vyžaduješ stálu partnerovu pozornosť ? (to je normálka). Svojím deťom vraj budeš skvelou matkou ! Katarínu tiež trápi, ak sa jej rodina trápi. Typickou farbou tohto mena je červená. Osobnosť:? tajomstvo krvi ?

KATI ! Ty neplýtvaš svojou energiou a dokážeš rozlíšiť dobré investície od zlých! Veľmi ľahko sa dokážeš prispôsobíť, dobre znášaš neúspechy, lebo vinu väčšinou zvalí na iných. HA HA .. ovplyvňuje ťa planéta Slnko. Tvoje ochranné kamene sú jantár a olivín, prevláda u teba obratnosť, inteligencia, emócie a súcit. Nedáš sa len tak ľahko ovplyvniť, aj keď si introvert so vzťahovačnými sklonmi. (nototo!). Ovšem môžeš sa výborne uplatniť aj v oblasti médií, umenia, politiky, ale aj v biznise. Kataríny potrebujú hlavne uvoľnenie a dostatočný odpočinok. Šťastné farby dám s uvedeným menom sú zlatá a žltá. Ochranné rastliny ľubovník a mak, ochranné kamene jantár a olivín. A nakoniec, Katarína na ľade a Vianoce na blate. Katarína má krásne meno, lenže chladné veno a Katarína hudcom husle berie.

Tak toto všetko som ti napísal pre zábavu, ale aj pre tvoju výnimočnosť. Nie je ľahké žiť sám a myslím si, že by sme si mali o čom pokecať, že sme tak trochu stejná krvná skupina. Lebo z "lásky" ja som určite na dlho vyliečený. Ahoj.

p.s. kliknutie na kyticu k tvojim meninám by malo otvoriť ten súbor so šteniatkami. daj vedieť..


Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 26.11.2010 >
Body: 5
<reagovat 
přeji pěkný den:-) (Občasný) - 26.11.2010 > Krásny priespevok,ukladam si
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter