Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
proč v zimě nic nevrčí aneb našince na sněžnou frézu nenachytáš z kolekce ze života
Autor: zuska janis (Občasný) - publikováno 4.12.2010 (20:43:14)
dnes, při odhrabávání 30 čísel sněhu před domem jsem si uvědomila jednu věc: v zimě se neozývá vrčení ze všech stran (pokud ovšem někdo neřeže dříví na cirkulárce, ale to je spíš výjimka a všichni mají nachystáno už od podzimu ne-li od léta).
žádné benzinové ani elektrické stroje, jen z času na čas projede traktor s pluhem a jen tak mimochodem mě zaháže kus odhrabané cesty domů :)
to není jako přes léto, kde ty vrčící krámy (myšleno sekačky na trávu, krovinořezy a jim podobné) řvou ze všech stran. jediné štěstí, že na nebi neroste tráva, jinak by to znělo i odtama.
sněhové frézy naštěstí spoustu lidí pokládá za zbytečně vyhozené peníze a půl metru sněhu na 98% pozemku jim absolutně nevadí, žíly netrhá. ono ho stejně ten sníh není kam dát, tak by na tom pozemku i tak zůstal, ale asi v jiném tvaru - třeba by si děti postavili iglú :)
i když firmy zabývající se zahradní technikou dělají co můžou, aby udali alespoň jednou za týden (někdy i za měsíc) alespoň jednu frézičku, boj u

proč v zimě nic nevrčí aneb našince na sněžnou frézu nenachytášje to dost marný zdá se.
zjevně našinec miluje zasněžené láně, když je tolik sněhu, že mu vrškem zalízá sníh do zimních bot, kdy se musí brodit sněhem a spáli to asi 3x víc kalorií než běžna chůze. nebo je jednoduše lidem zima a jsou v celé své lenosti doma u kamen :) potom, co narychlo pročistili cestičku k domečku a do garáže - nebudu si dělat iluze o našincovi
a navíc, řekne si našinec (naštěstí), že to nemá smysl, protože brzo ten sníh i tak roztaje, tak co by se s tím namáhal a v duchu premítá, jaké by to bylo krásné, kdyby tráva vyrostla a pak se v určité výšce sama dobrovolně oddělila od zbytku rostliny a samovolně shnila na zahradě a nebylo by nutné kosit.
je to jasné, je to leností našince, který současně miluje ladovské obrázky zasněžené krajiny.
proto frézy nemají šanci a jsem za toto hrozně vděčná, že si můžu užívat klid a mír mrazivé zasněžené krajiny :)


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter