Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Odraz
Autor: bucharek (Občasný) - publikováno 5.12.2010 (00:10:02)


Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 5.12.2010 > odrazy, miluju odrazy, hodně vděčné téma, mám tady někde podobnou, je to vážně radost fotit odrazy...
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 5.12.2010 > vtipný
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 5.12.2010 > P.S. Co to máš za aparát, že máš spoušť na levou ruku?
<reagovat 
 bucharek (Občasný) - 5.12.2010 > sadaf> ahoj, sem rad ze se libi... ona je to prava ruka (je to preci odraz:)
<reagovat 
 bucharek (Občasný) - 5.12.2010 > bucharek> promin, oprava, na je to fakt nalevo :-D helet, tak to nevim, jak jsem to dokazal... mozna sem tam mel samospoust a prehodil si to, a nebo jsem tu fotku obratil softwarove...ale nepamatuju si to :)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 5.12.2010 > pravda, jsem to popletl, obráceně, cože to máš za aparát, když máš ... počkej, teď se koukám znova...to není pravá ruka, když se otočím jako ty, tak je to ruka levá přeci...
<reagovat 
 bucharek (Občasný) - 5.12.2010 > sadaf> jj, jak uz jsem psal, ja fakt nevim, jak se mi to povedlo:) ale myslim, ze jsem to obratil softwarove, z duvodu me neznamyho :)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 5.12.2010 > to jsem z toho taky janek :-) Vždyť i prsty na rukou máš správně :-) Prostě hodně zajímavá fotka...
<reagovat 
dadik (Občasný) - 5.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 6.12.2010 > :D
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 5.12.2010 > Ó, jak ftipné.Mizerná kompozice je pro tebe charakteristická, že?
Body: 1
<reagovat 
 bucharek (Občasný) - 5.12.2010 > cvakal> Koukal jsem na tve fotky, jsou fakt super... ja proste nikdy nebudu takovej mistr kompozice jako ty;-)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 5.12.2010 > bucharek> 

Hm. Nemusíš být hned uražený. Nechtěl jsem Tě urazit, ale naštvat, aby ses kompozici naučil, je to technická záležitost, naučí se to doslova každý, jen chtít.

Když jsem přišel na Totem, byl jsem kritizovám za svou kritiku, prý jsem byl hrubý a netaktní a tím pádem neoblíbený, zkrátka jsem prý jen urážel. Snažil jsem se být jemnější, ale k ničemu to nevedlo. Tak tedy opět píšu to, co si myslím. Nikoho urazit nechci a když se urazí, je to jeho škoda :-).


<reagovat 
 bucharek (Občasný) - 5.12.2010 > cvakal> Však já nejsem uražený. Ok, tak ja se jí co nejdřív naučím:)
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 6.12.2010 > bucharek> To je bezva .
<reagovat 
Mima (Občasný) - 7.12.2010 > ...je to možná chytlavě zajímavý, nebo laciný... ...ale nebudˇ úplně poddajnej komentářům,ještě navíc " přiznat barvu", že nevíš, zda pravá-levá, "či čo"......?..,neorientuju se ve fotografii,ale dovolím si podotknout, mně by nescházelo nic z toho, co je okolo odrazu v brýlích, ten je pro mne zajímavě, i když očekávaně zkreslenej, tedy razantně oříznout ze všech stran bych si představovala,...toť má skromná připomínka,....první reakce cvakala byla sice dost ostrá a ironizující, pak se polepšil, a prakticky poradil...tak to má být......neboduju, nejsem "v obraze", ale jen jsem si troufla nějak se vyjádřit, páč jsem měla impulsivně něco na mysli...pardon..
<reagovat 
 bucharek (Občasný) - 7.12.2010 > Mima> Jo, ja to zkousel pred publikovanim orezavat vic, ale nelibilo se mi to tolik. Nekdo rad vdolky, nekdo holky a cvakal ma rad super kompozici:) Laciny to urcite je, odrazu bylo a bude, tak jsem si taky jeden dovolil. Jak to myslíš: nebud podajnej komentarum? Ja jsem rad, ze si tu alespon semnou nekdo povida:) nemusíš pardonovat za impulsivní mysl, jak rikam alespon si nekdo povida:)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 7.12.2010 > bucharek> ...pobavils mne dnes večer velice !....."cvakal má rád super kompozici", " já říkám, alespoň si někdo povídá".....pěkně, upřímně a vtipně jsi to napsal,to říkám  bez ironie!..a reaguju ještě jen trošičku,... se nenech zneklidnit příliš, stačí jen trochu...Brou noc.
<reagovat 
palosacek (Občasný) - 5.6.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter