Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 6.6.
Norbert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mt. Hagen woman
Autor: EMM (Občasný) - publikováno 1.12.2002 (00:53:45)


 EMM (Občasný) - 14.12.2002 > LIPIKO> No konecne aspon nejaka diskuze, uz me to vzajemne konsenzualni chvaleni si fotek, ktere se tu ve vetsine pripadech deje, prestavalo bavit. Jen par komentaru:
1. pokud ti to z me strany prijde jako chlubeni se, tak to je mi mozna lito, ale je to tvuj zbytecny pocit. Nemam jediny duvod si tu pred nikym neco dokazovat ci se snazit zvysovat svoji prestiz (anonymne to navic nedava moc smysl, znam mnohem lepsi zpusoby).
2. Ta fotka se mimochodem nesnazi o nejaky presah ci hluboky podtext, ktery se v tom vetsina mozna snazi najit. Nic. Je to jednoduchy reportazni foto snazici se zachytit slozitost a pestrost jejich vyzdoby. Na druhou stranu, zkus se vic podivat na oci te pani o necem docela usilovne premysli, ale prave ze se to ztraci v te masce...
3. Chces at ti poslal nejakou jinou fotky (bratra atd.), veru rad bych. To ze jsem tady publikoval ty fotky ktery jsem publikoval, neni fakt nejakou posedlosti ukazat ze jsem nekde treba byl, ale z prostyho duvodu ze jiny fotky nez tohoto druhu ted u sebe nemam. A ani zrovna fotak abych nejaky jiny udelal.
Proste publikoval jsem to, co jsem dost nahodne(!) vybral z tisicu fotek, ktery mam ted zrovna v pocitaci.
Nic vic v tom neni.
4. Mozna trochu chapu co ti na techto druzich fotek, kterych je dneska u nas docela dost, vadi.
Mozna podobne to co mne - je to jen atraktivni, dobre prodatelny namet, ale nesnazici se jit nikam do hloubky a divat se na ten objekt jinak nez jako na primitivni kuriozitu a zpestreni. Casto doprovazen hloupym a nesmyslnym komentarem (viz. napr. vestina clanku o Nove Guinei, ktery se u nas za posledniho pul roku objevily) No, ale to uz s tim moc nesouvisi.
Zdravi Emm.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli EMM
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter