Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Divoká kočka z kolekce Pastelky
Autor: Jaromila (Občasný) - publikováno 13.12.2010 (17:38:19)
následující v kolekci>
modroočka

divá mici růžolící
navrch směle, uvnitř bděle
hledá svého krotitele


Poznámky k tomuto příspěvku
mazal (Občasný) - 13.12.2010 > jaromilo -paráda- pobavil jsem se
<reagovat 
Věza (Občasný) - 13.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.12.2010 > ..obrázek dětsky nápaditý,..ale hůře provedený..protože tam už figuruje určitá kázeň či motorická " zkušenost", brzdící nespoutanou imaginaci, spontánnost dětského projevu......A veršovánka,..pardon,... trochu jako inzerát,a  ne úplně infantilní..o to hůř...tak, teď jsem tomu dala,...až tak hrozné to není, ale nezasměju se a nezasměju...Připomnělo jednu písničku mého oblíbeného Luboše Pospíšila,...jestli ho vůbec ještě někdo zná.....
<reagovat 
 Jaromila (Občasný) - 14.12.2010 > Mima> je to přesně tak, jak píšeš!)) a vím o tom...a vypadá to tak proto, že je to intuitivní kresba, řekla bych automatická, ale zase by se nad tím někdo pozastavoval...
<reagovat 
Mima (Občasný) - 14.12.2010 > ..já bych se s dovolením "pozastavila" ....už jsem to nedávno tady někde zmiňovala,...jsem si skoro jistá, že intuitivní a automatická kresba jsou diametrálně odlišné způsoby " pátrání" v hlubinách psychiky..hlavně je asi rozdíl v tom, kdo kreslí....zda autor sám, nebo někdo jiný o někom, "nezúčastněný", objektivnější, se zvláštním Darem odněkud, .....o zkoumaném objektu, o jeho současném a měnícím se (k lepšímu snad) vztahu k sobě, k okolí,k  blízkým,k příbuzným, o jeho nejistotách profesních,o selháních vědomých či nevědomých,o "mindrácích", které koření někde daleko, v genealogii, a nejen tam .....Oba způsoby mají svůj velký význam..každopádně preferuji to první....třeba arteterapii, člověk sám sobě je si stejně nakonec nejblíž...odvážit se a umět to vyjádřit výtvarně nebo jinak, to není umění, je to úspěch!!!!! ..a někdy je z toho i Umění...Každý náš obrázek, poezie, hudba...o nás hodně vypovídají, někdy i v "nepřehledných" jinotajích...a jsou jiní, kteří z toho umějí "vyzobnout" problém.....Takže malujme, pišme, skládejme, tvořme,... ventilujme emoce, křivdy, ctižádost,.... jsem toho nakecala dost, ale snad je to srozumitelný alespoň částečně,...už tohle moje psaní je o něčem, o mě,... odhaluju svůj způsob vnímání, myšlení,.....a brzo dostanu asi od někoho " na budku", "ťafky" malé i životní jsou vždy pohotově připraveny, aby si jeden moc nevyskakoval.... tak promiň,můj "intuitivní" komentář už není "jen" o Tvém obrázku.....polidštěná kočka, s čistým modrým zvědavým pohledem, se srdcem, tak kde má být, s ondulací,se zlatou hvězdou na čele, s šaškovskýma ušima, se "zamčenými" ústy, bojovným zdobným ocáskem, a zdánlivě pokornýma spořádaně ťapičkama....a teď jsem tomu všemu "nasadila Korunu"...přeju dobrou noc, a hezké sny...( o těch... možná... někdy... příště )..Mima.
<reagovat 
 Jaromila (Občasný) - 15.12.2010 > Mima> no vidíš, jak ti to jde, v té první půlce píšeš o diagnostické kresbě, v té druhé o... to ti napíšu do zpráv)) jenom to slovíčko ZDÁNLIVĚ prosím vypustit))))
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 15.12.2010 > Jaromila> ......no, já to vidím jako zdánlivost, kvůli Tobě klidně to mé vyjádření "vypustím"....ale myslím si svý.......druhou část odezvy se zvědavostí očekávám, i když teď kdekdo odhazuje neúnavně sníh, tak na to nespěchám.....
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 15.12.2010 > Jaromila> ...no, nevím přesně, "jak mi co jde",.....zdá se, že mne teď hodnotíš jaksi " z výšky", "s nahledem", ale ráda si popovídám s někým, kdo snesl můj intuitivní "komentář",  protože jsem se dopustila,...nějaké improvizace,... ale hlavně proto, že ten obrázek "Divoká kočka" mne prostě zaujal, a tak jsem k němu řekla svý...taky k autorce jsem pronesla řeč,...jéžiš, ...snad ses neurazila....dobrou noc, a klidně můžeme pokračovat, protože řeči se vedou, když je,...o čem...snad......Mima.
<reagovat 
 Jaromila (Občasný) - 15.12.2010 > Mima> no ten komentář ti jde dobře, vystihlas to přesně! Nehodnotím tě-jen s tebou souhlasím. Net má jednu chybu, neslyší intonaci(( Za takový komentář nebo kritiku by se urazil jenom vůl! (:-) (Když tě zaujala kočka, tak ti pošlu ještě holuba)) J
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 (3) 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter