Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
anjel
Autor: SatyamJ (Občasný) - publikováno 27.12.2010 (12:07:12)
80x60 cm fotene len mobilom


Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 27.12.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jindra* (Občasný) - 27.12.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 27.12.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
magie_esence (Občasný) - 27.12.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
koloděj (Občasný) - 27.12.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 27.12.2010 > Uf, uf, nudle a kde je Poloček?
<reagovat 
jxr (Občasný) - 27.12.2010 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
hloupy ivan (Občasný) - 27.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Jaromila (Občasný) - 27.12.2010 > andělé jsou potřeba všude...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 27.12.2010 > ...Pollock je asi odjinud,.....toto má být možná "esoterické", ale skoro je více vidět bohužel stopy jakoby od "stříkací pistole" při malování bytu....,tam je anděl ztracenej.........
<reagovat 
SatyamJ (Občasný) - 27.12.2010 > dakujem za ohlasy - Mimka, namalovala som pozadie takym stylom, ze som ho vyfarbila a pototom preplnenym stetcom som kruzivym pohybom urobila slnko tak, aby stekal z neho.. potom som tyzden pockala a cakala na inspiraciu, co s tym dalej.. namalovala som bieleho anjela a zas som po zaschnuti namacala do hustej farby stetec a zenergetizovala som anjela stekajucou farbou zo stetca rychlymi pohybmi striedavo bielou a trosku aj svetlozltou farbou, aby sa prelinal s pozadim. Nemam ziadnu pistol, na obraz som minula takmer pol kila bieleho akrylu velmi husteho.. je to plasticke, teraz ked uschne, prelakujem a je to :)
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.12.2010 > SatyamJ> ...no právě,.... toho půl kila bílého akrylu velmi hustého je tam hodně znát...na dalších mnoho andělů by vystačil........sice se prolíná bílá se žlutou a s pozadím,...ale je to celé "těžké", příliš "hmotné",...což andělům příliš nesluší.......P.S. pistole je sice trochu úspornější,ale ve výsledku to vyjde nastejno.... ...a je to....:))))
<reagovat 
 SatyamJ (Občasný) - 27.12.2010 > Mima> ked malujem, vobec sa nezamyslam, kolko farby miniem, alebo ci to bude brak alebo dobry obraz.. toto zo mna vytrisklo takto, ako to je.. je to priliz tazke? mozno foto.. v skutocnosti posobi naopak lahucko ako pavucinka a farby su trosku jemnejsie.. no ale to je vec individualneho vnimania.. no uvidim, ci urobim este nieco tymto stylom, ani som netusila, co to robim - techniky si vymyslam od zaciatku a potom zistujem, ze uz su vymyslene :))))
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.12.2010 > SatyamJ> ...když si uvědomím, kolik barev jsem použila, co se týče gramáže,....taky jsem do všeho šla intuitivně,...a půjdu dál, ať se děje, co se děje......hodně inspirace přeju!!!...
<reagovat 
anae (Občasný) - 27.12.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
eMBlue (Občasný) - 28.12.2010 > dorbrá sr... , pardon, stříkanice.-) Alespoň je v tom něco vidět. Vidno že od Pollocka už uběhlo pár let  Ale atmoška pro mě bohužel slabá...
<reagovat 
SatyamJ (Občasný) - 27.12.2010 > Dakujem za odkaz na Pollocka - no - nepoznala som ho a nepaci sa mi jeho ani nie tak chaos, ako to, ze pouzival hodne ciernej.. myslim, ze sa mi podaril pravy opak - svetlo, poriadok, aj ked podobna technika zvadza k pripodobneniu.. ja som nesla na obraz s vychodzieho chaosu, ale prave som ho chaotickymi ciarami zakoncila myslienku vytvorenu z pokoja, zaverom je inak posobiaci obraz ako u Pollocka.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 28.12.2010 > SatyamJ> Hehehe, já nevím, co k tomu napsat, když už je to v základu nepohopené. Nenapsal jsem Pollock ale Poloček, to je velký rozdíl! Doporučuji nějakou tu odbornou literaturu.


<reagovat 
 SatyamJ (Občasný) - 28.12.2010 > naruB> vraj vsetko je na webe.. houby - koho to mas na mysli? Poloček - dala som do Googlu a samy advokat a clen statnej spravy :)))))) vsak hod link, nebut labut ;-)
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 28.12.2010 > SatyamJ> Ale Poloček není malíř, to je kuchař, dělá výborné nudle do polévky - je to umělec.
<reagovat 
 limpopo (Občasný) - 28.12.2010 > naruB> :D ty jsi kokotek
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 29.12.2010 > naruB> 

....kdoví, třeba se ozve,.....


<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 29.12.2010 > limpopo> Já vím, jsem, ale když třeba někdo lépe vaří než maluje, hehehehe
<reagovat 
Tlouie (Občasný) - 29.12.2010 > jej,toto se mi líbí...ty barvy; a ja to vypadá zkrabaceně jako když by po tom člověk přejel prsty, tak by ucítil takové hrudky :)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 29.12.2010 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
r.h.factor (Občasný) - 31.12.2010 >
Body: 5
<reagovat 
Urea (Občasný) - 31.12.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Josef Kurva (Občasný) - 1.1.2011 > ale tak zesraný je to docela dobře
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 5.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter