Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
MOst přes řeku
Autor: Cavalera (Občasný) - publikováno 4.12.2002 (10:53:50), v časopise 16.5.2003


Poznámky k tomuto příspěvku
TRMAN (Občasný) - 4.12.2002 > Ale jo - mozna by bylo zajimavy nechat trochu delsi expozici, aby ta voda byla vic v proudu!
<reagovat 
Terka (Občasný) - 4.12.2002 > neni to v Tabore?
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 4.12.2002 > Prostě super, tečka.
Body: 5
<reagovat 
LIPIKO (Občasný) - 4.12.2002 > jak to, ze ty tvy fotky maji takovej smrnc?
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 4.12.2002 > Lipiko: .. no .. děkuji za pochvalu, a odpověď je že moc nevím ... či spíše, nemyslím si, že by byly až tak dobré, aby si zasloužily takovou poklonu, řekněme že jsem někde pod hranicí jednoho procenta vědění tajů fotografie a snažím se co to dá:-))
<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 4.12.2002 > Libi. Miluju tzdle fotky. fakt dobry
Body: 5
<reagovat 
Rickenharp (Občasný) - 4.12.2002 > ajo to je fakt Tábor :o), já jsem z Tábora a z tohohle úhlu jsem tu lávku ještě neviděl :o) fakt super
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 4.12.2002 > pěkný
Body: 5
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 4.12.2002 > Tábor? Cavalera..ty si z Tábora? Kde to je? Půjdu to vyfotit líp.:o))) No já vim, to sou samý prdelky...o) ale odpovědět mi můžeš.
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 5.12.2002 > Super. Dobre ze jsi to udelal na B&W.
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 5.12.2002 > Piko... jo jo jsem z Tábora:-) .. a Ty?
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 5.12.2002 > Gino: dik:-) .. nějak jsem se v poslední době vrhl na Ilfordy a na Konicu VX400 .. tu mám obzvlášť rád ..
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 5.12.2002 > trman ... to máš pravdu, možná zkusím. ď
<reagovat 
 TRMAN (Občasný) - 6.12.2002 > Cavalera> Ty hele - tobě se taky zalíbila VX400ka? Já taky fotím hlavně na ni. A docela by mě zajímalo, jaký máš zkušenosti s monochromem od Ilfordu!
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 6.12.2002 > Trman: ... původně jsem myslel, že tohle bylo na konicu, ale pravděpodobně tahle fotka je na Ilford Xp .. nebo jak je označovanej ten monochrom ... zkušenosti ...no já ho dělal jen jednou, jinak buď koniku, nebo klasickej Ilford a k tomu jsem ten monochrom exponoval na 800 citlivost, takže má zkušenost je dost malá:-) ... na těch 800 to mělo o kousek větší zrno, než jsem čekal .. neboť výrobce , resp. dodavatel na trh to xp uvádí jako super jemný film a i při přeexponování .. což si nemyslím, ale nemůžu porovnat, protože jsem jinej černobílej film nepřeexponával z 400 na 800 ... jinak má ale super podání a ostrost ... řekl bych že je realističtější, než konika, která mi přijde lehce taková měkká svým podáním .. což je na některých fotkách hodně příjemné ... u ilfordu xp je hlavně dobrá jediná věc, je to v podstatě jediný monochrtomatický film, který je skutečně černobílý, ostatní hází lehké nádechy ... zase je blbý, že se musí dávat na čb papír, zatímco všechny ostatníé jdou vyvolávat i na barevné ... ale jako film je rozhodně super ... když to porovnám, třeba s fomou tak je to jak trabant a meďák ... alespoň já mám s fomou špatný zkušenosti, v tom směru, že si neporadí se světelnými kontrasty a nemá tu obrovskou škálu polotonů, jako ilford i konika ... tyhle dva filmy mám prostě rád a koniku zvlášť o to, že je to výrazně nejlevnější čb monochrom ve špičkové kvalitě .. neb u nás je konika za 109. ilford xp 159 a Kodak ... co se týká jiných čb filmů .. třeba kodak je taky pěkně drahej ..
<reagovat 
 TRMAN (Občasný) - 9.12.2002 > Cavalera> Tak teď sem z toho trochu blbej. Je teda to XPéčko monochrom nebo BW?
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 9.12.2002 > Trman: .. no samozřejmě že je to monochrom .. ale jako jediný z tzěhle monochromů jde z něho udělat čistá klasická bw fotka ..
<reagovat 
TRMAN (Občasný) - 9.12.2002 > Jo takhle. Já právě myslel, že to de ze všech monochromů a vono asi ne. No tak sem zas aspoň o něco chytřejší
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 12.12.2002 > přijde mi to lehce zašedlý a neostrý, to je asi skenem ne....
Body: 3
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 12.12.2002 > asi jo:-)
<reagovat 
Čtenář - 30.12.2002 > paráda
Body: 5
<reagovat 
Cavalera (Občasný) - 4.12.2002 > Terka: .. ano, je to Tábor .. jak to víš? Jsi z Tábora?
<reagovat 
 Terka (Občasný) - 10.1.2003 > Cavalera> pred lety jsem tam bydlela...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter