Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Telefon není teflon, ufon ani (tesil) z kolekce Své kalhoty jsem nechal sežrat muflonům
Autor: Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - publikováno 7.1.2011 (11:32:25)

Telefon není teflon, ufon ani (tesil)

V pokoji, který obývám, jsem psal již před dvaceti lety. Namísto nečinnosti jsem se vrátil vykoukat slova z papíru. - Hořlavá, trhavá, vodožravá, sotva do kabelky, stěží na spropitné.
Všechno začalo tím, když jsem si předsevzal, že budu hodný a že budu šířit kladnou energii (jako by záporné bylo všude dost). Zakázal jsem si nesmysly a své myšlení podřídil zdravému městskému strážníkovi. - Jestli jsem neumřel, myslím tak dodnes, což neposoudím. Nechci soudit sebe, abych tím neodsoudil druhé. - Beztak jsme si všichni souzeni. Trest nebo dva navíc nás od sebe nespasí, totiž neodvrátí.
Strkáme prsty, kam nemáme. Myslíme, že se nepotkáme – a ejhle ho! Bum rovnou mezi nohy! - Ehm, to jsem opravdu nechtěl, zním puberťácky, nezrale, promiňte! - Jen nechte na hlavě a neomlouvejte se. Čekám na to celý týden. - Jenže vždycky to nedopadne tak dobře a na místě je ponaučení: opařený pyj necháváme doma, aby nepřišel na nádraží k úrazu. - Kdyby něco, ať zazvoní, brnkne, ať mě prozvoní, nebudu mu to zvedat.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář literární agent - 7.1.2011 > nezvedej, nezvedenče! vtipné, takové vousaté :)
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 7.1.2011 > čtenář> dík, potřebuju hodně povzbuzení. - sem tak trochu grafoman, tak tuším, jak to s takovýma na literárních serverech chodí. - pochvaly se nedočkají, byť se snaží jak mourovatí, ale asi špatně. - pro mě je proto tvůj komentář potvrzením, že jsem se snažil dobře. (jak moc dobře, to nevím - to nechť posoudí čas).
<reagovat 
Věza (Občasný) - 7.1.2011 > ale jo, vcelku zaujalo
<reagovat 
Radim Hrůša (Občasný) - 8.1.2011 > To je ukázka toho když někdo umí tak druhý ani nečumí, léto je fajn zima ne, díky piš jen tak dál,...Tip
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 8.1.2011 > Petr Hrůša> to jsem ani nečekal, tohleto. - cítím skoro závazek. - ale příjemný závazek, že áno! - co si budeme povídat :)
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 8.1.2011 > u tý špatný doby nechápavý bych v případě ohrožení smutkem sklouzla zase hezky do singuláru, to ajko mi přinde taková dobrá rada hezká .-)
Doporučil 
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 8.1.2011 > HanaKonvesz> v singuláru jsem se narodil, tam to moc dobře znám. - je to hezká rada pro ty, kteří se narodili v plurálu. - pro ty je singulár něco jako klimatická ozdravovna. - ne, ne a ještě jednou ne! - já zpátky do singuláru nesmím!
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 8.1.2011 > HanaKonvesz> ale mluvíš pěkně. - já se do toho zamotávám jako do sítě. potom moje slova říkají, co nechci. - já sem myslel na pochvaly jiných, ne tvoje. - jenže ono to vyznělo, že tvoje. - tak to je špatně. myslel jsem na jiný, a to je plurál jak hrom.
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 8.1.2011 > johoho, pijte rum
Doporučil 
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 8.1.2011 > Mlž Svatý> nejsem pirát, ale exhibicionista. - číhám na své oběti v parku, a která z nich přede mnou zkoprní, té pověsím hračky do průvanu. (jako se to stalo i Hurvínkovi s Máničkou). - johoho, pijte sunar!
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 9.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> granko! na sunar už sem asi moc malej :-)
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 9.1.2011 > Mlž Svatý> v tom případě jedině Rio Granko. - to je pro velký chlapáky.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 9.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> jo servíruje se v hlavou půleným kokosu, žejo (strouhaným?:D)
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 9.1.2011 > Mlž Svatý> v půleným mozku, - ale to předbíhám. o tom budu pojednávat až příště, nevleze-li mi do cesty Žeryk.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 9.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> dáváš přednost mozku půlenýmu hlavou, nebo kokosem? :-)
(ne že by to byla nějaká nabídka z mý strany, čirá zvědavost)
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 9.1.2011 > Mlž Svatý> eschatologií :)) - ovšem pokud bych měl volit z hlavy, nebo z kokosu, tak vzhledem k tomu, že hlava je kokos, maják a karbid v jednom (viz "kape ti na karbid"), vyměním raději levou hemisféru za pravou, pravou za levou, mezi ně vklíním Divoké palmy, potažmo celé Spojené státy, hlavu na hlavě, kokos na kokosu, karbid na kapačce - jak vidno, trochu se do toho vtírá levé křídlo v roli falešného obránce lidských práv před vlastní útočnou modrou. - myslím, že je Tvá otázka na mě v tuto chvíli příliš těžká. :))) - budu o ní přemýšlet ve spaní.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 9.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> ano. nakapáno v majáku na karbid samoopylením. kape to, ergo sum :-))
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 9.1.2011 > Mlž Svatý> :DDD - "kape to, ergo sum" - zakládám si mezi dnešní noční obejdy.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 9.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč>  dobré s tím utemovat všechny kohoutky, co nedávaj limunádu. viva la dvojpapežství! :D
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 8.1.2011 > drsňáku, neboj se toho .-) nejvíc mě dostal ten plurál generalizační, to je mňamka.-)

<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 8.1.2011 > HanaKonvesz> myslim na všechny, neasi - vo tom to celý je! :)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.1.2011 > HanaKonvesz> s těma plurály je to peklo, jojo..... :)
Doporučil 
<reagovat 
 HanaKonvesz (Občasný) - 8.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> jak je jeden velkorysej na duchu, mu nic jinýho nezbyde ani .-) díky vousáči!
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 8.1.2011 > HanaKonvesz> je pěkný pocit dělat něco pro druhé, v tom už je jaksi odměna sama. - ale tím nechci říct, že nemám rád pochvalu, naopak! :)) - a když se příjemné setká s užitečným ..., no však to sama určitě znáš. - vousy sou super, nech si taky narůst a uvidíš. (:DD)
<reagovat 
 HanaKonvesz (Občasný) - 8.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> řek si to nádherně.. ach! .-)
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 8.1.2011 > HanaKonvesz> jak umíš pěkně pochválit! - jako by se o mě otřela kočka.
<reagovat 
 HanaKonvesz (Občasný) - 8.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> když pochvala, tak pěkná to je jasný !
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 8.1.2011 > HanaKonvesz> že mi to nebylo hned jasný! - se mi dost líbí, jak mluvíš. - některý pochvaly bývají odfláknutý. - z nich ani nemám radost, ale těžkou hlavu a pochyby. - říkám si potom: nenarodil jsem se do špatné doby, že mě nepochopila? - ale co, mohl bych se svěřovat ještě víc. - svěřování se mě baví. - jen mi z toho potom nesmí být smutno, protože když je mi smutno, padaj mi fousy, ajko.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 9.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 9.1.2011 > Kdyby něco, ať zazvoní, brnkne, ať mě prozvoní, nebudu mu to zvedat.

todle finále je na celém opusu to nejlepčí, dle mého skromného úsudku.
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 9.1.2011 > stanislav> s lidmi je to jako s úsudky: nejbohatšími bývají ti nejskromnější.
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 8.1.2011 > dobřes to myslel vousáči, to je hlavní .-))
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 8.1.2011 > HanaKonvesz> můj cíl je nemalý: láká mě představa otevřít ve virtuálním čtenáři rajský svět, který tam sice byl, ale k němuž chyběl klíč. - je to ďábělské pokušení a zodpovědnost, kterou za sebou vleče jako předpotopní příšeru, mě děsí víc než požár Národního divadla. - zatím to vypadá, že rajské světy ve mně otevírají některé čtenářské reakce. - jsem stále příliš nevyzrálý autor, abych mohl nést tak těžký klíč.
<reagovat 
 HanaKonvesz (Občasný) - 9.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> a pak jinde o nedostatku vize .-)) bré ránko Drsňáku! když nbolí ruce z klíče dám do baťohu neasi.-))a přebrodim. a je.-)
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 9.1.2011 > HanaKonvesz> tvoje praktická moudrost je stolitrový nepromokavý batoh, hani néni. - evidentně pod jejím vedením jsem dostal pěknou vizi o tahání kačenek a útěku do Rakouska, kde nejsou sousedi. - již jsem ji vyválel v těsto a nyní čeká v troubě.
<reagovat 
 HanaKonvesz (Občasný) - 9.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> taky umíš umně púochválit, pozorně.. sem spokojena převelice se zdárným vývojem vize.-)
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 9.1.2011 > HanaKonvesz> krize - vize - televize - peňauze. - duchovní život začíná a končí v bance a vede přes Kavčí hory. - toliko jsem dosud intuitivně pochopil pod tvým 10kV vedením.
<reagovat 
 HanaKonvesz (Občasný) - 9.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> ježiši drsňáku zkusim to jinak .-)
<reagovat 
 HanaKonvesz (Občasný) - 9.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> ježiši drsňáku zkusim to jinak .-)
<reagovat 
Brela (Občasný) - 9.1.2011 > Toto hej, toto hej, to sa mi paci."Nechci soudit sebe, abych tím neodsoudil druhé. - Beztak jsme si všichni souzeni." toto je az myslitelske, pokracuj dalej:) a mam otazku co je to pyj?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 9.1.2011 > Brela> díky moc za tu otázku. - je dobré si to občas vyjasnit. (ne, chápu :). tak tedy: "pyj" je stylisticky neutrální výraz (i když v mých očích tíhne ke knižnosti) pro tu část těla, která se skoro na nic nehodí, a větší část lidské populace se bez ní zdánlivě obejde, i když nakonec musí občas připustit, že neobejde a že jí chybí. :D - no, všichni se ale patrně shodneme na tom, že s pyjem jsou akorát starosti, ať už v konvexním, nebo konkávním podání. - a právě něco takového jsem zamýšlel aktualizovat i ve vylíčené epizodě.

díky za čtení, jsem rád, že zaujalo.
<reagovat 
 Brela (Občasný) - 10.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> stale som si nebola ista tvojimi narazkami a preto som sa pozrela do googlu a ano! pyj je pyj. dakujem, zas som o poznanie bohatsia :)(pyj sa zide)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 20.1.2011 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
Tichopán (Občasný) - 21.1.2011 > Příjemné dílko,ježaté jako cosi ve tmě...velmi dobré!
Body: 5
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 21.1.2011 > Tichopán> "jako cosi ve tmě" - tak to si rozumíme.
<reagovat 
 Tichopán (Občasný) - 21.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> Tož baže jó, :D nějaké menší psavno bych po sobě našel ale nějak si moc netroufám to sem,tento jako dát abych tu neztropil nějaký ten šlendrián či terčem posměchu a bujného veselý se nestal :D neboť mnohokráte jsem slyšel,kterak takové psaní pro hovado jen jesti dobré se zdá býti,ba co slyšel-lály mi,plivaly,hnaly mě - vidlemi i sudlicemi... :D
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 21.1.2011 > Tichopán> on jeden neví, jakou teplotu má voda, než do ní vleze. - chce-li se ovšem koupat na prvním místě.
<reagovat 
 Tichopán (Občasný) - 21.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> Tak to je pravda,asi do té vody vlezu :D
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter