Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Recenze na Ženu, klavír a džez
Autor: martin tvrdy (Občasný) - publikováno 10.1.2011 (17:23:19)

Naplnil jsem discman cédéčkem, který jsem předtím nikdy neslyšel. Je to ňákej džez. Právě teď hraje druhá písnička. Je v tom hodně piána. Jasně si dokážu představit ty ženský prsty, jak se proháněj po tom černým a po tom bílým. Nikde se moc dlouho nezdržej. Odsejpá to.

  Třetí písnička. Rychlost opadla, napětí povolilo, energie tam ale pořád je.

   Dál za těma prstama vidím bílej svetřík, naplněnej malýma, ale pevnýma prsama. Svetřík se naklání do stran. Sem tam. Rytmus. Zatímco já sedím rovně a píšu. Já se snažím ohejbat slova. Snažím se naplnit je rytmem.

  Potlesk.

  A teď jsem znovu přidali.....Cha, nestíhám. Jede. Vlasy má vyčesaný nahoru. Jenže jí ten pohyb pár kadeří vytáhnul a nechal je spuštěný na hebkej krk.

  Chlapi v publiku z těch kadeří nedokážou spustit oči. Podupávaj si do rytmu a představujou si, jak jí zvou na kafe. A vona jim na to říká: ,,Tak jo, to by bylo fajn.“ Protože (potlesk) tohle hudba s chlapama dělá. Dělá z nich dobrý chlapi.

  Tahle písnička je pohodička. Raz dva raz dva.

  Ženský v publiku kouřej dlouhý bílý cigerety, nebo upíjej červený a nebo bílý víno. Jsou to dámy. Možná to neuměj s klavírem, ale maj v sobě spoustu jinejch kouzel. A źenský z publika s náma choděj na to kafe. A jako ta muzika z nás dělaj lepší chlapi.

  Potlesk. Ke klavíru. K publiku.

  Kadeře se přivynuly k jejímu krku. Někde za tou hudbou slyším cinkání sklenic na baru. Vypadá to na pěknej večer. Čas v našich životech si vzal čas na rozmyšlenou. Hudba to na chvilku vzala za něj. Až se vrátí, budeme o něco bohatší, budeme ho líp snášet. Ten čas.

  Píšu naslepo. Normálně si na nějaký cd musím nějakej čas zvykat. Teď píšu a poslouchám naslepo. A nebolí to. Džez je dobrej. V kombinaci s ženou a klavírem.

  Tak dobrou.



Poznámky k tomuto příspěvku
anae (Občasný) - 10.1.2011 > bflmpsvz ... ale pěkný!
Body: 5
<reagovat 
martin tvrdy (Občasný) - 20.1.2011 > že jo! proto jsem to taky napsal! tak mír, jo...
<reagovat 
jakpro (Občasný) - 11.1.2011 > Myslel jsem, že to bude recenze na ženu, lavor a dřez. ale co se dá dělat. Taky jsem tam našel jednu hrubku. Ty neumíš česky?
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 20.1.2011 > jakpro> jedna hrubka v takhle dlouhem textu ti snad oci nevyklove nebo jo?
je to zajimavy textik bez ohledu na gramatiku
Doporučil 
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 7.2.2011 > zuska janis> zusko, asi tako:
nevyklove.
text je velmi krátký.
Hrubka je chyba a to je vždycky špatně.
Kdo píše, měl by mít cit pro jazyk a neměl by dělat chyby.
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 7.2.2011 > zuska janis> zusko, asi tako:
nevyklove.
text je velmi krátký.
Hrubka je chyba a to je vždycky špatně.
Kdo píše, měl by mít cit pro jazyk a neměl by dělat chyby.
<reagovat 
 jakpro (Občasný) - 7.2.2011 > zuska janis> zusko, asi tako:
nevyklove.
text je velmi krátký.
Hrubka je chyba a to je vždycky špatně.
Kdo píše, měl by mít cit pro jazyk a neměl by dělat chyby.
<reagovat 
martin tvrdy (Občasný) - 8.2.2011 > šššš....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter