Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Záhada chybějící husy z kolekce Záhady inspektora (a jeho asistenta) Klozeta
Autor: Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - publikováno 12.1.2011 (16:23:29)

Záhada chybějící husy

Mám asi dvacet virtuálních partnerek. Střídám je podle přihlášení. Umím docela pěkné výrazy. Zpravidla na jeden dva zaberou, - a už to jede. Vysypu na ně celou krabičku. Mají to rády, tak proč ne? Nejsou to žádné filcky. Konec je jako loučení se sněhem. Tuším, že brzy roztaje a nikdy se neuvidíme. - Tak bývám rozpálený! - Je to smutné, ale velebné Ave po setmění při záři z rafinerie.
Nejedna z těch žen obepíná patou má bedra, když sedím se zkříženýma nohama a myslím na usměvavého Buddhu. Jako živé hřejí mě svým na můj přitisklým podbřiškem a polibky touží vyvolat pronikání. - Leč já hledím do zavřených očí a představuji si svět za víčky. Nic menšího než slunce se chodidly neprotahuje do mých nohou, odkud se to roztéká do celého světa.
Oslepl jsem vůči předmětům a tvarům. Snad proto, že instinktivně pociťuji přítomnost ženy na kůži, zapírám se dlaněmi do její páteře, vystoupám k šíji a tam ji všemi prsty sevřu. Elektrický výboj mě pokaždé zatahá za pačesy a ona hlasitě vydechne.
Když mě jednou po takové seanci našel inspektor v perfektně vzpřímené pozici, s oběma dlaněmi zaťatými do hrdla, podivoval se nejvíce tomu, že mi v nevytopené místnosti není zima. Ať hledal, jak hledal, husí kůži na mém těle nenašel. - Ani za mák se mi to nelíbí, Klozete, mudroval ke svému asistentovi, jako by zde řádila neviditelná pochva tepelné samoregulace. Potom se z okna podíval na modrou planetu, ale nebyl o nic moudřejší. Případ nakonec musel odložit jako tzv. záhadu falešné husy v chybujícím hejnu.



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář literární agent - 12.1.2011 > pointu bych změnil na: záhada fešné pusy v chybějícím lejnu
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 12.1.2011 > čtenář> 

:D - klidně. - agente, ty jsi takový vtipný, jak tě čtu pod příspěvky, u jiných hlavně, já ti ještě věnuji bonus, ať nepřijdeš zkrátka (když příspěvek je pro Medulienky, což ty asi nejsi). poslyš tedy:

Já znám holku z Egeru,
ta má pěknou mezeru!
Znám já holku z Chebu,
každý den s ní --- ne-ne,
drbu!


<reagovat 
čtenář literární agent - 12.1.2011 > Drsňáku Vousáči
vděčen jsem tuze
žes místní lůze
kojené lahváči

nezrýmoval mezeru
s megerou! Drbeš
pravíš? Nu, věru
chrleš chrleš pleš!
Chrleš!
<reagovat 
 whispermoonlite (Občasný) - 12.1.2011 > čtenář> s dovolením se vložím do impozantních vyznání. - napadá mě, když čtu drsňákovu rýmovačku, zda druhý verš neměl správně znít "ta má pěknou veneru!" - tím by se totiž vysvětlovalo, proč s ní jen "drbe". (že by nedůvěra způsobená nízkou frekvencí hovorového výrazu?)
<reagovat 
 čtenář literární agent - 12.1.2011 > whispermoonlite> ha! :)

<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 12.1.2011 > čtenář> whisperovi pověsím hračky do průvanu!!! - to je hotovka
<reagovat 
Věza (Občasný) - 12.1.2011 > líbí se mi tvůj styl
Body: 5
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 12.1.2011 > Věza> děkuji, taková slova čtu nejraději.
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 13.1.2011 > z tý diskuse jsem tak nyvě naloženej, že se z toho asi hned tak nevyložím :D
Doporučil 
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 13.1.2011 > hlavně že to dobře dopadlo všecko a inšpektor má o čem dumat .-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 13.1.2011 > HanaKonvesz> tentokrát ano, ale už mi to nedalo a musel jsem připravit citově reálnější příhody. - jedna se jmenuje "Pomsta zkrachovalého jogína", a druhá ještě strašidelněji "Čtyřicet let budování Petrových kamenů".
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 13.1.2011 > cejtim že ty šutry budou lugzus! se těšim .-))
<reagovat 
jafa (Občasný) - 13.1.2011 > já bych mu tu záhadu vyřešila, třeba by ho povýšili... nezdá se to zas tak těžký... ale pomsta je koneckonců atraktivnější téma
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 13.1.2011 > jafa> výborně, syžet musí bublat.
<reagovat 
žaža (Občasný) - 13.1.2011 >

pobavilo 

..na tu pravú husacinku


Body: 5
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 13.1.2011 > žaža> děkuji pěkně. - kapinka virtuálního červeného jí jistě přijde k duhu.
<reagovat 
Brela (Občasný) - 13.1.2011 > Skvele, pobavil si ma:) neviditelnu pochvu tepelné samoregulace by som si rada požičala, pokazil sa nám kotol a je tu strašná zima:D
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 13.1.2011 > Brela> rád bych zapůjčil, ale je tak neviditelná, že ji nemohu nikde najít. :) -
<reagovat 
Uther Pendragon (Občasný) - 16.1.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 13.1.2011 > tvá virtuelní promiskuita je zarážející, nedala mi přejít přes prga větu. ale tu du meditovat. chvilku.
Doporučil 
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 13.1.2011 > stanislav> to víš, autorská-básnická licence dělá divy.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> přečetl jsem další větu odprostředka. dohromady to celý číst, na to se furt necejtim.
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 18.1.2011 > stanislav> sleduji tvůj zápas se zatajeným dechem, mistře hořícího šroubku. - doufám, že mě po ukončení své lektury pochválíš, protože to mě baví ze všeho nejvíc.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 18.1.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> Elektrický výboj mě pokaždé zatahá za pačesy a ona hlasitě vydechne. - teď studuji tuto větu. znepokojuje mě!
<reagovat 
NORBERT68 (Občasný) - 18.1.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 20.1.2011 >

"

 

."


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
koloděj (Občasný) - 21.1.2011 > dobrý Massa Bobe
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 13.1.2011 > se tu usmívám:-) a vousy teda nemám:-)
začínám chápat ty virtuální fígle:-)

Body: 5
<reagovat 
 Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 13.1.2011 > Mbonita> je to ošemetné, neb kdo jinému fíglem točí, sám se kol něj obtočí.
<reagovat 
 A.x.e.l (Občasný) - 22.2.2011 > Drsňák vulgo Vousáč> :-))

ale jo, proč ne. je to pěknej nářez. na tu pointu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter