Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci UTAJENÝ POKUS O ZNÁSILNĚNÍ z kolekce V erotické pavučince
Autor: Lan (Občasný) - publikováno 14.1.2011 (13:50:17)
další v kolekci>

Spartakiádní Praha. Nechtělo se mi radostně cvičit, navlékat se do šatečků s červenými pentlemi. I když byly vlastně docela sexy.

Cestou na Bertramku zastavila jsem se U Anděla na dva chlebíčky a koupila si Míšu na dřívku. Loudala jsem se zvolna směrem k hřišti, kde jsme nacvičovaly, lízala svou oblíbenou zmrzlinu a svět byl můj.

Dřív než mě oslovil, už jsem věděla, co mě čeká. Znala jsem je. Tyhle obstarožní lovce s fotoaparáty na břichu. Možná bych i někdy řekla ano, možná bych i uvěřila...vidět se v časopisu pro ženy! Moje nechuť k tomu nechat se fotit byla ale silnější. Jakmile kdokoli na mě namířil aparátem, získala moje tvář výraz nahlouple naaranžované nepřirozenosti.

Tenhle chlápek byl ale neodbytný. Alespoň kousek jestli mě smí doprovodit. Vlastně mi to ani tak nevadilo, když šel vedle mě s obdivným výrazem v očích a zahrnoval mě lichotkami.

Vešli jsme pěšinkou do chladivého stínu parku.

Tvář muže se v jednu chvíli proměnila. Celý se proměnil. Vtlačil mě do svahu nad pěšinkou. Netušila jsem, jak velkou sílu dokáže mít i vyhublý drobný muž.

Následovaly vteřiny, minuty zlého snu.

Horký tabákový dech, upocené dlaně, nepříčetné oči, odér vzrušení, dotek ztopoření.

Chraplavý hlas:

„Neboj, neboj se..."

Tolik zdrobnělinek na části ženského těla jsem nikdy neslyšela.

„Nesmím se bránit, pak mě nezabije," vybavilo se mi v okamžiku, co jsem v žertu radila kamarádce, když jsme četly černou kroniku.

Ve skutečnosti ale, víc než na svůj život, víc než na své panenství, já myslela na bleděmodré krajkové kalhotky z tuzexu, co tak krásně svou něžností kontrastovaly s ošoupaností mých džín.

Taky jsem to zaslechla! Nepříčetný chlápek v mžiku znehybněl.

Nebýt toho starého pána, co před obědem venčil svého miláčka a volal na něj jak na starého kamaráda...Nedozvěděl se, že zachránil moje panenství. Možná si jen všimnul muže u stromu, v chvatu zapínajícího si poklopec, jak zvedá ze země svůj fotoaparát a ve spěchu mizí.

Starý pán dál stoupal parkem, v pomalém rytmu své hůlky. A ani jeho jezevčík nezaštěkal, když mě objevil. S pomuchlanými potrhanými svršky přitisknutými k hrudi, schovanou v křoví.



Poznámky k tomuto příspěvku
žaža (Občasný) - 14.1.2011 > och
Body: 5
<reagovat 
r.h.factor (Občasný) - 15.1.2011 > Jo jo.Dost se od těch dob změnilo.Dneska se dá panenství koupit na netu.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 4 5 (7) 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter