|
|
|
|
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 25.1.2011 > Josef Kurva> oslovení úchyle je osobní útok. Nech toho.
Mně se to líbí, a to se mi od tebe nelíbí vše.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 27.1.2011 > Josef Kurva> chápu, cos chtěl říct. Je to nesmysl, proto bez reakce, nesmyslnější, úchylnější, a to velmi, je tvá reakce.
Hnus je opět osobní útok.
Takže s tím mozkovým průjmem je to pravda, když se proti tomu neohrazuješ?
| | | <reagovat |
|
|
|
|
| Josef Kurva (Občasný) - 28.1.2011 > Luk Malér> no jenom pár poznámek
"orslovení úchyle je osobní útok. Nech toho. Mě se to líbí, a to se mi od tebe nelíbí vše.", když už si tu opravuješ všechny ty svoje překlepy (mně osobně nevadí, sám je taky dělám a navíc píšu nespisovně), a že jich tam bylo a pořád ještě je, tak si hlavně oprav hrubici "Mě se to líbí", jinak nemáš nárok tady kohokoliv poučovat o češtině
hnus neni osobní útok, neni to setrvalý stav, stačí, když si ty hovna ze sebe umyješ a vyklepeš ze svý hlavy
chováš se tu jako zesraná, imbecilní, tisíckrát projetá anální piča, která slintá nad toonovýma hovnama neni osobní útok, takže by ti můj názor, takhle napsaný, snad neměl vadit
spokojen s mou rétorikou a sprostotou, ty živočichu, co se tu chová jako osranej idiot a normalizační cenzorský prase?
| | | <reagovat |
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 29.1.2011 > Josef Kurva> a vskutku, hrubice, díky za upozornění - to bylo zatím to nejlepší, cos tu proved. Ano, osobní útok to není, jen výron poškozeného jedince s cílem ranit, povýšit sprostotu nad argumenty, uřvat druhého jakkoli, ventilovat svou neschopnost. Ano, nejsi zde první, asi ani poslední.
Oni tě jinde nechtějí, viď?
Nejsi schopen nikomu nic nabídnout, že?
Tak to chápu, že reaguješ jak reaguješ.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| kretén TOTEMu (Občasný) - 30.1.2011 > Josef Kurva> Chovej se již kulturněji, ty jeden...ehmmm...Kurvo. Nedokážeš zplodit "normální" koment bez výpadů a nechutných slov? Copak takový komentář pomůže autorovi do budoucna? Zamysli se nad sebou! Ale asi to je házení hrachu na zeď...Kdybych viděla další tvé - opravdu přínosné komentáře - tak zapálím 10 svíček s poděkováním, že ti to kolečko navíc konečně odpadlo .
Nebo chceš bloknout, nebo své příspěvky stále nacházet v koši? K čemu ti to je? Hraješ to tady na nás, machře, jako anonym - nick je nic. Asi kdybychom se viděli na vlastní oči, tak věřím, že se budeš koukat do země. Předveď svá díla, která tě budou prezentovat - pak si můžeš dovolit i blít, pokud budou excelentní.Prozatím jsem viděla jen tvé "šunty" a četla jen tvé sprosťárny. Hmmm - co ty na to? Jo a neodpovídej zase stejně - tvá "písnička" s jedničkami je již omšelá a její refrém snad již zná každý.
Měj se hezky, krásnou neděli a vyraz si s foťákem do přírody, města apod. - třeba jsi opravdu MISTR - tak to ukaž a začnu si tě vážit přes to všechno .
| | | <reagovat |
|
|
| kretén TOTEMu (Občasný) - 31.1.2011 > Josef Kurva> Milovaný Kurvo,
asi tak - můj pokus. Zkusila jsem si poprvé hodit něco do KOŠE a hokus-pokus jsem provedla na svém příspěvku - vidíš, že není smazaný a v koši se tulíme k sobě. Tak asi tak . Nemám problém vložit stejný příspěvek znovu, ale z koše vytáhnout nejde - a to jsem si potřebovala ověřit.
Tak neplakej a raduj se - jsme oba skvělí autoři z odpadkového koše !!!
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|