Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 10.5.
Blažena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Drope nedrob ! z kolekce Jen tak
Autor: Pryskyřník (Občasný) - publikováno 5.12.2002 (22:37:51)
další ve sbírce>
 

Myšlenkové stopy

ukazují k neurčitu.

Zlostní dropy

proběhly tu

kamsi směřujíce.  

Povídačky

o své smrti.

trpět více

nemožno.



Poznámky k tomuto příspěvku
Naty (Občasný,Redaktor) - 5.12.2002 > Zdá se mi, že některé výrazy jsou tan spíše kvůli rýmu, než kvůli významu (já s tím také občas bojuji), ale v kolekci "jen tak" by to nemělo vadit. Spíš to beru jako básnickou procvičovací etudu.
Body: 3
<reagovat 
 Pryskyřník (Občasný) - 5.12.2002 > Naty> Jeden takovej rým tam dozajista je, což mě mrzí, ale ostatní jsou myslim poctivý. Chtěl jsem to odlehčit, ale nějak se to nepovedlo, chtěl jsem jen tak.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 6.12.2002 > Já bych hlavně podotkla, že ti dropi... proběhli...
Jinak bohužel nechápu smysl, i když to má být odlehčený.
<reagovat 
langueur (Občasný) - 6.12.2002 >

ano, ano - ti zlostní dropi

A smysl bouhžel taky nechápu (ale já toho dneska nechápu víc - možná zítra :-))


<reagovat 
Pryskyřník (Občasný) - 6.12.2002 > Za tu chybu se omlouvám,a co se smyslu týče, sám mám problém pochopit ho.Snad je to o strachu vystoupit ze stínu, a o touze ukázat, že ještě nejsme úplně mrtví. Dropi (nikoli Dropy - moc se stydím) ve mě evokují tajemnost oněch vymřelejch ptáků (např Phorusrhacos inflatus, jestli vás to zajímá).A když si představim, jak někde na Václaváku znenadání proběhne stádečko takovejhle dvou až třímetrovejch potvor, sem si skoro jistej, že by to řadě biologů i nebiologů značně pozvedlo náladu. Jako že by začali jásat, nebo něco podobnýho, přesto že měli špatnej den.Snad je to teďka pochopitelnější, ale jak jsem říkal, na pochopitelnosti pro ostatní mi moc nezáleželo.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 30.12.2002 > Abych se Ti pravdu přiznal, moc té básničce nerozumím...co to jsou dropy?
<reagovat 
 Pryskyřník (Občasný) - 10.1.2003 > Martin> Takový velký neohrabaný ptáci, bohužel však s měkym i na konci, což sem si uvědomil tak trochu pozdě.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 (20) 21 22 23 24 25 26
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter