Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Hodinky, čas a nůžky z kolekce střepy
Autor: A.x.e.l (Občasný) - publikováno 24.2.2011 (01:40:00)

Mám ráda nůžky. Dá se jima odstřihnout konec něčeho nepěknýho a začít novou etapu. Není asi dobrý začínat novou etapu třikrát za den, ale alespoň na týden to stačí. Mívám jinak nůžkovej absťák.
Ale k věci. Totiž: K ostří. Já ho mám ráda. Teče z něho krev, radost, ale i odpuštění. Dokážete se potrestat, ale dokážete taky usilovat. Nahromadí se krev do spánků, když se derete kupředu, dere se tam, i když jste ji nezvali; no jo, celá ona. Všude musí být.
Ráda bych tady popsala svoje zkušenosti s ní. Přestože se mi to neříká lehce, přestože je to spíš divné než špatné a mám přes miliardu důvodů přestat právě teď psát a zacpat si tok myšlenek prstem.
Neudělám to. Vím, proč to neudělám a možná právě ono vědomí mě pomaloučku a násilně ubíjí. Jako si je jiný vědom svojí závislosti na cigaretě, jsem si já vědoma svojí tiché závislosti na těch nůžkách. Svojí bytostí. Svým srdcem. A mrknutím oka.
Je to moje etapa života; ta druhá, ta, co ji neukazuju, ale mám ji pořád před očima. Tak prostě ONA si plyne; znáte to. Hodinky, čas, čas a hodinky. Najednou prostě dotiká a vám to nedá, abyste se nepodívali, v kolik se zase ta opovážlivá chvilka zastavila.
Najednou přijdete na to, že se zastavuje vždy a v pravidelných intervalech momentů, kdy si nutně přejete, aby se pohybovala rychle. Jenže ona stojí. Na místě. Nepohne se. A hlavně vůbec nešmikne.
Mám ráda tu krev, co z ní teče, když se v duchu krčí v koutě. Tedy moje duše, ta se krčí v koutě. Nůžky, ty ne, ty jsou rády, že mají zas po dlouhé době co dělat. Já jim nebráním. Nůžkám nejde bránit. Přizpůsobujou se přímo úměrně s hodinkama a hodinky se zas neobejdou bez nůžek.
Takže prostě existujou spolu. 2v1.
Jsem jenom na trní, když čekám na tu krev. Mám ji totiž ráda; tu červenou. Je jako rajská omáčka nebo upírovská revue. Krváky, jo, krváky...
Vůbec nechápu, proč mi to vyčítají. Šmikám čas.
A vůbec, ale už vůbec nechápu, že jim to připadá špatné. Líbí se mi to. A když se čas semkne s hodinkama, kdo to má sakra řešit?!
Hodinky, ty maj patent na patetičnost. A pak, když jsou ještě v kombinaci....

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
jaši2 (Občasný) - 24.2.2011 > ta grafika hodinky a nuzky ma zaujala.
tu krv a strihanie casu menej.

este sa mi paci ta nekonzistentnost: derete kupředu, dere se tam

ak chces body tak ber.
Body: 5
<reagovat 
 A.x.e.l (Občasný) - 24.2.2011 > jaši2> a třeba i komentář, nejenom body :)
krev je nutná, bez ní by to nemělo právoplatný význam...
ale naprosto chápu, že to působí nechutně.
<reagovat 
Tlouie (Občasný) - 26.2.2011 > je to čtivý; ta krev mě na první čtení zarazila, ale pak jsem to pobrala; a přijde mi to zajímavý, takhle ušmiknout čas...začátek mě trknul s těma etapama, pro mě určitě zajímavý téma.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 12 (13)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter