Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Závist světu vládne
Autor: korel (Občasný) - publikováno 7.12.2002 (16:14:17)

Již zdálky jsem je viděl. Dvě mladé ženy, každá před sebou tlačíc kolečkovou rakev se svým mrtvým dítětem. Šel jsem jim naproti, museli jsme se minout. Když se tak stalo, zaslechl jsem úryvek jejich rozhovoru. Menší žena, z této dvojice, právě popisovala novou plísničku, která nedávno vyrašila jejímu mrtvému robátku na prdýlce. Druhá žena, z této dvojice, očividně záviděla. A to i přesto, že její kolečková rakev byla čerstvě nalakovaná, a její děťátko mělo nově zamáčknuté oči.  Opět jsem se musel podivit v jakém to závistivém světě žiji a šouravým krokem jsem dál pokračoval v mé cestě.



Poznámky k tomuto příspěvku
fungus2 (Občasný) - 7.12.2002 > Tak to je tedy velmi silné kafe!!
<reagovat 
Igracek (Občasný) - 10.12.2002 > Tak to je tedy velmi slabe kafe!!
<reagovat 
 korel (Občasný) - 12.12.2002 > Igracek> Strasne rad si vyslechnu takovou kritiku od cloveka, jehoz clanky (zde na totemu) povazuji za jeste slabsi a nudnejsi kafe (nez treba ty moje) :-))) 
<reagovat 
 Igracek (Občasný) - 13.12.2002 > korel> Tak tos prehnal, fakts me urazil. Prisaham,ze si te najdu, dam ti koleno a vubec,zboxuju te mnoha ruznymi technikami. 
<reagovat 
 korel (Občasný) - 13.12.2002 > Igracek> 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter