Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Brutschachovo ucho
Autor: LeaLipszyc (Občasný) - publikováno 28.2.2011 (04:45:17)

Tohle město je soustava vesnic

dá se jím projíždět ve sněhové vánici

na neovladatelném kole

z něhož postupně odpadávají součástky

skrz polské a indické vesnice

vesnice se zenovými bůžky na předzahrádkách

je samozřejmě drzost

obtěžovat na potkání dárce orgánů

ale nemůžu si pomoct

došly mi ženské tabletky

na tlumení žravosti

viry toxoplazmózy šíří tělem

touhu po kočičích drápech

poslouchej, co ti pošeptám:

když mi dáš kousek kůže

vyprostou ti na tom místě

nové keříky, Langerhansovy ostrůvky

anebo dokonce Brutschachovo ucho.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Mlž Svatý (Občasný) - 28.2.2011 > ten konec je luxus zahradnickej :-)
Doporučil 
<reagovat 
žaža (Občasný) - 28.2.2011 >

"když mi dáš kousek kůže

vyprostou ti na tom místě

nové keříky"....toto je nádherné  


Body: 5
<reagovat 
Drsňák vulgo Vousáč (Občasný) - 28.2.2011 > )
Doporučil 
<reagovat 
HanaKonvesz (Občasný) - 28.2.2011 > hehe ano! úchvatné finále!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tuik (Občasný) - 2.3.2011 > taky
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
travail (Občasný) - 5.3.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
medea (Občasný) - 7.3.2011 >
Body: 5
<reagovat 
citronie (Občasný) - 8.3.2011 > sny na youtube :) tomu říkám literární téma:) Taky se mi nejvíc líbí závěr..
Body: 4
<reagovat 
anae (Občasný) - 7.3.2011 > chválihodné! (dobře namíchaná dávka fantazie a humoru a ženského náhledu!!) potlesk (jen ten novotvar vyprostou ... mi nejde z hlavy ;-)
Doporučil 
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 8.3.2011 > anae> Díky! To není novotvar, ale překlep, teď jsem to zkoušela opravit, ale nejde mi to.
<reagovat 
F.N. (Občasný) - 5.3.2011 > Jako mě na tom hrozně baví to město jako soustava vesnic - jsem tu vizi onehdy v nějaké próze rozplizával na asi půl stránky a ještě jsem se k tomu několikrát vracel a rozplizával a rozplizával. Je úžasné, jak jsi to zestručnila, aniž bys vynechala byť jedinou míli mého původního pocitu. Nedávno jsem navštívil nějaký devatenáctipatrový panelák, v jehož přízemí nám paní uklízečka říkala, že to je celá ves, tak to mi přijde taky jako dobré know-how.
Brutschachovo ucho na mě působí dobře záhadně. Nešlo mi z hlavy. Nečekal jsem, že jsi ho vynalezla sama.
Doporučil 
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 8.3.2011 > F.N.> Děkuju. V osmnáctipatrovém paneláku jsem strávila dětství a teď bydlím v několikamiliónovém horizontálním paneláku :)
<reagovat 
 F.N. (Občasný) - 8.3.2011 > LeaLipszyc> Já bydlím v miliónové soustavě samot.
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 28.2.2011 > mimochodem, co je to Brutschachovo ucho?
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 3.3.2011 > Mlž Svatý> hudební nástroj vyvolávající haptické vize a narušování gravitace :)
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 3.3.2011 > LeaLipszyc> velmi zajímá, máš nějakej odkaz? na mě nic nevypadlo :-)


<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 4.3.2011 > Mlž Svatý> :D o Brutsch. uchu se mi akorát zdálo. ale bylo to fakt dobrý, škoda, že sny zatím nejdou dát na youtube.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 4.3.2011 > LeaLipszyc> tak to by chtělo vynalízt!! nějaký hud. nástroje jsem dělal, podumám o tom ...:-))
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 4.3.2011 > Mlž Svatý> to je dobrej sen!

Mlži-staviteli nástrojů, nechceš uvést ve skutečnost holofoner? To bych si přála.

http://www.youtube.com/watch?v=4NMp-6LHTbg&NR=1

<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 4.3.2011 > jafa> no... uvidím. mým snem je uvést v život didgeridoo z hlavně tankovýho děla :-)
<reagovat 
 LeaLipszyc (Občasný) - 5.3.2011 > jafa> Jo, to je skoro ono! Ale Brut. ucho jsou spíš varhany než takové foukátko. Ve snu nejdřív lítaly pokojové květiny ve vestibulu a celá show pak vrcholila teplým deštěm. Jdi do toho mlži, to je lepší než didž., na hlaveň z tanku by sis musel nechat narůst obrovskou hubu jak mihule říční
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 4.3.2011 > Mlž Svatý> hmmm... jinak co se týče Míši a jeho tempa, tak jsi spíš podobný tomu mrzutému hlemýždi než svatému mlži... škoda.)
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 6.3.2011 > LeaLipszyc> šak na hlaveň z tanku by se přivařil nátrubek na míru!
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 7.3.2011 > LeaLipszyc> lítaly pokojové květiny..! Moje skoro nejoblíbenější sny jsou o výstavách, jejichž obrazy jsou stvořené z energií a při přiblížení s tebou dělají věci (a Věci)... bohužel se to nedá nijak popsat.

sny na You Tube je dobrý. Možná by se hodila i nějaká databáze snů s klíčovými slovy a tak.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 4.3.2011 > jafa> jsem ňákej vodpadlej. polepším se.
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 10.3.2011 > jafa> ještě je lepší na takový výstavy chodit, ale většinou na to nemám lóve :D
<reagovat 
 jafa (Občasný) - 11.3.2011 > Mlž Svatý> odkud jsi? Mluvíš takhle i nahlas, nebo máš různá ta slova vyhrazená jen pro Totem?
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 11.3.2011 > jafa> nevím :-))
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 17.3.2011 > tohle město je soustava věznic!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter