Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
bez nazvu
Autor: Leonardo (Občasný) - publikováno 2.3.2011 (15:51:19)
..pokus


Poznámky k tomuto příspěvku
Vasil (Občasný) - 2.3.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 3.3.2011 > velmi zdařilý pokus!!.. má to skvělou atmosféru. překrásné mužské tělo na parketách..škoda ufiklých prstů u rukou i nohou...chlupy v podpaží zdůrazňují mužnost.skvěle!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bombilla. (Občasný) - 4.3.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 4.3.2011 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 4.3.2011 > mužskej !!!
Body: 5
<reagovat 
Leonardo (Občasný) - 4.3.2011 > diky..necekal jsem takovou odezvu.
<reagovat 
Janie (Občasný) - 4.3.2011 > Mňam! Když se donutím nezírat na ten zadek a zhodnotím to jako celek, tak je to vážně zajímavé...
Doporučil 
<reagovat 
Mima (Občasný) - 4.3.2011 > ...dobrý,...napětí i pohodlí, a světlo....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 10.3.2011 > "Odřez" nohou, rukou, podpal(=ztrácí se kresba ve stínech vlevo pod nohou, na rukou atd.), šum, pozadí. Vadí mi na pozadí předěl - parkety a zeď, pak nekvalitní foto i kompo, převod do čb také není OK. Na promáčklý "hruštičkový prdzadek" s vyrážkami, na "vyhřezlý" pupek nalevo, otep chlupů v podpaždí a špinavé uřezané chodidlo až tak zvědavá nejsem. Mám bodovat za 5 a budeš spokojený? Nebo se zamyslíš...Kdysi jsem také začínala a nad každou kritikou se zamyslela - "nestartovala"(!!!) jsem jako ty, jinak bych "usnula na vavřínech". Nj., ty mé fotografiky neuznáváš, vím...Nevadí. Přeji krásná fota do budoucna.
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 10.3.2011 > JARO> ..no tak to by me pak "mistre" zajimalo, jak si predstavujes "kvalitni" foto. Ono takovato kritika lze napsat k jakemukoliv prispevku..nic konkretniho z tebe nevypadlo. Ale v pohode, ani jsem to necekal :D
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 5.3.2011 >
Body: 2
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 5.3.2011 > JARO> milá redaktorko, tohle je opět "hlubší kritika" jak bič... už se vážně prober, tvá "rádoby funkce" začíná smrdět!
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 8.3.2011 > JARO> Jaro, nikdo tě nekritizuje, jen zvolávám: co se to tady sakra děje?
autor nemá jediný důvod ti psát, jelikož zaškrtl "mám zájem o hlubší kritiku svého příspěvku" - to se opravdu musí ještě znovu ozvat, co si o tom zrovna ty myslíš? to jsem netušila, že to takto funguje..
stejně jako ty lidem píšeš pouhá čísla, i když mají zájem o hlubší kritiku, tak já píšu sem pod díla a neschovávám se do zpráv.. howgh, s pozdravem tvá exhibicionistka Mia
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 8.3.2011 > JARO> Jaro, já si s tebou nemíním dopisovat soukromě, takže to opět píšu sem. Věřím, že Leonardo to pochopí a odpustí mi.. k tvé další zprávě co mám v poště: nechápu proč kritiku lidem píšeš soukromě, když sami autoři zaškrtnou u příspěvku "mám zájem o hlubší kritiku"..??? my bychom si taky rádi občas početli, jak redaktoři umí objektivně a odborně posuzovat zdejší příspěvky.. mám pocit, že jsi z nějaké komunistické školy.. na zeď číslíčka, do zprávy slovíčka, hlavně ať vypadáš na veřejnosti dobře.. když jsem tady začínala, nejvíc mne naučila právě kritika u publikovaných příspěvků a věřím, že nejsem jediná.. Zkusme tedy i těm novým duším říkat, co si myslíme, proto tady jsou, aby jim naše slova k něčemu byla.. a snažme se neschovávat a nestydět, je svoboda sakra!!
<reagovat 
 Leonardo (Občasný) - 8.3.2011 > mmiiaa> ..diky, ze alespon jeste nekomu jde o kvalitni hodnoceni praci, kdyz se ani redaktor totemu neumi vymacknout a vysoli prvni cislo co mu prijde pod ruku. S ohledem na prace uzivatele JARO to trosku chapu :) ..
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 12.3.2011 > mmiiaa> 

Tvé jednání není fér, jsi útočná a zakomplexovaná, dej se "do kupy". Každý vidíme jinak a tak to má být - nejsme roboti - kdybychom byli, svět by byl šedivý. Respektuj názory jiných. Podle tvého přání jsem to tady Leonardovi "dala" hlubší kritikou - spokojená?

Přeji krásný víkend a vše v dobrém  .

 

P.S.

Redakce hledá redaktory - můžeš se přihlásit.

 

P.S.2

Omlouvám se, nevšimla jsem si při prvním hodnocení "hlubší kritiky" - polepším se.

 


<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 8.3.2011 > Leonardo> no jo no, někteří lidi prostě rádi čísílka a smajlíky a slovo komunikace je jim cizí.. musím si na to zvyknout, i když je to tak strašně těžký:))
<reagovat 
 kretén TOTEMu (Občasný) - 12.3.2011 > Leonardo> Viděla jsem tisíce fotek a tisíce jich hodnotila - "nesolím" body, vidím práci a hodnotím. Věřím, že tvé práce budou stále lepší - nesnažím se je shodit hodnocením jako ty: "S ohledem na prace uzivatele JARO to trosku chapu :)". Jde ti o body, vavříny, nebo o zlepšení kvality? Věřím, že o tu kvalitu. Přeji krásná fota do budoucna, ráda se podívám.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 12.3.2011 > JARO> respektuji názory jiných..nerespektuji rychle nahozené čísílka od redaktorů..
PS1: nemůžu být redaktor, nemám nafoceno a nemůžu tak objektivně hodnotit...
PS2: super, budu se těšit..
také přeji krásný víkend
<reagovat 
Capulet (Občasný) - 6.5.2011 > Velmi "zajímavá diskuze" se tu rozběhla. :-P

Co se týče fotky. Přijde mi škoda, že je to tak trošku odfláklý, protože motiv je zajímavej, světlo super a na rozdíl od Jaro nemám problém s čb převodem ani pro mě zajímavou nohou.
Opravdu škoda tý kompozice, stačilo by se jen trochu zasoustředit, vyrovnat tělo na střed a celý obraz vyvážit - byla by to paráda.
Předěl parket a stěny mi také nesedí, zkusil bych ho posunout jinam.

P. S. Už jsem si toho všimnul dřív, nechápu přoč, když je na fotce podpal, musí to být automaticky špatně. Opravdu tomu nerozumím, zejména pokud to dokresluje atmosféru jako v tomto případě.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter