Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Cesta
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 13.3.2011 (03:05:53)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Periskop (Občasný) - 13.3.2011 > víš, že jsi skoro tak dobrá jako jaro a věza? a opravdu chceš hlubší kritiku?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 13.3.2011 > Periskop> No jelikož se to evidentně netýká jen těch posledních dvou příspěvků, tak alespoň trochu konkrétnější? Abych měla nad čím se zamyslet.
<reagovat 
jesper (Občasný) - 13.3.2011 > jestli můžu,.. řek bych, že síla fotografie spočívá v dokumentárnosti, tohle bych nechal výtvarníkům.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 13.3.2011 > jesper> Pokud by mi někdo, kdo dělá dokument, vyčítal nedostatek dokumentárnosti, tak by mně to ani nevadilo. Ale obávám se, že Periskopovo odsouzení bude mít hlubší důvod. Jenže když mu nerozumím, je to jen nepříjemné, ale jinak naprosto k ničemu.
<reagovat 
boval (Občasný) - 13.3.2011 > mě je zase sympaticiké, když je fotograf grafikem
Body: 5
<reagovat 
ataner (Občasný) - 13.3.2011 > tiez dobre ;)
nemusia vsetci rozumiet vsetkemu :))
Body: 5
<reagovat 
rohe (Občasný) - 13.3.2011 > když už abstrakce, tak bych asi vystačil jen s tou plochou a skvrnami nahoře což působí graficky sympaticky,- ta vodorovná příčel mi to posouvá do jakési rozpačité polohy - kdy je jasné že jde o fotografii, v ten moment pak cítím jakýsi vnitřní nesouhlas ad jesper
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 13.3.2011 > rohe> Dík za konkrétní výtku.
<reagovat 
AdMa (Občasný) - 14.3.2011 > tady nic....nefunguje ani okům ani mysli
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 13.3.2011 > Mně se to sice moc nelíbí, ale od toho je tu přece rubrika abstrakce a tohle snad je abstraktni fotografie...ta snad nemusí nic dokumentovat.
<reagovat 
 jesper (Občasný) - 13.3.2011 > S.z.i.> Balicí papír nemusí nic dokumentovat.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 13.3.2011 > jesper> Balicí papír dokumentuje technickou úroveň civilizace, její vztah k přírodě, pud sebezáchovy, stupeň konzumnosti i všeobecný vkus. A jistě i leccos dalšího.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 13.3.2011 > Janahe> Třeba velké balíky, plné obrázků nebo skicáků a pastelů.
Kde by byl balík bez balícího papíru. A jak to bývá celé dobrodružné, což? Lidé ani neví, co všechno se dá udělat z kusu balícího papíru.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 13.3.2011 > naruB> I život může leckdy zachránit.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 13.3.2011 > Janahe> Tak tak.
<reagovat 
 jesper (Občasný) - 13.3.2011 > naruB> Nicméně Janahe nechápe, že jedna věc je flek udělat a docela jiná vyfotit ho. To druhé je nadbytečné. Nějaká "fotografická abstrakce" nebo "fotografika" neexistuje.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 13.3.2011 > jesper> Janahe to chápe, ale nemůže překročit svůj stín. Takže fleky fotí. Z nouze.
Na to, že fotografická abstrakce či fotografika neexistuje, se o ní dost mluví. Ale možná je to pohádková postava.
Příště to zařadím do makra, do experimentů nebo do ostatních. Což asi stejně nepomůže.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 14.3.2011 > jesper> Souhlasím, to druhé je nadbytečné až zbytečné. Jak Janahe píše, je to celé nouze, a tak bude i nouze výsledek.
<reagovat 
 jesper (Občasný) - 13.3.2011 > Janahe> Je to pohádková postava, nebo nanejvýš chudá příbuzná Malby a Grafiky.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 14.3.2011 > jesper> Jo, chudá příbuzná, to celkem uznávám a beru i tak.
<reagovat 
 hloupy ivan (Občasný) - 14.3.2011 > Janahe> Řada maleb či grafik vzniká postupy, které s abstrakcí, abstrahováním, nemají co dělat a za abstrakci se často mylně vydávají. Docela dobrý termín je, myslím, nefigurativní fotografie (tak jako nefigurativní malba, grafika). Možná by stálo za to takovou rubriku zavést a autorka by třeba své fotografie pak zařazovala do ní.

Mně takovéhle Tvé fotografie často přijdou dost dobré, z tohohle ale zvlášť nadšený nejsem.
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 15.3.2011 > zajímavý názory
<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 13.3.2011 > Pojem abstrakce vychází z uchopení skutečnosti (nebo představy nebo faktu nebo myšlenky), kdy jsou určené prvky vynechány nebo potvrzeny a kdy se současně na základě procesu utváří výsledek. Z tohoto výsledku je možné na základě zpětného uchopení (a pochopení) abstrakce dojít k původnímu uchopení skutečnosti, představy, faktu atd. Abstrakce je sama o sobě dokumentem procesu, a proto DOKUMENTUJE. Pokud ne, je špatná (ve smyslu nepochopení autora, který abstrakci provádí).
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 13.3.2011 > naruB> Probůh.

A když je abstrakce špatná, protože nedokumentuje proces, pak dokumentuje to nepochopení autora. Takže přece jen dokumentuje a vše je v pořádku.
<reagovat 
 boval (Občasný) - 16.3.2011 > naruB> slova jsou největším pramenem nedorozumnění
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 13.3.2011 > Janahe> Heheh, však to, však to, dokumentuje, jinak není možná.
To jsou ale jen takové akademické věci. Půjdu si něco načmárat.










<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 16.3.2011 > boval> Nezní to správně: "Řeč je pramenem nedorozumění."?
(Ale možná necituješ lišku a zjistil jsi to nezávisle:-))

NaruBovi bych to zrovna neříkala, on na slova i řeč kouká podezřívavě a odmítavě sám od sebe dost.

Jenže řeč je sice pramenem nedorozumění, ale také dorozumění, to záleží na zúčastněných.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 13.3.2011 > naruB> To je správný přístup :-)
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 13.3.2011 > Janahe> Navíc jedné paní dlužím balík výstavních čmáranic za balík pastelů. Je to těžký život.
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 20.3.2011 > Dobrý :-).
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter