Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Život je krásná děvka na prodej . . .
Autor: Kirké (Občasný) - publikováno 8.12.2002 (23:19:39)

 

 

  Tak fajn. Narodíme se, umřem. Toť vše.

  Ale není to zas tak jednolité jak na první pohled vypadá. Mezitím ještě žijem. Tedy umíráme, ale to je věc názoru.

  Život jsme dostali jako dar shůry. Nikdo se nás na nic neptal. Hups! A stáváme se rázem součástí celku, o němž nevíme nic. Třeba se nám i zalíbí. Malebná zákoutí, sluncem hýčkané palouky zeleně, chvějící se v ranním dechu pod krůpěji rosy, lákajíce bosé nohy k jedinému doteku. To všechno je součást plánu. Dobře promyšleného plánu života, jenž se nechal za pár šupů koupit. Už je jejich. A oni teď mají všechna práva.

  No jen vstupte! Je to taková 3D počítačová hra starého dosovského typu. Nic převratného. Obrazovka zčerná – postoupili jste do druhé úrovně. Sbíráte pro ně v šedých kombinézách kredity. Čím víc kreditů, tím mají větší sílu. Jsou mocnější. Nesplníte-li však normy, znáte to – GAME OVER. Takže máme dokonce možnost výběru, jak šlechetné.

  Říše se rozrůstá, stavějí pro nás další a další úrovně. Poskakujeme v nich jak tajtrdlíci podle plánu. Každý dostane svůj rozpis. Některé účastníky už nikdy nikdo neviděl. Kdo ví s kým jsou ještě spolčeni!

Nedávno jsem jej zahlédla postávat na rohu v nablýskané róbě. Život.

  Kdo dá víc? Může být i váš.



Poznámky k tomuto příspěvku
barlach (Občasný) - 9.12.2002 > Vynikající. Sice kruté, ale výborné. Chtělo by to nějaké cheaty zveřejnit a nenechávat si je pro sebe. Jenže to by se zhroutil plán. Stačí, že na ně občas nějaký mág přijde - už to ten systém pěkně zamotá. Bože, to je jako MATRIX!
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 9.12.2002 > Tak to se povedlo!!Škoda, že v životě nejde vrátit nějaký ten děj na zpátek a prožít to jinak.
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 9.12.2002 >

MATRIX  neeeeeee, probůh.... !!!  U toho jsem třikrát usnula...

 


<reagovat 
Kirké (Občasný) - 9.12.2002 >

fungus2:  A nebylo by to pořád stejný..


<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 9.12.2002 > MATRIX !!! :o)))
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 9.12.2002 > život je pauza mezi smrtí, život není děvka, život máš, realita je děvka, která se podbízí
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 10.12.2002 >

Zalezi na tom, co se pod kterym slovem skryva... Slovickareni...

Ale proc ne.


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 14.12.2002 >

Je to fajn, až na to, že z počítačových her je mi šoufl...

a z Matrixe se jeden zbláznil, pak mi dělal spolupacienta na kopečku...


Body: 5
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 18.12.2002 > co ma virtualita spolecneho se zivotem..?? NIC!! je treba se rozhlizet kolem sebe a hledat, premyslet a hledat...k cemu virtualita??? smesne slovo ne?
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 18.12.2002 > Vsechny slova jsou smesny! Jsou totiz virtualni!   
<reagovat 
Miroslav Langer (Občasný) - 24.1.2003 > Válka s češtinou ? Dvě chyby. Jenom ?
<reagovat 
 Kirké (Občasný) - 24.1.2003 > Okino>   ? 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter