Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
2011_03_30_5739
Autor: rohe (Občasný) - publikováno 30.3.2011 (19:41:55)


Poznámky k tomuto příspěvku
Side (Občasný) - 30.3.2011 > ...vado..., hustý
Body: 5
<reagovat 
čtenář cestou - 30.3.2011 > ta cuci na zirafu
<reagovat 
Janie (Občasný) - 30.3.2011 > lepší,než ten předchozí holub...To oko je drsný
Doporučil 
<reagovat 
S.z.i. (Občasný) - 30.3.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Mima (Občasný) - 30.3.2011 > ...záviděníhodná důvěra.....kdyby trochu zobákem zaťukala na objektiv....
Body: 5
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 30.3.2011 > ty bláho, pro holuby mám slabost, jsou to krásný zvířata a tenhle je i moc pěkně vzatej.

jestli to není osobní, jsi chovatelem, nebo jen portrétuješ "cizí peří"? :-)
Doporučil 
<reagovat 
 rohe (Občasný) - 30.3.2011 > Mlž Svatý> depak, tahle borkyně se mi uhnízdila na balkoně na vejcích, dá se k ní v klidu dostat na 30 cm, blíž jsem to nezkoušel :-)
<reagovat 
 Mlž Svatý (Občasný) - 30.3.2011 > rohe> paráda, a to gruntování, to bude :D guáno na kytky nejlepší!
<reagovat 
kretén TOTEMu (Občasný) - 30.3.2011 > Hezký záběr, jen vyrovnat bílou (snímek je dočervena).
Body: 4
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 31.3.2011 >
Body: 5
<reagovat 
ich (Občasný) - 31.3.2011 > supr, červenej nádech je, předpokládám, záměr (který se zdařil, neruší...)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
bombilla. (Občasný) - 31.3.2011 >
Body: 5
<reagovat 
cvakal (Občasný) - 31.3.2011 >

Hm.Oko je opravdu velmi působivé, i zobák. Tím více vyvstává otázka proč je tak zvoraná kompozice, což v konečném důsledku znamená omezení estetického účinku fotky.

Veškerý děj se odehrává v levé části fotky, je to velmi nevyvážené :-(. Zobák fotku spolehlivě rozčleňuje a zaručuje, že mi pohled vypadává z obrázku :-(. Kompozice ti očividně dělá potíže, přitom je to víceméně technická záležitost, dá se naučit. Purpurový nádech tam samozřejmě nemá co dělat, ale to je to nejposlednější, co mi vadí.


<reagovat 
 Couperfield (Občasný) - 1.4.2011 > cvakal> cvakal: hlavně, že ty tu kompozici tak studuješ :-) Pro mě jsi zrovna příklad toho jak vidíš všechno špatně na ostatních a sám na sebe se kriticky nepodíváš...
<reagovat 
 cvakal (Občasný) - 1.4.2011 > Couperfield> Neteoretizuj a vytkni mi konkrétní kompoziční nedostatky na některé mojí fotce, ano :-)? Byl bych moc rád, kdyby se na Totemu rozvinula debata o fotkách. Tím nemyslím žvanění o pixelech, ale estetické záležitosti. Bude jen dobře, když bude na jednu věc více názorů. Jak vidíš, rohe mlčí, neříká ani "ano" ani "ne". Copak si asi ten kluk myslí? To je záhada a je to špatně. Měli bychom si své názory vyměňovat a když někdo s někým nesouhlasí, neměli by se nositelé různých názorů hned smrtelně urážet a toho druhého nenávidět jen proto, že se mu něco na jeho fotce nelíbí.
<reagovat 
SatyamJ (Občasný) - 6.4.2011 >
Doporučil 
<reagovat 
Věza (Občasný) - 6.4.2011 > Fotka mě moc potěšila obsahově. Krásná holubice. Vím, že holubí peří háže odlesky i do růžova, ale tady bych to opravdu trošku stáhla.. Kompozičně, -no není to špatné, ale možná bych šla přeci jen o něco níž, aby byl "lepší" úhel pohledu. Jinak je prima, že necháváš holubi u sebe zahnízdit. Každý by to neudělal. Snad jen, nevím zda k ní chodit až na zmíněných třicet čísel, aby z vajec neseběhla. Očividně se chová hrdinně. :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter