Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Noční strom z kolekce STROMY
Autor: zuska janis (Občasný) - publikováno 28.4.2011 (00:07:27)


Poznámky k tomuto příspěvku
kretén TOTEMu (Občasný) - 28.4.2011 > Nemáš zaškrtnuto hlubší hodnocení, ale dovolím si souhrnně ke svým předešlým bodům - hloubka, tvar, odrazy atd. kresby a nafocení není OK. A věř, že i když je kresba (nevím, proč to v kresbě je, když je to malba) OK a foto ne, je FOTO velmi důležité pro představu hodnotících. Snižuješ si tím zbytečně hodnocení - alespoň u mě určitě. Máš webovky? Díky. Přeji hodně inspirace  .
Body: 2
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 28.4.2011 > JARO> děkuji za hlubší hodnocení, mám o něj zájem ale potom, co se objevilo pár lidí, kteří za hlubší hodnocení považují urážky a sprosté nadávání, tak ho již nezaškrtávám a kdo chce a má potřebu, napíše ho stejně jako ty. Takže díky moc za něj.
nevím proč považuji akvarel za kresbu, za malbu pokládám pouze pastózní malby jako olej, akryl atd. ale zjevně si to myslím špatně, omluva.
děkuji za upozornění na nutnost dobrého fota (ideální asi scan, ale ten nemám), webovky žel nemám, používám na prezentaci totem. až budu mít, dám vědět :)
dík
<reagovat 
alice (Občasný) - 28.4.2011 > Nevím, mně to moc neoslovuje..
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 28.4.2011 > alice> nevadí, třeba tě osloví něco jiné z mé tvorby a když ne, také se nic neděje, najdeš si své "tvůrce" :)
<reagovat 
Impresse (Občasný) - 28.4.2011 >
čím dál lepší
nocí tančí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 28.4.2011 > Impresse> to je poslední (zatím, třeba v budoucnu kolekci rozšířím)
děkuji moc za hodnocení
<reagovat 
Čtenář - 29.4.2011 > ne
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 29.4.2011 > čtenář> ok
<reagovat 
 zuska janis (Občasný) - 29.4.2011 > IAN HEROICKY> vdaka ianko :)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter